ST185 JDM GT FOUR A by Krzychu
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
ST185 JDM GT FOUR A by Krzychu
Samochód:
*Toyota Celica ST185 JDM 1993
Silnik:
*3S-GTE rev II
*sprężarka CT20b - stalowy wirnik
*wtryski side feed 800cc DENSO
*listwa wtryskowa rozwiercona z 6mm na 8mm (jak w rev.3)
*miska olejowa, smok, rozrząd, pompa oleju - rev.3
*Tłoki kute Mahle 86,5 9.0:1
*komplet panewek ACL Race STD
*uszczelka głowicy Cometic
*śruby głowicy ARP
*chłodniczka oleju Setrab
*wszelakie uszczelki ASO
*zaworek MAC
*Walbro 255
*knock sensor BOSCH
*sonda szerokopasmowa BOSCH LSU 4.2
*fajkocewki zamiast kabli zapłonowych i ignitera
*oil catch czołg
Elektronika:
*EMU tuned by cieplak MK2 VRT
Przeniesienie napędu:
*4WD
*okładzina kevlarowa sprzęgła
*tylny dyfer torsen
Zawieszenie:
*Gwint Yellow Speed
*łączniki przód i tył w poli
Hamulce:
*przód Brembo 4 tłok
*tarcze 312mm
*tył seria
Układ wydechowy:
*3" od DP włącznie do tłumika końcowego
*tłumik końcowy Blitz Nur Spec
*jest tłumik środkowy
Układ dolotowy:
*dolot custom FMIC
*Filtr AEM
*BOV HKS fake
koła:
*felgi OZ CRONO 17x8 Subaru Gold + Extreme Tires VR2 mieszanka średnia
*OZ SUPERLEGGERA 17x8 Silver + Federal 595 / jakieś zimówki nalewki
Wnętrze:
*szare skóry
*kokpit ze słupkami we floku
*gadżety JDM jak Lumbar, LS, podajniki pasów, raca itp
*dywaniki celica-club
Audio:
*jakieś radio Kenwood 2 DIN
*LS x8
*wzmacniacz Kenwood
Body:
*wide body
*kolor toyota 182
*składane lusterka
*zderzak CS z uwagi na późniejszy montaż FMIC
*tylne światła JDM
*światło stop w spojlerze
*ori lakier
*SPA Progów
Krótki opis/historia samochodu:
Auto kupione w UK 02.06.2014 i przywiezione do Polski 14.06.2014
Od razu pojechałem do Bydgoszczy na wcześniej umówioną przekładkę u Żółwia.
Prace są na ukończeniu, więc myślę, że to dobry moment, żeby założyć projekt.
Ogólnie auto w fajnym stanie. Ważne jest dla mnie, że ma oryginalny lakier.
Jak zwykle trzeba zajrzeć do progów bo od zewnątrz widać rudy nalot.
Po przyjeździe do Żółwia od razu zmierzona kompersja. Wynik bardzo zadowalający prawie równo po 14 barów na każdym cylindrze.
Przebieg auta to 204 tys km niepoparty żadnym dokumentem
Krótki opis planów zmian:
*klocki Ferodo DS2000 przód + tył
*tylne zaciski ST205
*kompleksowa konserwacja podwozia
*kubeł na tor
*gruba chłodnica
*drugi wentylator chłodnicy
*nowy kolektor wydechowy
Zdjęcia:
zaraz po zakupie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
W trakcie rozbiórki:
Obrazek
Obrazek
Miska z rev.3 zamontowana:
Obrazek
Prace wykończeniowe pod maską i nie tylko:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
*Toyota Celica ST185 JDM 1993
Silnik:
*3S-GTE rev II
*sprężarka CT20b - stalowy wirnik
*wtryski side feed 800cc DENSO
*listwa wtryskowa rozwiercona z 6mm na 8mm (jak w rev.3)
*miska olejowa, smok, rozrząd, pompa oleju - rev.3
*Tłoki kute Mahle 86,5 9.0:1
*komplet panewek ACL Race STD
*uszczelka głowicy Cometic
*śruby głowicy ARP
*chłodniczka oleju Setrab
*wszelakie uszczelki ASO
*zaworek MAC
*Walbro 255
*knock sensor BOSCH
*sonda szerokopasmowa BOSCH LSU 4.2
*fajkocewki zamiast kabli zapłonowych i ignitera
*oil catch czołg
Elektronika:
*EMU tuned by cieplak MK2 VRT
Przeniesienie napędu:
*4WD
*okładzina kevlarowa sprzęgła
*tylny dyfer torsen
Zawieszenie:
*Gwint Yellow Speed
*łączniki przód i tył w poli
Hamulce:
*przód Brembo 4 tłok
*tarcze 312mm
*tył seria
Układ wydechowy:
*3" od DP włącznie do tłumika końcowego
*tłumik końcowy Blitz Nur Spec
*jest tłumik środkowy
Układ dolotowy:
*dolot custom FMIC
*Filtr AEM
*BOV HKS fake
koła:
*felgi OZ CRONO 17x8 Subaru Gold + Extreme Tires VR2 mieszanka średnia
*OZ SUPERLEGGERA 17x8 Silver + Federal 595 / jakieś zimówki nalewki
Wnętrze:
*szare skóry
*kokpit ze słupkami we floku
*gadżety JDM jak Lumbar, LS, podajniki pasów, raca itp
*dywaniki celica-club
Audio:
*jakieś radio Kenwood 2 DIN
*LS x8
*wzmacniacz Kenwood
Body:
*wide body
*kolor toyota 182
*składane lusterka
*zderzak CS z uwagi na późniejszy montaż FMIC
*tylne światła JDM
*światło stop w spojlerze
*ori lakier
*SPA Progów
Krótki opis/historia samochodu:
Auto kupione w UK 02.06.2014 i przywiezione do Polski 14.06.2014
Od razu pojechałem do Bydgoszczy na wcześniej umówioną przekładkę u Żółwia.
Prace są na ukończeniu, więc myślę, że to dobry moment, żeby założyć projekt.
Ogólnie auto w fajnym stanie. Ważne jest dla mnie, że ma oryginalny lakier.
Jak zwykle trzeba zajrzeć do progów bo od zewnątrz widać rudy nalot.
Po przyjeździe do Żółwia od razu zmierzona kompersja. Wynik bardzo zadowalający prawie równo po 14 barów na każdym cylindrze.
Przebieg auta to 204 tys km niepoparty żadnym dokumentem
Krótki opis planów zmian:
*klocki Ferodo DS2000 przód + tył
*tylne zaciski ST205
*kompleksowa konserwacja podwozia
*kubeł na tor
*gruba chłodnica
*drugi wentylator chłodnicy
*nowy kolektor wydechowy
Zdjęcia:
zaraz po zakupie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
W trakcie rozbiórki:
Obrazek
Obrazek
Miska z rev.3 zamontowana:
Obrazek
Prace wykończeniowe pod maską i nie tylko:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 05-02-20, 15:15 przez Krzychu, łącznie zmieniany 8 razy.
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
Trudne pytanieMarkus pisze:Kiedy jedziemy po odbiór ?
na stałe, coś z nimi nie tak?Zewus pisze:Te przewody hamulcowe to tak tymczasowo?
Powód jest prosty, brak części. Tutaj potrzebnych jest trochę więcej części niż tylko panel sterowania. Generalnie temat klimatronika jest otwartyMakabra pisze:Czemu od razu nie będzie przekładki klimatronica skoro był seryjnie?
Markus pisze:Oby ta celica przyniosła Ci więcej radości z jazdy niż czerwona
outatime pisze:Gratulacje ! Powodzenia w dalszych pracach
Makabra pisze:Oby CI dobrze Krzychu służyła długo i bezproblemowo
Dzięki!
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
No nareszcie założyłeś temat, pamiętam jeszcze jak jechaliśmy nią z Łodzi do Bydgoszczy, niezła przygoda
masz jakieś aktualne zdjęcia? bo to stare, chyba już progres poszedł dalej
Szykuje Carlosa i mam nadzieję na spota w trójmieście jeszcze we wrześniu
masz jakieś aktualne zdjęcia? bo to stare, chyba już progres poszedł dalej
Szykuje Carlosa i mam nadzieję na spota w trójmieście jeszcze we wrześniu
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Krzychu, jakiej wielkości FMIC planujesz?
Jaka średnica wlotu/wylotu?
Jaka średnica wlotu/wylotu?
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
- outatime
- Użytkownik
- Posty: 694
- Rejestracja: 18-03-09, 08:40
DCG pisze:outatime pisze:Fajna kierownica, jakbyś chciał sprzedać daj znać
był byś drugi w kolejce
Ok, ale weź dwie.
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Czyli w zderzaku CS będziesz go instalował w dolnym wlocie, jak DCG?
Co wtedy myślałeś, żeby zrobić z rejestracją, która zasłania wlot?
Co wtedy myślałeś, żeby zrobić z rejestracją, która zasłania wlot?
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46