Celica ST185 CS No.2470/5000
- outatime
- Użytkownik
- Posty: 694
- Rejestracja: 18-03-09, 08:40
Celica ST185 CS No.2470/5000
Samochód:
> Toyota Celica ST185 CS
Silnik:
> 3S-GTE rev II + HKS PFC F-CON + FCD
Turbo:
> Stock CT26 + HKS EVC 4 + turbo timer
Przeniesienie napędu:
> 4WD
Zawieszenie:
> Stock
Hamulce:
> Stock
Układ wydechowy:
> Stock
Układ dolotowy:
> Stock + wkładka K&N
Koła:
> Felgi: lato 16" Enkei RPF1, zima 15" stock ST185
> Opony: lato Goodyear Efficientgrip Performance 205/50 R16 87 W, zima Uniroyal MS Plus 77 195/60 R15 88 T
Wnętrze:
> Stock polift --> Skórzane fotele
Audio:
> Pioneer DEH-X8700BT, głośniki przód Pioneer TS-E1002i, głośniki tył Pioneer TS-E1702is
Body:
> Stock ST185 CS
Opis:
ST185 CS No.2470/5000
Moja Celica CS. Nie sądziłem że kiedyś to zrobię. Po kilku latach wzdychania, marzeń, i oglądania materiałów w sieci...
Historia zakupu:
Oglądałem już ten samochód w tamtym roku, ale wtedy jechałem z zamiarem kupna Supry mk3, jednocześnie wiedziałem że CS jest blisko i chciałem go obejrzeć tylko okazyjnie.
Zanim udało się dojechać na miejsce było już prawie ciemno i zaczął padać deszcz więc za wiele nie zobaczyłem.
Nic nie kupiłem, to był 21 Październik. Ogólnie byłem wtedy bardzo niezdecydowany. Lubię wiele japońskich aut z lat 80' 90' i miałem trudny wybór: Supra mk3, 200sx S13, Mr2 SW20, AW11, ST185 to moje koniki.
Prawie rok minął, poruszyłem jeszcze raz temat z CS i 12 września już po niego pojechałem ze starym druhem Se7enem
Nawet specjalnie go nie oglądałem, po prostu wziąłem. Wiedziałem że ideał to nie jest i dużo roboty mnie czeka
Podróż do domu dosyć pamiętna:
CS odmówił posłuszeństwa 80km od celu. Czekałem samotnie na poboczu przez ponad 3,5h na lawetę z prawie padniętą baterią w telefonie.
Nie byłem pewien co było przyczyną, nie odpowiadał na gaz, dławił się aż całkiem zgasł i już nie zapalił.
Po tygodniu postoju zwyczajnie wsiadłem i go odpaliłem. Od razu przywiozłem paliwa w kanistrze i dolałem 10l.
Od tamtej pory ten problem już się nie pojawił, jestem pewien że zabrakło mi wtedy paliwa w baku, bo jednym z wieśniackich modów były białe wskazówki zegarów.
Wskazówka od paliwa została założona tak, że pokazywała więcej niż było w rzeczywistości.
Od tamtej pory poświęciłem każdą wolną chwilę aby doprowadzić CS do stanu który by mnie względnie zadowalał.
Jako że nie miałem możliwości pracy w garażu najpierw skupiłem się na wnętrzu, wymianie tapicerki, deski rozdzielczej, ogólnym odszczurzeniu i odwieśniaczeniu. Przełom września i października i listopad, było coraz zimniej i dni coraz krótsze, więc musiałem się spieszyć.
W listopadzie zacząłem regularnie nią jeździć.
Na chwilę obecną problemy do rozwiązania
- Overboost (z tym problemem ją kupiłem)
- Ubywający płyn hamulcowy
- Smród grzanego oleju(? lub innego płynu?) w kabinie, na postoju, po dłuższej jeździe przy obiegu otwartym nawiewów - oleju silnikowego nie ubywa prawie wcale
Ale i tak jest fajnie
Tak więc obecnie są dwie:
ST182 od 5 lat i teraz ST185
> Toyota Celica ST185 CS
Silnik:
> 3S-GTE rev II + HKS PFC F-CON + FCD
Turbo:
> Stock CT26 + HKS EVC 4 + turbo timer
Przeniesienie napędu:
> 4WD
Zawieszenie:
> Stock
Hamulce:
> Stock
Układ wydechowy:
> Stock
Układ dolotowy:
> Stock + wkładka K&N
Koła:
> Felgi: lato 16" Enkei RPF1, zima 15" stock ST185
> Opony: lato Goodyear Efficientgrip Performance 205/50 R16 87 W, zima Uniroyal MS Plus 77 195/60 R15 88 T
Wnętrze:
> Stock polift --> Skórzane fotele
Audio:
> Pioneer DEH-X8700BT, głośniki przód Pioneer TS-E1002i, głośniki tył Pioneer TS-E1702is
Body:
> Stock ST185 CS
Opis:
ST185 CS No.2470/5000
Moja Celica CS. Nie sądziłem że kiedyś to zrobię. Po kilku latach wzdychania, marzeń, i oglądania materiałów w sieci...
Historia zakupu:
Oglądałem już ten samochód w tamtym roku, ale wtedy jechałem z zamiarem kupna Supry mk3, jednocześnie wiedziałem że CS jest blisko i chciałem go obejrzeć tylko okazyjnie.
Zanim udało się dojechać na miejsce było już prawie ciemno i zaczął padać deszcz więc za wiele nie zobaczyłem.
Nic nie kupiłem, to był 21 Październik. Ogólnie byłem wtedy bardzo niezdecydowany. Lubię wiele japońskich aut z lat 80' 90' i miałem trudny wybór: Supra mk3, 200sx S13, Mr2 SW20, AW11, ST185 to moje koniki.
Prawie rok minął, poruszyłem jeszcze raz temat z CS i 12 września już po niego pojechałem ze starym druhem Se7enem
Nawet specjalnie go nie oglądałem, po prostu wziąłem. Wiedziałem że ideał to nie jest i dużo roboty mnie czeka
Podróż do domu dosyć pamiętna:
CS odmówił posłuszeństwa 80km od celu. Czekałem samotnie na poboczu przez ponad 3,5h na lawetę z prawie padniętą baterią w telefonie.
Nie byłem pewien co było przyczyną, nie odpowiadał na gaz, dławił się aż całkiem zgasł i już nie zapalił.
Po tygodniu postoju zwyczajnie wsiadłem i go odpaliłem. Od razu przywiozłem paliwa w kanistrze i dolałem 10l.
Od tamtej pory ten problem już się nie pojawił, jestem pewien że zabrakło mi wtedy paliwa w baku, bo jednym z wieśniackich modów były białe wskazówki zegarów.
Wskazówka od paliwa została założona tak, że pokazywała więcej niż było w rzeczywistości.
Od tamtej pory poświęciłem każdą wolną chwilę aby doprowadzić CS do stanu który by mnie względnie zadowalał.
Jako że nie miałem możliwości pracy w garażu najpierw skupiłem się na wnętrzu, wymianie tapicerki, deski rozdzielczej, ogólnym odszczurzeniu i odwieśniaczeniu. Przełom września i października i listopad, było coraz zimniej i dni coraz krótsze, więc musiałem się spieszyć.
W listopadzie zacząłem regularnie nią jeździć.
Na chwilę obecną problemy do rozwiązania
- Overboost (z tym problemem ją kupiłem)
- Ubywający płyn hamulcowy
- Smród grzanego oleju(? lub innego płynu?) w kabinie, na postoju, po dłuższej jeździe przy obiegu otwartym nawiewów - oleju silnikowego nie ubywa prawie wcale
Ale i tak jest fajnie
Tak więc obecnie są dwie:
ST182 od 5 lat i teraz ST185
Ostatnio zmieniony 13-07-18, 21:05 przez outatime, łącznie zmieniany 6 razy.
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
Hamulce to podstawa i od tego zaczynaj jak najszybciej
Wywalaj stare przewody i bierz się za wszystkie gumowe elementy.
(O blacharce nawet nie wspominam.)
Smród oleju może chwilę poczekać. Pewnie sączy się z pokrywy zaworów - znów guma i swoje lata. (Chyba, że zapach płynu chłodniczego - to wtedy być może nagrzewnica ale nie doświadczyłem w Celice).
PS Gratki za CSa
Wywalaj stare przewody i bierz się za wszystkie gumowe elementy.
(O blacharce nawet nie wspominam.)
Smród oleju może chwilę poczekać. Pewnie sączy się z pokrywy zaworów - znów guma i swoje lata. (Chyba, że zapach płynu chłodniczego - to wtedy być może nagrzewnica ale nie doświadczyłem w Celice).
PS Gratki za CSa
[center]JEDZIEMY[/center]
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Cudownie, że to Carlos. Gratuluję decyzji
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- outatime
- Użytkownik
- Posty: 694
- Rejestracja: 18-03-09, 08:40
Okej, koncerty wywiady i autografy czas zacząć.
Szukam już kompletu nowych przewodów i gumek do regeneracji.
Blacharka jest ok.
Zapach oleju, będę szukał przyczyny.
Dzięku KRYSO
Dzięki chłopaki
Dzięki, do serii to ja ją przywracam, jak ją kupiłem stała na niemieckich felgach, miała ledy w zderzaku, podziurawioną deskę rozdzielczą, i elementy tapicerki w różnych kolorach... fot nie wrzucam bo nie chcę o tym pamiętać
Pozostaje do nas dołączyć
Dzięki Krzychu, jak również za wszelką pomoc telefoniczną
Dzięki, a fot będzie dużo
To prawda, życie w Carlosie to lepsze życie
Dofinansowanie Pawciu+ kto by nie chciał się załapać eh
Coś więcej o CS
Z początkiem grudnia byłem sprawdzić geometrię i wszystko ok, poprawione zostało tylko ustawienie przodu.
Dzięki budolf za namiar na nich.
Kupiłem felgi dla ST185.
I odnowiłem. Są na nich zimówki.
Fotki z początku listopada, jeszcze na letnich 16 z siódemy.
Spot z Susłem i Piotrkiem Back in the game.
Fotos by Piotrek.
Brudna po 300km trasie, to był udany dzień.
KRYSO pisze:Hamulce to podstawa i od tego zaczynaj jak najszybciej
Wywalaj stare przewody i bierz się za wszystkie gumowe elementy.
(O blacharce nawet nie wspominam.)
Smród oleju może chwilę poczekać. Pewnie sączy się z pokrywy zaworów - znów guma i swoje lata. (Chyba, że zapach płynu chłodniczego - to wtedy być może nagrzewnica ale nie doświadczyłem w Celice).
PS Gratki za CSa
Szukam już kompletu nowych przewodów i gumek do regeneracji.
Blacharka jest ok.
Zapach oleju, będę szukał przyczyny.
Dzięku KRYSO
Suseł pisze:W końcu kupiłeś Graty
bartek_asik pisze:W końcu się pochwalił jeszcze raz gratulacje!!!
Pawlow pisze:Kisiel w majtach
góral pisze:Ładny bo czerwony. 😉
Matus pisze:piękna sprawa
Marcin pisze:Cudownie, że to Carlos. Gratuluję decyzji
cccp88 pisze:zacytuję klasykaKisiel w majtach
Dzięki chłopaki
Yaszczur pisze:Cudowna tylko zostaw ją w serii..
Dzięki, do serii to ja ją przywracam, jak ją kupiłem stała na niemieckich felgach, miała ledy w zderzaku, podziurawioną deskę rozdzielczą, i elementy tapicerki w różnych kolorach... fot nie wrzucam bo nie chcę o tym pamiętać
vegeta_84 pisze:I kolejny wróg, jak ja Was nie lubię za te CSy
Chuchaj, dmuchaj, głaszcz i pieść tą sunie.
Pozostaje do nas dołączyć
Krzychu pisze:No w końcu pokazałeś GO światu super auto w super czerwieni. Jeszcze raz gratuluję
Dzięki Krzychu, jak również za wszelką pomoc telefoniczną
PaF pisze:Gratuluję zakupu!!!
Wrzuć więcej zdjęc jak znajdziesz chwilę, fajnie się ogląda takie lalki .
krrizz pisze:Gratuluje, bardzo ładna, wrzuć więcej zdjęć
Dzięki, a fot będzie dużo
Piotrek pisze:Jechałem na prawym
Życie w Carlosie to lepsze życie
Kinia80 pisze:Piękna maszynka! I fakt życie z Carlosem to lepsze życie potwierdzam.
To prawda, życie w Carlosie to lepsze życie
Pawciu pisze:dofinansowywałbym Carlosa z całego serca ale poszedłem w inny projekt...
P.
Dofinansowanie Pawciu+ kto by nie chciał się załapać eh
Coś więcej o CS
Z początkiem grudnia byłem sprawdzić geometrię i wszystko ok, poprawione zostało tylko ustawienie przodu.
Dzięki budolf za namiar na nich.
Kupiłem felgi dla ST185.
I odnowiłem. Są na nich zimówki.
Fotki z początku listopada, jeszcze na letnich 16 z siódemy.
Spot z Susłem i Piotrkiem Back in the game.
Fotos by Piotrek.
Brudna po 300km trasie, to był udany dzień.
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
CS żreeee
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- outatime
- Użytkownik
- Posty: 694
- Rejestracja: 18-03-09, 08:40
grzegoslav, ukradłeś kwestię budolfa
Nadal staram się przywracać serię i szukam emblematu na tylną klapę: turbo4wd
W ASO nie mają.
Chętnie kupiłbym też fabryczną kierownicę z ST185.
Ogłaszałem się też tu na forum ale bez odzewu, ktoś coś może ma na sprzedaż z powyższych ?
Nadal staram się przywracać serię i szukam emblematu na tylną klapę: turbo4wd
W ASO nie mają.
Chętnie kupiłbym też fabryczną kierownicę z ST185.
Ogłaszałem się też tu na forum ale bez odzewu, ktoś coś może ma na sprzedaż z powyższych ?
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?