Celica ST185 CS No.2470/5000
- outatime
- Użytkownik
- Posty: 694
- Rejestracja: 18-03-09, 08:40
kitol, dzięki za odpowiedź.
Przejrzałem twój temat i widzę że miałeś do dyspozycji kanał. Ja nie mam tego luksusu więc zastanawiam się czy dam radę wymienić rozrząd bez kanału i bez wyciągania silnika.
Radziłem się KRYSA i bardzo źle to wspominał przy swoim carlosie więc chcę się jak najlepiej za to zabrać.
Przejrzałem twój temat i widzę że miałeś do dyspozycji kanał. Ja nie mam tego luksusu więc zastanawiam się czy dam radę wymienić rozrząd bez kanału i bez wyciągania silnika.
Radziłem się KRYSA i bardzo źle to wspominał przy swoim carlosie więc chcę się jak najlepiej za to zabrać.
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?
-
- Użytkownik
- Posty: 113
- Rejestracja: 23-09-16, 21:57
- outatime
- Użytkownik
- Posty: 694
- Rejestracja: 18-03-09, 08:40
Mam żuraw do wyciągania silników, dlatego może prościej będzie go wyciągnąć, obejrzeć z każdej strony przy okazji, wymienić co trzeba oprócz rozrządu, niż dłubać i męczyć się w komorze gdzie jest mało miejsca.
Także wszelkie sugestie, rady od bardziej doświadczonych w temacie mile widziane, od której strony się za to zabrać
Także wszelkie sugestie, rady od bardziej doświadczonych w temacie mile widziane, od której strony się za to zabrać
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
wyciąganie 3s-gte górą to hardcore, w życiu bym się w to nie pchał.
Już lepiej pomęczyć się z rozrządem na aucie
uszczelniacze silnika tylko z aso
Już lepiej pomęczyć się z rozrządem na aucie
outatime pisze:wszystkich uszczelniaczy, simmeringów które mogą tego wymagać.
uszczelniacze silnika tylko z aso
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- outatime
- Użytkownik
- Posty: 694
- Rejestracja: 18-03-09, 08:40
Do tej pory wyciągałem 5S-FE i 3S-GE.
Z tego co wiem GTE bryłą nie różni się zbytnio od GE - więc zastanawia mnie co przeszkadza w wyciągnięciu silnika górą tak bardzo ? Skrzynia ? Turbo ? To chyba jedyne różnice ?
Wiem że w MR2 SW20 dla przykładu, jedyna opcja to wyciąganie od dołu, ale skoro mówicie że w GT4 też jest trudno, to dlaczego ?
W każdym razie jeśli twierdzicie, że łatwiej będzie nie wyciągać, to raczej będę się starał tego uniknąć.
Z tego co wiem GTE bryłą nie różni się zbytnio od GE - więc zastanawia mnie co przeszkadza w wyciągnięciu silnika górą tak bardzo ? Skrzynia ? Turbo ? To chyba jedyne różnice ?
Wiem że w MR2 SW20 dla przykładu, jedyna opcja to wyciąganie od dołu, ale skoro mówicie że w GT4 też jest trudno, to dlaczego ?
W każdym razie jeśli twierdzicie, że łatwiej będzie nie wyciągać, to raczej będę się starał tego uniknąć.
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?
-
- Użytkownik
- Posty: 157
- Rejestracja: 08-11-10, 20:27
Ogólnie na szerokość jest spoko,trzeba parę rzeczy wyciągnąć ale z przodu i tylu jest okrutnie ciasno i ciężko się tam manewruje.Z przodu pasuje wyciągnąć zbiorniczek wyrównawczy płynu bo silnik trzeba przy wyciąganiu przesunąć w przód a z tylu to wiadomo jest reduktor i on mocno przeszkadza.Jak chcesz wyciągnąć bez skrzyni to jeszcze pól biedy ale ze skrzynia to reduktor jest pod maglownica i trzeba ja popuścić żeby się podniosła i cały silnik przechylić do tylu żeby go w ogóle wyciągnąć. Po swoich doświadczeniach z wyciąganiem silnika góra już drugi raz tego bym nie robił. Dołem wyciągniesz za godzinę a góra to mnie pól dnia zeszło. Dołem możesz go z całymi sankami wyciągnąć i zawiecha. A co do rozrządu to bez problemu poradzisz Sobie bez wyciągania. Trzeba wykręcić to co może przy pracy przeszkadzać i wtedy dostęp robi się wystarczający żeby pracować.
- outatime
- Użytkownik
- Posty: 694
- Rejestracja: 18-03-09, 08:40
ozuszek89, powinieneś prowadzić projekt na forum - tymbardziej z ST205.
Dzięki za naświetlenie tematu.
Przy okazji może ktoś polecić gdzie najlepiej się zaopatrzyć w części w Krakowie (jakość obsługi, ceny) ?
Mały update: koła letnie.
Przez jakiś czas jeździłem na fabrycznych z 7gen, jednak te felgi nie do końca pasują wizualnie do wide body - ramiona zbyt cienkie jak na tak tłuste nadwozie i za bardzo się chowają w nadkolach.
Więc zdecydowałem się odnowić i przemalować AZEV A - na których kupiłem CS'a.
Z początku bardzo mi się nie podobały, ale zauważyłem że bez dekli, wyglądają całkiem znośnie. Poza tym mają już odpowiedniejszą szerokość i ET, przy czym wagowo też wypadają nienajgorzej (8,6kg sama felga 16x7,5 ET25, a z oponą koło waży 16,7kg)
Jednak tylne nadkole nadal trudno wypełnić i przydał by się tam dystans.
Kusi mnie też aby ją obniżyć.
Dzięki za naświetlenie tematu.
Przy okazji może ktoś polecić gdzie najlepiej się zaopatrzyć w części w Krakowie (jakość obsługi, ceny) ?
Mały update: koła letnie.
Przez jakiś czas jeździłem na fabrycznych z 7gen, jednak te felgi nie do końca pasują wizualnie do wide body - ramiona zbyt cienkie jak na tak tłuste nadwozie i za bardzo się chowają w nadkolach.
Więc zdecydowałem się odnowić i przemalować AZEV A - na których kupiłem CS'a.
Z początku bardzo mi się nie podobały, ale zauważyłem że bez dekli, wyglądają całkiem znośnie. Poza tym mają już odpowiedniejszą szerokość i ET, przy czym wagowo też wypadają nienajgorzej (8,6kg sama felga 16x7,5 ET25, a z oponą koło waży 16,7kg)
Jednak tylne nadkole nadal trudno wypełnić i przydał by się tam dystans.
Kusi mnie też aby ją obniżyć.
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?
- prazyn
- Użytkownik
- Posty: 4040
- Rejestracja: 21-07-06, 01:21
Eee bez przesady, na podlodze spokojnie idzie ogarnąc rozrząd, komfortowa praca to nie jest ale bez przesady.
Wyciągałem kilka razy 3sgte ze skrzynia do góry i też nie uważam, żeby było to specjalnie trudne.
Aczkolwiek moge mieć skrzywione podejście
Graty są w intercarsie w większości i nie problem spora zniżke wyrwac
Wyciągałem kilka razy 3sgte ze skrzynia do góry i też nie uważam, żeby było to specjalnie trudne.
Aczkolwiek moge mieć skrzywione podejście
Graty są w intercarsie w większości i nie problem spora zniżke wyrwac
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
- outatime
- Użytkownik
- Posty: 694
- Rejestracja: 18-03-09, 08:40
Jeśli się mieszka blisko Piotrka - siłą rzeczy często zmienia się felgi
Więc update:
17 lipca przymiarka kół, 18 lipca zakup rpf-1 od Piotrka
27 lipca - ktoś dokształcił się w temacie turbo, nauczył się ustawiać EVC i udało się pozbyć problemu z overboostem - ustawione 0,7bar
2 sierpień - odebrałem części z ASO, rozrząd, uszczelniacze, termostat, filtr oleju, przy czym muszę pochwalić ASO Toyota Romanowski w Krakowie za podejście i obsługę klienta - naprawdę polecam
2 września - szczególny dzień - pojechaliśmy z Narzeczoną do ślubu moim Carlosem
Więc update:
17 lipca przymiarka kół, 18 lipca zakup rpf-1 od Piotrka
27 lipca - ktoś dokształcił się w temacie turbo, nauczył się ustawiać EVC i udało się pozbyć problemu z overboostem - ustawione 0,7bar
2 sierpień - odebrałem części z ASO, rozrząd, uszczelniacze, termostat, filtr oleju, przy czym muszę pochwalić ASO Toyota Romanowski w Krakowie za podejście i obsługę klienta - naprawdę polecam
2 września - szczególny dzień - pojechaliśmy z Narzeczoną do ślubu moim Carlosem
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?
-
- Użytkownik
- Posty: 899
- Rejestracja: 08-06-13, 18:12
No i ładnie . Projekt w toku. Ale co do ROmanowskiego w krk to się nie zgadzam z tą obsługą. Owszem ceny mają przyzwoite, nawet chyba delikatnie mniejsze niz byly na jasnogórskiej, nawet kilkoro ludzi z jasnogórskiej teraz pracuje u Romanowskiego. Ale Panowie, silnik 4afe to prosta konstrukcja, a ONI odmowili zagladniecia do przepustnicy w kwietniu mowiac ze nie maja pojecia czemu falują obroty, i ze sobie z tym nie poradza, bo silnik za stary a oni nie maja juz katalogów i bla bla bal do tego..... Olali mnie calkowicie, nawet nie chcieli zajrzeć pod maske aby zobaczyc jak falują obroty i ogolnie popatrzec. Chociaz tyle ze uszczelki mi dali po dobrych cenach. Jeszcze bardziej mi przykro było jak im powiedzialem ze chcialbym aby silnik dzialal jak nalezy i ze nie bede sie szczypal z fakturą jak wystawią tylko zaplace ale aby ogarneli temat, ni hu hu...... nawet nie chcieli popatrzec, 2 dni pozniej w ciagu 1h ogarneli temat mechanicy z BOSCH serwis na wrocławskiej, mowiac ze te silniki to pestka i ze sie wychowali na nich, oraz smiali sie z ROmanowskiego ze tak prostej czynności nie chcieli przeprowadzic jak czyszczenie przepustnicy.
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Gratki!!!!! Mam nadzieje, że mi też się uda pojechać swoją do ślubu... a czasu coraz mniej..
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Kto Ci ją stroił?
W sensie w kwiatki itd a nie piggy back
W sensie w kwiatki itd a nie piggy back
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM