Carlos Sainz 3812/5000
- Pitahaja
- Klubowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 12-12-06, 23:28
Carlos Sainz 3812/5000
Samochód:
*Toyota Celica ST185
Silnik:
*3sgte rev V z caldiny st246
*Gruba chłodnica Mishimoto + cienkie wentylatory Mishimoto
*EcuMaster EMU
-Czujniki IAT,temp. oleju,ciś. oleju,ciś paliwa,egt,sonda Bosh LSU 4.2,MAC Valve
Przeniesienie napędu:
*Dyfer torsen
Zawieszenie:
* Gwint Yellow Racing
* Cały zawias w poliuretanie
Hamulce:
*Abs out
*Przewody w stalowym oplocie Goodridge
*Korektor siły hamowania Wilwood
*Przód - Big Brake Kit D2 - 6 tłoczkowy zacisk z pływająca tarcza 330mm ,klocki Ferodo Racing
*Tył - swap zacisków tylnych z st205,nacinane/nawiercane tarcze Rotinger
Wnętrze:
*Skóra/alcantara
*Klimatronik z All Trac'a
*Lumbar fotel kierowcy
*Lumbar fotel pasażera
*Podgrzewane fotele
*Wysoki podłokietnik
Układ wydechowy:
* Hks Silent Hi-Power
- 3 calowy downpipe
Układ dolotowy:
* Stożek AEM
Koła:
*OZ Crono EVO 17x8 et35
*Opony Bridgestone re070 225/45/17
*Nakrętki Mishimoto
Audio:
*10 speakers Live sound
*Oryginalny wzmacniacz
*Oryginalne radio 2 din kaseta/cd
*Wkładka cd case w podłokietnik
Body:
*zrolowane ranty tył
*Świeży lakier 3e5 na całym aucie,komorze silnika,bagażnik
*Spód auta zdarty ręcznie do gołej blachy,położone nowe zabezpieczenia antykorozyjne
*Wide Body
*Szyberdach
*Elektrycznie składane lusterka
Krótki opis/historia samochodu:
Swoją przygodę z Celica rozpocząłem w 2003 roku.Nabyta wtedy st182 WB dzielnie służyła mi przez 14at.W myślach zawsze jednak gdzieś przewijała się wersja 4wd...I tak oto z dniem 31.XII.2016 dość spontanicznie stałem się właścicielem Carlosa.Auto przyjechało do mnie na lawecie z Italii,gdzie przez ostatnie 5 lat stało nieużywane.Prawdopodobnie u jedynego właściciela,w tym samym mieście od 92 roku.Nie oznacza to jednak zadbanej sztuki,wręcz przeciwnie.Świadczy o tym spore wgniecenie na tylnym błotniku,lakier spalony słońcem,zamęczony silnik,,opony zdarte do zera.Dodatkowego smaku dodawały dokładki progów od VI generacji na wkręty do karton-gipsu,neony pod autem ze świetlówek led,elementy wnętrza pomalowane sprayem,podświetlana gałka zmiany biegów i inne kwiatki.Myślę że z czasem auto wpadło w ręce syna/wnuczka,który dał popis swej kreatywności okraszonej wysublimowanym gustem rodem z Love Parade.Dla mnie jednak priorytetem był stan blacharski a ten okazuje się być nienaganny..Powoli zatem będę zmierzał do stanu fabrycznego,chcąc nadać autu blasku i blichtru,by numer 3812 godnie wkroczył na salony.Amen
Certyfikat
Karta gwarancyjna
Krótki opis planów zmian:
Wybudować garaż , przywrócić wnętrze auta do serii i obszyć w skórze/alcantarze , nowy lakier 3e5 , wszystkie szyby nowe , kompletny remont silnika + ct20b , gwint ISC , cały zawias w poliuretan , rolowanie rantów , jakieś koło 17 ( jaram się Cosmis xt 206r / xt-006r ale nie widzę tego chyba na Carlosie,może więc Fifteen52 Tarmac ), wszystkie listwy carbon+wszystkie światła+uszczelki szyb z Aso,kompletny Live Sound , inne rarytasy ( klimatronik,lumbar,podgrzewane fotele ) Generalnie ma być to seryjne auto,z fajnym setupem silnika,dające frajdę z jazdy i cieszące oko.Zajmie mi to pewnie wieki ale nie ma pośpiechu.Samo posiadanie Carlosa i dłubanie przy nim,dawać mi będzie niesamowitą przyjemność
Zdjęcia:
*Toyota Celica ST185
Silnik:
*3sgte rev V z caldiny st246
*Gruba chłodnica Mishimoto + cienkie wentylatory Mishimoto
*EcuMaster EMU
-Czujniki IAT,temp. oleju,ciś. oleju,ciś paliwa,egt,sonda Bosh LSU 4.2,MAC Valve
Przeniesienie napędu:
*Dyfer torsen
Zawieszenie:
* Gwint Yellow Racing
* Cały zawias w poliuretanie
Hamulce:
*Abs out
*Przewody w stalowym oplocie Goodridge
*Korektor siły hamowania Wilwood
*Przód - Big Brake Kit D2 - 6 tłoczkowy zacisk z pływająca tarcza 330mm ,klocki Ferodo Racing
*Tył - swap zacisków tylnych z st205,nacinane/nawiercane tarcze Rotinger
Wnętrze:
*Skóra/alcantara
*Klimatronik z All Trac'a
*Lumbar fotel kierowcy
*Lumbar fotel pasażera
*Podgrzewane fotele
*Wysoki podłokietnik
Układ wydechowy:
* Hks Silent Hi-Power
- 3 calowy downpipe
Układ dolotowy:
* Stożek AEM
Koła:
*OZ Crono EVO 17x8 et35
*Opony Bridgestone re070 225/45/17
*Nakrętki Mishimoto
Audio:
*10 speakers Live sound
*Oryginalny wzmacniacz
*Oryginalne radio 2 din kaseta/cd
*Wkładka cd case w podłokietnik
Body:
*zrolowane ranty tył
*Świeży lakier 3e5 na całym aucie,komorze silnika,bagażnik
*Spód auta zdarty ręcznie do gołej blachy,położone nowe zabezpieczenia antykorozyjne
*Wide Body
*Szyberdach
*Elektrycznie składane lusterka
Krótki opis/historia samochodu:
Swoją przygodę z Celica rozpocząłem w 2003 roku.Nabyta wtedy st182 WB dzielnie służyła mi przez 14at.W myślach zawsze jednak gdzieś przewijała się wersja 4wd...I tak oto z dniem 31.XII.2016 dość spontanicznie stałem się właścicielem Carlosa.Auto przyjechało do mnie na lawecie z Italii,gdzie przez ostatnie 5 lat stało nieużywane.Prawdopodobnie u jedynego właściciela,w tym samym mieście od 92 roku.Nie oznacza to jednak zadbanej sztuki,wręcz przeciwnie.Świadczy o tym spore wgniecenie na tylnym błotniku,lakier spalony słońcem,zamęczony silnik,,opony zdarte do zera.Dodatkowego smaku dodawały dokładki progów od VI generacji na wkręty do karton-gipsu,neony pod autem ze świetlówek led,elementy wnętrza pomalowane sprayem,podświetlana gałka zmiany biegów i inne kwiatki.Myślę że z czasem auto wpadło w ręce syna/wnuczka,który dał popis swej kreatywności okraszonej wysublimowanym gustem rodem z Love Parade.Dla mnie jednak priorytetem był stan blacharski a ten okazuje się być nienaganny..Powoli zatem będę zmierzał do stanu fabrycznego,chcąc nadać autu blasku i blichtru,by numer 3812 godnie wkroczył na salony.Amen
Certyfikat
Karta gwarancyjna
Krótki opis planów zmian:
Wybudować garaż , przywrócić wnętrze auta do serii i obszyć w skórze/alcantarze , nowy lakier 3e5 , wszystkie szyby nowe , kompletny remont silnika + ct20b , gwint ISC , cały zawias w poliuretan , rolowanie rantów , jakieś koło 17 ( jaram się Cosmis xt 206r / xt-006r ale nie widzę tego chyba na Carlosie,może więc Fifteen52 Tarmac ), wszystkie listwy carbon+wszystkie światła+uszczelki szyb z Aso,kompletny Live Sound , inne rarytasy ( klimatronik,lumbar,podgrzewane fotele ) Generalnie ma być to seryjne auto,z fajnym setupem silnika,dające frajdę z jazdy i cieszące oko.Zajmie mi to pewnie wieki ale nie ma pośpiechu.Samo posiadanie Carlosa i dłubanie przy nim,dawać mi będzie niesamowitą przyjemność
Zdjęcia:
Ostatnio zmieniony 20-07-23, 23:23 przez Pitahaja, łącznie zmieniany 12 razy.
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
ale widać że progi i podłoga zdrowa, a przy tym zawsze najwięcej roboty
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- Pitahaja
- Klubowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 12-12-06, 23:28
góral pisze:Kurde ale zdrowe progi. 😳Duużo pracyCie czeka...
Taka praca to przyjemność.Dla mnie najważniejsze że buda zdrowa,resztę można zrobić na spokojnie;] Polukałem dziś tu i tam.wygląda że poza przygodą w bok i bagażnikiem auto nie było nigdzie uderzone.Ale ekspert ze mnie żaden;]
Lekko pogięta blacha
Bardzo pogięta blacha
Bardzo prosta blacha z fajnymi wlepkami ;]
A tu zagadka
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48