Celica V 1.6 STi by Satta
- SattaRR
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 02-05-17, 16:22
Celica V 1.6 STi by Satta
Witam wszystkich, Celina odratowana przed złomowaniem chciała się przedstawić
Toyota Celica STi 1.6 z 1991r
Seryjne: silnik, wydech, wnętrze, hamulce, audio
Zawieszenie:
Amortyzatory gazowe KAYABA
Sprężyny Jamex -40mm
Rozpórka górna przód od 2.0.
Układ dolotowy: Seria + stożek
Koła:
felgi 17" 8.5J (oszukane BBS'y unnamed)
opony Hankook 205/40
Body:
poszerzenia nadkoli uni
dystanse 30mm tył
dystanse 20mm przód (póki co zdjęte)
dokładka przedniego zderzaka
Krótki opis/historia samochodu:
-Samochód kupiłem wybrakowany bez wielu elementów/lub były uszkodzone (tj. listwa karbonowa przód, pęknięte lampy) - braki uzupełniłem.
-Lakier położony amatorsko, choć nie najgorzej - będzie nowy.
Krótki opis planów zmian:
-Gładkie dokładki progów (żadne aggro)
-Wydech końcowy (coś mruczącego, nie drącego japy)
-nowy lakier
Pierwsze poszły felgi, które już wcześniej miałem z Hondy. Rozstaw Celci 4x100 bardzo mnie ucieszył
Przyszedł czas na ogarnianie listwy karbonowej, lamp, które były potłuczone, naprawę i lakierowanie błotnika, oraz profilaktyczną wymianę większości podzespołów układu zawieszenia, kierowniczego, czy hamulcowego. W ruch poszły między innymi sprężyny obniżające i amortyzatory gazowe Kayaba. Przyszedł zatem czas na dystanse (póki co założone tylko na tył -30mm), poszerzenia nadkoli i dokładkę przedniego zderzaka.
Może to nie CS, ale też mi daje frajdę
Toyota Celica STi 1.6 z 1991r
Seryjne: silnik, wydech, wnętrze, hamulce, audio
Zawieszenie:
Amortyzatory gazowe KAYABA
Sprężyny Jamex -40mm
Rozpórka górna przód od 2.0.
Układ dolotowy: Seria + stożek
Koła:
felgi 17" 8.5J (oszukane BBS'y unnamed)
opony Hankook 205/40
Body:
poszerzenia nadkoli uni
dystanse 30mm tył
dystanse 20mm przód (póki co zdjęte)
dokładka przedniego zderzaka
Krótki opis/historia samochodu:
-Samochód kupiłem wybrakowany bez wielu elementów/lub były uszkodzone (tj. listwa karbonowa przód, pęknięte lampy) - braki uzupełniłem.
-Lakier położony amatorsko, choć nie najgorzej - będzie nowy.
Krótki opis planów zmian:
-Gładkie dokładki progów (żadne aggro)
-Wydech końcowy (coś mruczącego, nie drącego japy)
-nowy lakier
Pierwsze poszły felgi, które już wcześniej miałem z Hondy. Rozstaw Celci 4x100 bardzo mnie ucieszył
Przyszedł czas na ogarnianie listwy karbonowej, lamp, które były potłuczone, naprawę i lakierowanie błotnika, oraz profilaktyczną wymianę większości podzespołów układu zawieszenia, kierowniczego, czy hamulcowego. W ruch poszły między innymi sprężyny obniżające i amortyzatory gazowe Kayaba. Przyszedł zatem czas na dystanse (póki co założone tylko na tył -30mm), poszerzenia nadkoli i dokładkę przedniego zderzaka.
Może to nie CS, ale też mi daje frajdę
Ostatnio zmieniony 03-05-17, 10:50 przez SattaRR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Daj więcej zdjęć przedniego zderzaka i błotników. Masz jakieś poszerzenia i dokładkę zderzaka? Jak to było robione? Dokładka z czego jest? Zaszpachlowane potem?
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- SattaRR
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 02-05-17, 16:22
Dzięki za ciepłe powitanie Auto mam od 7 miesięcy, a pracuję od rana do nocy, więc rzadko kiedy mam okazję coś przy niej robić, ale jak widać na szczęście wszystko idzie do przodu
@Marcin, zderzak jest ciągle ten sam, dodałem jedynie dokładkę, którą dostałem niedawno od znajomych na urodziny, ale to chyba jedyna w miarę ładna rzecz do Vgen z tej strony. Cała reszta oszpojlerowania jest strasznie aggro:
http://www.spojler.pl/produkt/19603/toy ... -01-tuning
@Angelaejj z felgami masz rację, założyłem je, bo miałem je już na stanie z poprzedniego auta
Ratowałem na razie błotnik od strony pasażera, ten ładniejszy, choć dostanę taki w bardzo dobrym stanie od znajomego. Ten lewy widoczny na pierwszych zdjęciach póki co jest w takim samym stanie.
Zapomniałbym wspomnieć o własnoręcznie stworzonym projekcie naklejek na drzwi auta. Mają się kojarzyć z polem numerowym/startowym, a przy okazji ze słońcem japonii. Pierwotnie napis miał iść jednym ciągiem "Celica", ale chciałem być jak najbliżej oryginału schematu, dlatego przed samym sobą i po trudnych namysłach zgodziłem się zawrzeć w projekcie myślnik i wykorzystać fakt, że w słowie "Celica" występują dwie literki C napis po japońsku, to oczywiście "Toyota"
Poszerzenia nadkoli zastosowałem za sprawą wystających kół, a przy okazji ładnie zakryły one prześwit (zdjęcia dla porównania):
@Marcin, zderzak jest ciągle ten sam, dodałem jedynie dokładkę, którą dostałem niedawno od znajomych na urodziny, ale to chyba jedyna w miarę ładna rzecz do Vgen z tej strony. Cała reszta oszpojlerowania jest strasznie aggro:
http://www.spojler.pl/produkt/19603/toy ... -01-tuning
@Angelaejj z felgami masz rację, założyłem je, bo miałem je już na stanie z poprzedniego auta
Ratowałem na razie błotnik od strony pasażera, ten ładniejszy, choć dostanę taki w bardzo dobrym stanie od znajomego. Ten lewy widoczny na pierwszych zdjęciach póki co jest w takim samym stanie.
Zapomniałbym wspomnieć o własnoręcznie stworzonym projekcie naklejek na drzwi auta. Mają się kojarzyć z polem numerowym/startowym, a przy okazji ze słońcem japonii. Pierwotnie napis miał iść jednym ciągiem "Celica", ale chciałem być jak najbliżej oryginału schematu, dlatego przed samym sobą i po trudnych namysłach zgodziłem się zawrzeć w projekcie myślnik i wykorzystać fakt, że w słowie "Celica" występują dwie literki C napis po japońsku, to oczywiście "Toyota"
Poszerzenia nadkoli zastosowałem za sprawą wystających kół, a przy okazji ładnie zakryły one prześwit (zdjęcia dla porównania):
- CelT50
- Użytkownik
- Posty: 237
- Rejestracja: 22-03-12, 17:49
Witaj SattaRR
Super że zdecydowałeś się ratować Celicę przed złomowaniem. Jednak przed Tobą sporo pracy i wydatków. Jak widać błotniki przednie i progi ( szczególnie lewy ) do roboty. Stopniowo da się wszystko zrobić, a Celica odpłaci się zazdrosnymi spojrzeniami innych kierowców. Cierpliwości życzę w naprawach i poszukiwaniu części.
Super że zdecydowałeś się ratować Celicę przed złomowaniem. Jednak przed Tobą sporo pracy i wydatków. Jak widać błotniki przednie i progi ( szczególnie lewy ) do roboty. Stopniowo da się wszystko zrobić, a Celica odpłaci się zazdrosnymi spojrzeniami innych kierowców. Cierpliwości życzę w naprawach i poszukiwaniu części.
CelT50 >> Celica V 2,0 GTI
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Felgi nawet pasują do tego auta, tylko mi osobiście ten pług z przodu nie podchodzi totalnie...
https://naforum.zapodaj.net/55ccfae6573e.jpg.html na tej fotce wygląda najbardziej kozacko.
https://naforum.zapodaj.net/55ccfae6573e.jpg.html na tej fotce wygląda najbardziej kozacko.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 15-03-12, 10:46
- SattaRR
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 02-05-17, 16:22
@vegeta_84 Dorzucam więcej zdjęć z poszerzeniami. Kupowałem je od jakiegoś typa na olx, miał wiele rozmiarówek takich uni poszerzek, ale kontaktu do niego już nie znajdę :c Jak przylega nie mam póki co jak pokazać, bo każde połapałem na 2 śruby, gdyż będę je jeszcze zdejmował, szlifował wewnętrzny rant, który jest niepotrzebny, po to, żeby nie wystawały aż tak niepotrzebnie poza koła:
Z progami nie działałem nic, jest na nich miejscami nalot, ale generalnie są w bardzo fajnym stanie, jak je opukałem wyglądają solidnie i spokojnie mogę na wzmocnieniach podnosić auto podnośnikiem, nawet na przeglądzie usłyszałem taką opinię. Jedynie lewy tył złapało porządnie i po stuknięciu w niego powstała dziura będę się tym zajmował.
Co do lamp tylnych - na takich oczywiście auto kupiłem. Robione niestety szprajem. Mam komplet lamp z polifta, choć wolę moje. Póki co nie zmieniam. Zrobiłem zdjęcie pozycji/stopu za dnia. Światła są dość widoczne na szczęście Z przednimi migaczami też ktoś niestety zaszalał.
Z progami nie działałem nic, jest na nich miejscami nalot, ale generalnie są w bardzo fajnym stanie, jak je opukałem wyglądają solidnie i spokojnie mogę na wzmocnieniach podnosić auto podnośnikiem, nawet na przeglądzie usłyszałem taką opinię. Jedynie lewy tył złapało porządnie i po stuknięciu w niego powstała dziura będę się tym zajmował.
Co do lamp tylnych - na takich oczywiście auto kupiłem. Robione niestety szprajem. Mam komplet lamp z polifta, choć wolę moje. Póki co nie zmieniam. Zrobiłem zdjęcie pozycji/stopu za dnia. Światła są dość widoczne na szczęście Z przednimi migaczami też ktoś niestety zaszalał.
- SattaRR
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 02-05-17, 16:22
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- SattaRR
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 02-05-17, 16:22
- SattaRR
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 02-05-17, 16:22
Kilka fotek z ostatniego zlotu w Pieskowej Skale "Hercules Tour 2k17"
Żałuję, że przed tym wydarzeniem nie dotarły mi na czas zamówione dystanse, a komplet sprężyn i gazówek nie obniżył auta o te katalogowe 40mm, mimo to jednak auto jako tako się prezentowało na tle tych wszystkich świetnych fur, było też kilka ładnych i mocnych Celic. Pozdrawiam forumowiczów, którzy wtenczas się na wydarzeniu pojawili
Żałuję, że przed tym wydarzeniem nie dotarły mi na czas zamówione dystanse, a komplet sprężyn i gazówek nie obniżył auta o te katalogowe 40mm, mimo to jednak auto jako tako się prezentowało na tle tych wszystkich świetnych fur, było też kilka ładnych i mocnych Celic. Pozdrawiam forumowiczów, którzy wtenczas się na wydarzeniu pojawili
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Suseł pisze:Będzie wyglądał jak w podkładzie.
Dokładnie. Albo jak wiejski batmobil.
Zostaw lakier jak jest.
Jest dobrze.
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM