Samochód:
> Toyota Celica ST185 Carlos Sainz Limited Edition [4458/5000]
Silnik:
> 3S-GTE rev. II
Turbo:
> CT20b (koło CNC)
Układ dolotowy:
> Seria
> Wkładka K&N
Przeniesienie napędu:
> 4WD, Torsen
Zawieszenie:
> Seria
Hamulce:
> Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL
Układ wydechowy:
> Downpipe 3"
Koła:
> Oryginalne felgi 15"
> Dystanse tył 30mm
Wnętrze:
> Skórzane fotele
> Gałka zmiany biegów MOMO
> Wskaźnik doładowania turbosprężarki
Audio:
> Radio: Pioneer DEH-1900UB
> Głośniki tył: JBL CS762
Body:
> Widebody
-----
Samochód ma zostać możliwie jak najbliżej serii, ale chcę aby lepiej się zbierał i nie był takim mułem.
----
W ostatnich 8000km zostało zrobione kompletne uszczelnienie silnika, wymienione wszystkie uszczelki, uszczelniacze, kompletny rozrząd, termostat, pompa wody, świece, tarcze hamulcowe, klocki, przewody hamulcowe, sworznie, drążki kierownicze, łożyska.
Aktualne problemy:
- Przy 154.000km został wymieniony licznik, ponieważ na poprzednim nie działał obrotomierz, nowy licznik miał najechane prawie 175.000km i tak zostało do teraz, więc samochód według licznika ma przejechane 20.000km więcej niż rzeczywiście jest.
Celica ST185 Carlos Sainz 4458/5000
- CamilooS
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 22-03-18, 20:53
Celica ST185 Carlos Sainz 4458/5000
Ostatnio zmieniony 13-02-19, 17:20 przez CamilooS, łącznie zmieniany 26 razy.
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- CamilooS
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 22-03-18, 20:53
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Bardzo ładny Carlos, zazdraszczam takiego pierwszego auta
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- CamilooS
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 22-03-18, 20:53
Dzięki wielkie, staram się jak mogę aby było jak najlepiej. Jest parę pierdól do zrobienia i poprawienia mam nadzieje w tym roku doszlifować do perfekcji zobaczymy jak wyjdzie . Yaszczur, zobaczymy, w tym miesiącu wkładam ct20b, DP, zegar podciśnienia turbo i szpilkę na kolektorze muszę zrobić wtedy można coś myśleć.
- CamilooS
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 22-03-18, 20:53
Turbosprężarka wraz z downpipem założona kilka dni temu:
Najpierw jeszcze zanim zacznę testować przecieka środkowa uszczelka pod pokrywą zaworów do jednej świecy, będzie wymieniona. Od razu nowe świece stopień zimniejsze z racji większego doładowania z lekko zmniejszoną szczeliną(0.7mm). Muszę zajrzeć jeszcze do rozdzielacza zapłonu(kopułka i palec), z racji tego iż czasami przy przyśpieszeniu potrafi przerywać(poszarpywać), myślałem że to wina turbosprężarki/nieszczelnego dolotu.
Najpierw jeszcze zanim zacznę testować przecieka środkowa uszczelka pod pokrywą zaworów do jednej świecy, będzie wymieniona. Od razu nowe świece stopień zimniejsze z racji większego doładowania z lekko zmniejszoną szczeliną(0.7mm). Muszę zajrzeć jeszcze do rozdzielacza zapłonu(kopułka i palec), z racji tego iż czasami przy przyśpieszeniu potrafi przerywać(poszarpywać), myślałem że to wina turbosprężarki/nieszczelnego dolotu.
Ostatnio zmieniony 13-02-19, 17:26 przez CamilooS, łącznie zmieniany 1 raz.
- CamilooS
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 22-03-18, 20:53
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00