VI Turbo FWD
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
- Eowin
- Użytkownik
- Posty: 1095
- Rejestracja: 07-06-06, 02:05
oo kurde taka dyskusja a ja jej nie zauwazylem
AWD!! AWD!!
a tak na powaznie, fajnie, ze wroobel robi cos innego czyli mocna oske, ma ten projekt swoje zalety i wady, ale przynajmniej przeciera szlaki i idzie swoja droga...
a co dyskusji fwd vs. awd tylko jedno zdanie: mozna te napedy porownywac ze soba jesli jest czysto i sucho, jak juz jest brudno czy mokro, roznica a raczej przepasc na korzysc awd sa niepodwazalne (pomijam kwestie kierowcy)
AWD!! AWD!!
a tak na powaznie, fajnie, ze wroobel robi cos innego czyli mocna oske, ma ten projekt swoje zalety i wady, ale przynajmniej przeciera szlaki i idzie swoja droga...
a co dyskusji fwd vs. awd tylko jedno zdanie: mozna te napedy porownywac ze soba jesli jest czysto i sucho, jak juz jest brudno czy mokro, roznica a raczej przepasc na korzysc awd sa niepodwazalne (pomijam kwestie kierowcy)
CS
-
- Użytkownik
- Posty: 1298
- Rejestracja: 13-05-06, 01:25
Sorry za O/T ale chyba muszę
Otóż po
1. FWD- że już nie wspomne o RWD- będzie zawsze lepsze od AWD- i na torze i na prostej i na krętym i na każdym. Pod jednym warunkiem: musi być- jak napisał Eowin- czysto i sucho. AWD zyskuje przewagę tylko i wyłącznie na "brudnym i mokrym" czyli na nieprzyczepnej nawierzchni.
2. Co dostrat napędu- owszem, w AWD są one większe, ale nie można ich liczyć w procentach. Tzn oczywiście zawsze stanowią one jakiś procent, ale nie można przyjąć że to będzie np 33% i w 300 KM aucie straty wynoszą 100 KM a w 30 KM- 10 KM.
A do tematu: silnik będzie drugiej czy 3-ciej generacji?
Otóż po
1. FWD- że już nie wspomne o RWD- będzie zawsze lepsze od AWD- i na torze i na prostej i na krętym i na każdym. Pod jednym warunkiem: musi być- jak napisał Eowin- czysto i sucho. AWD zyskuje przewagę tylko i wyłącznie na "brudnym i mokrym" czyli na nieprzyczepnej nawierzchni.
2. Co dostrat napędu- owszem, w AWD są one większe, ale nie można ich liczyć w procentach. Tzn oczywiście zawsze stanowią one jakiś procent, ale nie można przyjąć że to będzie np 33% i w 300 KM aucie straty wynoszą 100 KM a w 30 KM- 10 KM.
A do tematu: silnik będzie drugiej czy 3-ciej generacji?
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
hin pisze:2. Co dostrat napędu- owszem, w AWD są one większe, ale nie można ich liczyć w procentach. Tzn oczywiście zawsze stanowią one jakiś procent, ale nie można przyjąć że to będzie np 33% i w 300 KM aucie straty wynoszą 100 KM a w 30 KM- 10 KM.
A do tematu: silnik będzie drugiej czy 3-ciej generacji?
silnik 3gen 3s-gte
co do przyjetych 30 i 15 % .....wartosci te tak akurat srednio wychodza dla celici ... swojego czasy porownywalem winiki z chamowni i rozanice hp na silniku do whp .......(jak trzeba moge wrzucic wykresy)
dla st205 z tego co pamietem na wykresie bylo 180whp max
a ogolne wzory to jak ktos zainteresowany to znajde ......byl fajny artykow w/w temacie
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
krrizz pisze:Pamiętam jak w Pile z Wrooblem jeździliśmy, start zawsze miałem lepszy i do dwójki to ja rządziłem a potem dostawałem 3-4 długości
bo nie mial wtedy szpery na osce .. teraz to FWD bedzie mialo lepsze przeniesienie trakcji ..... mowimy o zeszperowanej osce ...... to naprawde jedzie sam odczulem roznice w samej trakcji z LSD
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
ELCOYOTE pisze:Wroobel powodzenia
chłopaki nie srajcie mu w temacie bo już 2 strony spamu na nie cale 3
Spoko, każda uwaga na w/w temat zawsze jest mile widziana
Czekam narazie na silnik- to podstawa. Importer - autoR ma jakieś problemy z ochroną środowiska i może sie to przesunąć w czasie.
No chyba, że ma ktoś pomysł jak zdobyć komplet do swapa z MR2T 94+ ??
P.S. Może ktoś wrzucić tu numery katalogowe tylnych lamp JDM do VIgen - szukałem, ale szukajka wypluwa mi jakiś "error"
1150kg 330KM 4WD
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
Rzeski pisze:Bakuu to kupil tylko w salonie Mitsubishi w Lodzi
to nie salon mitsubishi tylko salon japońskich samochodów. Nie wiem dokładnie co to za firma, bo ktoś mi je załatwiał. Mają dostęp do katalogów, a zawsze kilka złotych taniej.
[ Dodano: 21-01-08, 21:46 ]
Już wiem czego sie spodziewać
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
pasqual pisze:Cos takiego chcesz zbudowac ??
http://www.6gc.net/forums/index.php?showtopic=53334&hl=
No tak, tylko ze to jest II gen, no i ten lakier . Mat jest fajny, ale nie do jazdy na codzień. No i moja jest po lifcie, dzieki temu nie muszę ciąć zderzaka.
P.S. Ten kolektor to z dużą dozą fantazji ktoś zrobił.
1150kg 330KM 4WD
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
Żyje, żyje i to nawet ma się całkiem nieźle:
http://img142.imageshack.us/img142/9137/dsc04452pc1.jpg
http://img524.imageshack.us/img524/6974/dsc04453xp2.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/9576/dsc04451lr9.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/9137/dsc04452pc1.jpg
http://img524.imageshack.us/img524/6974/dsc04453xp2.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/9576/dsc04451lr9.jpg
1150kg 330KM 4WD
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Ładny kolorek, ładne lampki
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally