VI Turbo FWD

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 09-01-08, 19:16

moja sugestia to Carbon blue kod : 210

Obrazek

Awatar użytkownika
Eowin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1095
Rejestracja: 07-06-06, 02:05

Postautor: Eowin » 09-01-08, 19:57

oo kurde taka dyskusja a ja jej nie zauwazylem :P

AWD!! AWD!! :-D :-D

a tak na powaznie, fajnie, ze wroobel robi cos innego czyli mocna oske, ma ten projekt swoje zalety i wady, ale przynajmniej przeciera szlaki i idzie swoja droga...

a co dyskusji fwd vs. awd tylko jedno zdanie: mozna te napedy porownywac ze soba jesli jest czysto i sucho, jak juz jest brudno czy mokro, roznica a raczej przepasc na korzysc awd sa niepodwazalne (pomijam kwestie kierowcy)
CS

Awatar użytkownika
bboy4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3706
Rejestracja: 05-11-05, 16:53

Postautor: bboy4 » 09-01-08, 22:20

Wroobel - Warp i Zibi pomogą Ci z symbolem koloru - Warp miał a Zibi ma....
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT :D

hin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1298
Rejestracja: 13-05-06, 01:25

Postautor: hin » 10-01-08, 00:33

Sorry za O/T ale chyba muszę ;-)
Otóż po
1. FWD- że już nie wspomne o RWD- będzie zawsze lepsze od AWD- i na torze i na prostej i na krętym i na każdym. Pod jednym warunkiem: musi być- jak napisał Eowin- czysto i sucho. AWD zyskuje przewagę tylko i wyłącznie na "brudnym i mokrym" czyli na nieprzyczepnej nawierzchni.
2. Co dostrat napędu- owszem, w AWD są one większe, ale nie można ich liczyć w procentach. Tzn oczywiście zawsze stanowią one jakiś procent, ale nie można przyjąć że to będzie np 33% i w 300 KM aucie straty wynoszą 100 KM a w 30 KM- 10 KM.

A do tematu: silnik będzie drugiej czy 3-ciej generacji?
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 10-01-08, 06:19

hin pisze:2. Co dostrat napędu- owszem, w AWD są one większe, ale nie można ich liczyć w procentach. Tzn oczywiście zawsze stanowią one jakiś procent, ale nie można przyjąć że to będzie np 33% i w 300 KM aucie straty wynoszą 100 KM a w 30 KM- 10 KM.

A do tematu: silnik będzie drugiej czy 3-ciej generacji?


silnik 3gen 3s-gte

co do przyjetych 30 i 15 % .....wartosci te tak akurat srednio wychodza dla celici ... swojego czasy porownywalem winiki z chamowni i rozanice hp na silniku do whp .......(jak trzeba moge wrzucic wykresy)

dla st205 z tego co pamietem na wykresie bylo 180whp max

a ogolne wzory to jak ktos zainteresowany to znajde ......byl fajny artykow w/w temacie

Awatar użytkownika
krrizz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2343
Rejestracja: 07-05-06, 13:40

Postautor: krrizz » 10-01-08, 10:07

Pamiętam jak w Pile z Wrooblem jeździliśmy, start zawsze miałem lepszy i do dwójki to ja rządziłem a potem dostawałem 3-4 długości i Wojtasa w Żółtce też
masa robi swoje jednak

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 10-01-08, 11:00

krrizz pisze:Pamiętam jak w Pile z Wrooblem jeździliśmy, start zawsze miałem lepszy i do dwójki to ja rządziłem a potem dostawałem 3-4 długości


bo nie mial wtedy szpery na osce .. teraz to FWD bedzie mialo lepsze przeniesienie trakcji ..... mowimy o zeszperowanej osce ...... to naprawde jedzie sam odczulem roznice w samej trakcji z LSD

Awatar użytkownika
ELCOYOTE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2254
Rejestracja: 03-11-05, 12:51

Postautor: ELCOYOTE » 10-01-08, 12:12

Wroobel powodzenia :-)
chłopaki nie srajcie mu w temacie bo już 2 strony spamu na nie cale 3

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 11-01-08, 09:17

ELCOYOTE pisze:Wroobel powodzenia :-)
chłopaki nie srajcie mu w temacie bo już 2 strony spamu na nie cale 3


Spoko, każda uwaga na w/w temat zawsze jest mile widziana :wink:

Czekam narazie na silnik- to podstawa. Importer - autoR ma jakieś problemy z ochroną środowiska i może sie to przesunąć w czasie.

No chyba, że ma ktoś pomysł jak zdobyć komplet do swapa z MR2T 94+ ??

P.S. Może ktoś wrzucić tu numery katalogowe tylnych lamp JDM do VIgen - szukałem, ale szukajka wypluwa mi jakiś "error"
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 11-01-08, 12:21

wroobel pisze:P.S. Może ktoś wrzucić tu numery katalogowe tylnych lamp JDM do VIgen - szukałem, ale szukajka wypluwa mi jakiś "error"

W teście forum było :lol:
81561-2B240 (Left) – 292,00 pln
81551-2B300 (Right) – 292,00 pln cena z ASO
st182 gtb

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 11-01-08, 12:36

budolf pisze:W teście forum było
81561-2B240 (Left) – 292,00 pln
81551-2B300 (Right) – 292,00 pln cena z ASO

Bakuu to kupil tylko w salonie Mitsubishi w Lodzi :)
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 11-01-08, 14:27

Rzeski pisze:
budolf pisze:W teście forum było
81561-2B240 (Left) – 292,00 pln
81551-2B300 (Right) – 292,00 pln cena z ASO

Bakuu to kupil tylko w salonie Mitsubishi w Lodzi :)


To co on zamówił lampy do EVO ?? :lol:

P.S Lampy już zamówiłem :-D
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
Bakuu0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2224
Rejestracja: 08-04-07, 16:32

Postautor: Bakuu0 » 11-01-08, 14:40

Rzeski pisze:Bakuu to kupil tylko w salonie Mitsubishi w Lodzi

to nie salon mitsubishi tylko salon japońskich samochodów. Nie wiem dokładnie co to za firma, bo ktoś mi je załatwiał. Mają dostęp do katalogów, a zawsze kilka złotych taniej.

[ Dodano: 21-01-08, 21:46 ]
Już wiem czego sie spodziewać

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 30-01-08, 21:02

pasqual pisze:moja sugestia to Carbon blue kod : 210

Obrazek


W poniedziałek lakiernia, silnik ze skrzynią juz wyjety.
Kolor pozostanie jednak czarny metalic- kod 209. Upadła wcześniejsza koncepcja czarnej maski i reszta na biało :roll:
Cały czas czekam na silnik :roll: , reszta gratów będzie na dniach.
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 31-01-08, 21:35


Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 31-01-08, 21:41

pasqual pisze:Cos takiego chcesz zbudowac ??


http://www.6gc.net/forums/index.php?showtopic=53334&hl=

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


No tak, tylko ze to jest II gen, no i ten lakier :roll: . Mat jest fajny, ale nie do jazdy na codzień. No i moja jest po lifcie, dzieki temu nie muszę ciąć zderzaka.

P.S. Ten kolektor to z dużą dozą fantazji ktoś zrobił.
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 26-03-08, 19:39

no i co temat umarl ?????

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 26-03-08, 19:48

1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 26-03-08, 20:30

Ładny kolorek, ładne lampki :-)
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 26-03-08, 20:38

Heh JDM w czarnej Celi slicznie slicznie
Turbo robisz we wlasnym warsztacie czy tam pracujesz ??
WROCLOVE BRADA