GT4 - Stage 1.5
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
GT4 - Stage 1.5
Po rezygnacji ze stage 2, biorę się za modyfikacje, które mają poprawić istniejące zalety mojego Misia, tzn.:
- wymiana wydechu na nowy, full 3"
- wymiana sprzęgła na mocniejsze niż seria (która powoli się kończy)
- wymiana zawieszenia z SSS na McPhersony
Dodatkowo muszę coś zrobić z przednim zderzakiem gdyż: 1) był on kiedyś klejony i zaczyna się sypać na łączeniach, 2) "pękłem" dokładkę C-One i muszę wykombinować coś zamiast. Opcje są:
- cały zderzak C-One
- nowy seryjny zderzak i dokładki TRD
Skłaniam się do tej drugiej żeby zachować linię: przód - progi - tył.
Na razie zamówiłem wydech (Blitz Nur Spec-R), o kolejnych krokach będę informował na /w miarę/ bieżąco.
- wymiana wydechu na nowy, full 3"
- wymiana sprzęgła na mocniejsze niż seria (która powoli się kończy)
- wymiana zawieszenia z SSS na McPhersony
Dodatkowo muszę coś zrobić z przednim zderzakiem gdyż: 1) był on kiedyś klejony i zaczyna się sypać na łączeniach, 2) "pękłem" dokładkę C-One i muszę wykombinować coś zamiast. Opcje są:
- cały zderzak C-One
- nowy seryjny zderzak i dokładki TRD
Skłaniam się do tej drugiej żeby zachować linię: przód - progi - tył.
Na razie zamówiłem wydech (Blitz Nur Spec-R), o kolejnych krokach będę informował na /w miarę/ bieżąco.
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
Re: GT4 - Stage 1.5
TomPoz pisze:Po rezygnacji ze stage 2, biorę się za modyfikacje, które mają poprawić istniejące zalety mojego Misia, tzn.:
- wymiana wydechu na nowy, full 3"
- wymiana sprzęgła na mocniejsze niż seria (która powoli się kończy)
- wymiana zawieszenia z SSS na McPhersony
Dodatkowo muszę coś zrobić z przednim zderzakiem gdyż: 1) był on kiedyś klejony i zaczyna się sypać na łączeniach, 2) "pękłem" dokładkę C-One i muszę wykombinować coś zamiast. Opcje są:
- cały zderzak C-One
- nowy seryjny zderzak i dokładki TRD
Skłaniam się do tej drugiej żeby zachować linię: przód - progi - tył.
Na razie zamówiłem wydech (Blitz Nur Spec-R), o kolejnych krokach będę informował na /w miarę/ bieżąco.
A gdzie jakiś program na 400km??
1150kg 330KM 4WD
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
Co do programu na 400 KM - nie ma to sensu. Chcę zrezygnować z samochodu służbowego, wziąć kasę w zamian i zamienić GT4 w "daily driver". Na ulicach 400 KM oznaczałoby informatyczne (0 - 1) sprzęgło, potworne spalanie (teraz w mieście robię 350-400 km na jednym baku) i brak możliwości wykorzystania tego potencjału. Na torze 300 KM wystarczy.
Co do zawiechy, szczerze mówiąc to mam dość D2 - twardo jak sto diabłów i daje w d..ę zawieszeniu. Główny problem to chyba sprężyny, które mają bardzo mały prześwit między zwojami - na naszych drogach regularnie sprężyny dobijają do końca co przenosi cały impet uderzenia na zawiechę i kielichy. Albo sprężyny o tej samej charakterystyce ale mniejszej ilości zwojów albo po prostu w miarę normalne amory.
Co do zawiechy, szczerze mówiąc to mam dość D2 - twardo jak sto diabłów i daje w d..ę zawieszeniu. Główny problem to chyba sprężyny, które mają bardzo mały prześwit między zwojami - na naszych drogach regularnie sprężyny dobijają do końca co przenosi cały impet uderzenia na zawiechę i kielichy. Albo sprężyny o tej samej charakterystyce ale mniejszej ilości zwojów albo po prostu w miarę normalne amory.
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
TomPoz pisze:Co do programu na 400 KM - nie ma to sensu. Chcę zrezygnować z samochodu służbowego, wziąć kasę w zamian i zamienić GT4 w "daily driver". Na ulicach 400 KM oznaczałoby informatyczne (0 - 1) sprzęgło, potworne spalanie (teraz w mieście robię 350-400 km na jednym baku) i brak możliwości wykorzystania tego potencjału. Na torze 300 KM wystarczy.
Co do zawiechy, szczerze mówiąc to mam dość D2 - twardo jak sto diabłów i daje w d..ę zawieszeniu. Główny problem to chyba sprężyny, które mają bardzo mały prześwit między zwojami - na naszych drogach regularnie sprężyny dobijają do końca co przenosi cały impet uderzenia na zawiechę i kielichy. Albo sprężyny o tej samej charakterystyce ale mniejszej ilości zwojów albo po prostu w miarę normalne amory.
GT4 jako auto służbowe ?? A nie szkoda Ci?? Ciągłe stanie w korkach i przycierki na parkingach
1150kg 330KM 4WD
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
-
- Użytkownik
- Posty: 424
- Rejestracja: 26-05-04, 15:24
TomPoz pisze:Co do zawiechy, szczerze mówiąc to mam dość D2 - twardo jak sto diabłów i daje w d..ę zawieszeniu. Główny problem to chyba sprężyny, które mają bardzo mały prześwit między zwojami - na naszych drogach regularnie sprężyny dobijają do końca co przenosi cały impet uderzenia na zawiechę i kielichy. Albo sprężyny o tej samej charakterystyce ale mniejszej ilości zwojów albo po prostu w miarę normalne amory.
Dokładnie to samo miałem na RSRach ... nie szło na tym jeździć.
Linux is like a wigwam : no Gates, no Windows, Apache inside.
- ELCOYOTE
- Użytkownik
- Posty: 2254
- Rejestracja: 03-11-05, 12:51
TomPoz pisze:Na razie zamówiłem wydech (Blitz Nur Spec-R)
z midipipem czy tylko 2 części
pytam bo tez mam nur speca
jak kupowałem myslałem ze tylk dp kupie i mam wszystko
a okazało sie ze MD mi brakuje
ale kupiłem z grupowego zakupu
ale i tak okazalo sie ze brakuje mi jakies 60cm do kompletu
ale już dorobiłem i jet cacy
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
- warp9
- Użytkownik
- Posty: 2272
- Rejestracja: 30-09-05, 15:55