Czarna Toyota GT na Toyach
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
zgr3d3k pisze:mega ladne autko.
podeslij fote jak mozesz z tymi zarnikami. w sensie jak to gotowe wyglada bo tez sie czaje troche na to. mega lepsza widocznosc w nocy.
Tego nie da się porównać ze zwykłymi światłami...
Makabra pisze:Lepsza widoczność to przede wszystkim dzięki soczewkom.
Same soczewki to lepsza widoczność, ale większość roboty zrobiły lampy wyładowawcze.
Tak wyglądają na polnej drodze tylko światła mijania (po lewej) i z drogowymi (po prawej)
jest naprawdę mega jasno !
Zapomniałem wrzucić fotek z ostatniego update`u - podświetlanie drzwi -kałuże przy wysiadaniu już nie straszne. Z 12 LEDów 6 wyciąłem. Ładnie się wkomponowały we wnękę na środku drzwi-tam gdzie jest śruba. Z tyłu auta przy otwartych drzwiach nie widać białego światła- i oto chodziło
Ostatnio zmieniony 06-12-15, 20:33 przez majster, łącznie zmieniany 2 razy.
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
Celinka piękna!, jednak soczewki + xenon to jest moc! dla mnie różnica jest gigantyczna w porównaniu do zwykłych reflektorów na halogenach... Sam u siebie wrzuciłem ostatnio xenon w zwykłe lampy, jest poprawa, światło dużo lepsze( spokojnie, ustawione do porządku, nie oślepiają) ale to nie to samo co soczewa. Nic tylko zbierać na nowe reflektory
Celica to stan umysłu
viewtopic.php?t=33986
viewtopic.php?t=33986
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
-
- Użytkownik
- Posty: 3008
- Rejestracja: 09-04-07, 19:55
matus ty przesadzasz . znowu się czepiasz soczewek jdm z zenonami . jak ci oświadczam oficjalnie że to tak samo oślepia jak fabryczne lampy zenonowe w każdym innym aucie . dobrze ustawione jest nie do odróżnienia od innych i nie oslepia niczego . sam system samopoziomowania jest mocno przereklamowany i nie czyni cudów . można źle ustawić ori zenony i świecić po oczach , co zresztą już widywałem .
st 182 90 - sold
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem
- Asci
- Użytkownik
- Posty: 1032
- Rejestracja: 12-05-07, 00:38
mario2007 pisze:matus ty przesadzasz . znowu się czepiasz soczewek jdm z zenonami . jak ci oświadczam oficjalnie że to tak samo oślepia jak fabryczne lampy zenonowe w każdym innym aucie . dobrze ustawione jest nie do odróżnienia od innych i nie oslepia niczego . sam system samopoziomowania jest mocno przereklamowany i nie czyni cudów . można źle ustawić ori zenony i świecić po oczach , co zresztą już widywałem .
Mario Ty przesadzasz bo on się czepia:
Arczi pisze:Sam u siebie wrzuciłem ostatnio xenon w zwykłe lampy, jest poprawa, światło dużo lepsze
i ma racje
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
Rozumiem wasze uwagi, ale co powiecie na to że w mercedesach E klasy Zenon fabrycznie był wkładany w lampy odblysnikowe z ryflowanym kloszem? A tak BTW. Chcialbym zauwazyc, ze Celica ma lampy na wysokości 40 cm. A jak ktoś jeździ Suvem z lampami na 1 m wysokości i zawsze wali mi w łeb światłem skupionym to jest OK?
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
Arczi, chyba się nie rozumiemy... Każdy pojazd ma zaprojektowane i homologowane lampy danego typu.
Owszem jest dużo pojazdów z reflektorami ryflowanymi lub FF, a nie z soczewkami i mają ksenony. Ale wtedy optyka takiego układu jest odpowiednio zaprojektowana i nic nikogo nie oślepia.
Zastanów się może dlaczego producenci nie pchają do wszystkich swoich aut zenonów z Chin po 200 ziko za komplet. Przecież ludzie by się jarali, że kupują tanie auto z zenonami i jest wypas i prestiż. Szkoda tylko, że lampa nieprzystosowana do takiego źródła światła po prostu nie działa w takim układzie...
Wyjątek w pewnym stopniu stanowią lampy halogenowe soczewkowe, ale też nie w każdym aucie wsadzenie zenonów tam coś daje, często efekt jest odwrotny.
Zajrzyj w każdym razie do podręcznika od fizyki, dział optyka, rozdział zwierciadła i ich ogniskowe, następnie przyjrzyj się oryginalnej żarówce halogenowej i temu "palnikowi" co wsadziłeś i pomyśl w czym rzecz...
No i skończmy już ten OT.
Owszem jest dużo pojazdów z reflektorami ryflowanymi lub FF, a nie z soczewkami i mają ksenony. Ale wtedy optyka takiego układu jest odpowiednio zaprojektowana i nic nikogo nie oślepia.
Zastanów się może dlaczego producenci nie pchają do wszystkich swoich aut zenonów z Chin po 200 ziko za komplet. Przecież ludzie by się jarali, że kupują tanie auto z zenonami i jest wypas i prestiż. Szkoda tylko, że lampa nieprzystosowana do takiego źródła światła po prostu nie działa w takim układzie...
Wyjątek w pewnym stopniu stanowią lampy halogenowe soczewkowe, ale też nie w każdym aucie wsadzenie zenonów tam coś daje, często efekt jest odwrotny.
Zajrzyj w każdym razie do podręcznika od fizyki, dział optyka, rozdział zwierciadła i ich ogniskowe, następnie przyjrzyj się oryginalnej żarówce halogenowej i temu "palnikowi" co wsadziłeś i pomyśl w czym rzecz...
No i skończmy już ten OT.
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
Kompliet nowiuśkich zimówek dojechał
Po pierwszej przejażdżce i delikatnym "teście łosia" miałem wrażenie, że koła są przykręcone na jednej nakrętce, a auto wraca na poprzedni tor jazdy dopiero po sekundzie! Doznałem szoku po przejściu z 225/24/16 na 195/60/16. Nie wyobrażam sobie jeździć na takim profilu w lecie. Po prostu nie te auto!
Zwiększyłem ciśnienie z 2.1 jak wulkanizator napompował na 2.4 (ze słupka) i się poprawiło. Ale do letniego zestawu już tęsknię, zarówno pod względem wyglądu jak i prowadzenia.
Po pierwszej przejażdżce i delikatnym "teście łosia" miałem wrażenie, że koła są przykręcone na jednej nakrętce, a auto wraca na poprzedni tor jazdy dopiero po sekundzie! Doznałem szoku po przejściu z 225/24/16 na 195/60/16. Nie wyobrażam sobie jeździć na takim profilu w lecie. Po prostu nie te auto!
Zwiększyłem ciśnienie z 2.1 jak wulkanizator napompował na 2.4 (ze słupka) i się poprawiło. Ale do letniego zestawu już tęsknię, zarówno pod względem wyglądu jak i prowadzenia.
Ostatnio zmieniony 06-12-15, 20:37 przez majster, łącznie zmieniany 1 raz.
- MisiekPolarny
- Użytkownik
- Posty: 544
- Rejestracja: 18-06-07, 08:48
majster pisze:Po pierwszej przejażdżce i delikatnym "teście łosia" miałem wrażenie, że koła są przykręcone na jednej nakrętce, a auto wraca na poprzedni tor jazdy dopiero po sekundzie! Doznałem szoku po przejściu z 225/24/16 na 195/60/16. Nie wyobrażam sobie jeździć na takim profilu w lecie. Po prostu nie te auto!
Ale za to jaki komfort na nierównościach
majster pisze:Zwiększyłem ciśnienie z 2.1 jak wulkanizator napompował na 2.4 (ze słupka) i się poprawiło.
2.1 to prawie kapeć. Ja jeżdżę na 2.7-2.8 przy oponie 195/60/15.