Turbo Czarnula Krzycha
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
kutan86 pisze:W końcu Celina doczekała się felg na zimę. Udało się po okazyjnej cenie złapać Komplet od polifta GT4
Obrazek
Mam teraz dylemat a tak na prawdę nie mam pomysłu na jaki kolor pomalować. Chcę jakiejś odmiany więc białe odpadają Chodzi mi po głowie czarny/grafit.. Z chęcią wysłucham propozycji... Mile widziane jakieś fotki
Czarna buda - dawaj złoty
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33
- Barto197
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 01-02-14, 08:31
Frugo pisze:kutan86 pisze:W końcu Celina doczekała się felg na zimę. Udało się po okazyjnej cenie złapać Komplet od polifta GT4
Obrazek
Mam teraz dylemat a tak na prawdę nie mam pomysłu na jaki kolor pomalować. Chcę jakiejś odmiany więc białe odpadają Chodzi mi po głowie czarny/grafit.. Z chęcią wysłucham propozycji... Mile widziane jakieś fotki
Czarna buda - dawaj złoty
+1
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
- kutan86
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: 02-04-11, 10:28
Temat trochę zarósł przez dłuższy czas nic się nie działo ale ostatnio trafiła się okazja i kupiłem taki ładny zegar
Moja Czarnula
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
- kutan86
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: 02-04-11, 10:28
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
No chyba żeś założył grubą pytę
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- kutan86
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: 02-04-11, 10:28
W końcu długo oczekiwana przeze mnie aktualizacja tematu.
Do mojej czarnuli wleciało 3SGTE REV3. Silnik kupiony jako uszkodzony (padł Tłok). Cały kapitalny remont silnika przeprowadzony u Darka (Śmigi) w warsztacie.
Zrobione:
-Obróbka wału
-Planowanie bloku
-Obrobka korb
-Osiowanie walu z blokiem i korbami
-Honowanie cylindrów
-Nowe pierscienie
-Panewki główne i korbowe king racing
-Obrobka głowicy plus sprawdzenie szczelności
-Uszczelka pod głowicę z aso
-Nowe śruby do głowicy
-Nowe uszczelniacze wałków i wału
-Nowy oring pod pompe oleju
Wpadła również skrzynia ze szperą wraz z wzmocnionym sprzęgłem od Radzikowskiego.
Tutaj duże podziękowania dla Darka który odwalił kupę roboty od załatwienia silnika poprzez rozebranie, złożenie ogarnięcie wszystkich części i na koniec zdobycie skrzyni ze szperą oraz sprzęgła.
Następnie po włożeniu silnika Celina pojechała do Jakuba (JaQb_CK) gdzie miała być zrobiona mechanika wiązka oraz wydech. Jak to bywa przy większych modyfikacjach nie obyło się bez niespodzianek. Na szczęście w Łodzi nie takie problemy się rozwiązuje i wszystko jest tak jak być powinno.
Na pierwszy ogień poszła przednia belka, która była wprost opłakanym stanie. Poniżej zdjęcie pokazujące jak wygląda obecnie wraz z zamocowanym osprzętem.
Następnie okazało się że z silnikiem nie było poduchy która w wersji turbo ma mocowanie. Tutaj zdjęcia przed i po zrobieniu mocowań. Wszystko jak w oryginale.
Nadszedł czas na wiązkę ponieważ silnik był z anglika wiec trzeba było zrobić żeby miało to ręce i nogi. Tutaj chyba największe ukłony dla Kuby który zrobił to bardzo profesjonalnie. Znowu muszę powtórzyć „jak w oryginale” albo i lepiej
W końcu przyszedł czas na wydech. Zdecydowałem się na 3” wraz z środkowym Turboworks oraz końcówką którą miałem już wcześniej na aucie apexi Megaphone Dunk. Tłumik składa się z 3 części oraz wszystko poprowadzone tak jak oryginalnie miało to miejsce w ST202. Jak dla mnie niesamowity efekt zarówno wizualny!! i ten dźwięk
Taka mała niespodzianka po poprzednich specjalistach którzy zakładali mi wydech końcowy
I naprawione
Tak teraz siedzi. Full JDM
Na samym końcu zamontowany został jeszcze zegar doładowania STRI oraz założone MBC – ustawione doładowanie na 0,9 bara oraz zdjęty seryjny boost controler.
Celice odebrałem dokładnie 1 czerwca na dzień dziecka. Zrobiłem sobie najlepszy prezent mimo że silnik jest na dotarciu to daje mase frajdy z jazdy no i ten dźwięk silnika i bulgot wydechu robi niesamowitą robotę. Byłem na chwilę na spocie w Warszawie i parę osób miało okazję posłuchać oraz się przejechać.
A na koniec jeszcze foto ze spotkania z Kuba 2 czerwca
Ogólnie było jeszcze masę większych i mniejszych bardzo istotnych „drobiazgów” które zostały wyłapane przez Jakuba i zrobione za co jeszcze raz wielkie podziękowania. Na pewno Celika wróci jeszcze nie raz do Łodzi
Ciąg dalszy nastąpi
Do mojej czarnuli wleciało 3SGTE REV3. Silnik kupiony jako uszkodzony (padł Tłok). Cały kapitalny remont silnika przeprowadzony u Darka (Śmigi) w warsztacie.
Zrobione:
-Obróbka wału
-Planowanie bloku
-Obrobka korb
-Osiowanie walu z blokiem i korbami
-Honowanie cylindrów
-Nowe pierscienie
-Panewki główne i korbowe king racing
-Obrobka głowicy plus sprawdzenie szczelności
-Uszczelka pod głowicę z aso
-Nowe śruby do głowicy
-Nowe uszczelniacze wałków i wału
-Nowy oring pod pompe oleju
Wpadła również skrzynia ze szperą wraz z wzmocnionym sprzęgłem od Radzikowskiego.
Tutaj duże podziękowania dla Darka który odwalił kupę roboty od załatwienia silnika poprzez rozebranie, złożenie ogarnięcie wszystkich części i na koniec zdobycie skrzyni ze szperą oraz sprzęgła.
Następnie po włożeniu silnika Celina pojechała do Jakuba (JaQb_CK) gdzie miała być zrobiona mechanika wiązka oraz wydech. Jak to bywa przy większych modyfikacjach nie obyło się bez niespodzianek. Na szczęście w Łodzi nie takie problemy się rozwiązuje i wszystko jest tak jak być powinno.
Na pierwszy ogień poszła przednia belka, która była wprost opłakanym stanie. Poniżej zdjęcie pokazujące jak wygląda obecnie wraz z zamocowanym osprzętem.
Następnie okazało się że z silnikiem nie było poduchy która w wersji turbo ma mocowanie. Tutaj zdjęcia przed i po zrobieniu mocowań. Wszystko jak w oryginale.
Nadszedł czas na wiązkę ponieważ silnik był z anglika wiec trzeba było zrobić żeby miało to ręce i nogi. Tutaj chyba największe ukłony dla Kuby który zrobił to bardzo profesjonalnie. Znowu muszę powtórzyć „jak w oryginale” albo i lepiej
W końcu przyszedł czas na wydech. Zdecydowałem się na 3” wraz z środkowym Turboworks oraz końcówką którą miałem już wcześniej na aucie apexi Megaphone Dunk. Tłumik składa się z 3 części oraz wszystko poprowadzone tak jak oryginalnie miało to miejsce w ST202. Jak dla mnie niesamowity efekt zarówno wizualny!! i ten dźwięk
Taka mała niespodzianka po poprzednich specjalistach którzy zakładali mi wydech końcowy
I naprawione
Tak teraz siedzi. Full JDM
Na samym końcu zamontowany został jeszcze zegar doładowania STRI oraz założone MBC – ustawione doładowanie na 0,9 bara oraz zdjęty seryjny boost controler.
Celice odebrałem dokładnie 1 czerwca na dzień dziecka. Zrobiłem sobie najlepszy prezent mimo że silnik jest na dotarciu to daje mase frajdy z jazdy no i ten dźwięk silnika i bulgot wydechu robi niesamowitą robotę. Byłem na chwilę na spocie w Warszawie i parę osób miało okazję posłuchać oraz się przejechać.
A na koniec jeszcze foto ze spotkania z Kuba 2 czerwca
Ogólnie było jeszcze masę większych i mniejszych bardzo istotnych „drobiazgów” które zostały wyłapane przez Jakuba i zrobione za co jeszcze raz wielkie podziękowania. Na pewno Celika wróci jeszcze nie raz do Łodzi
Ciąg dalszy nastąpi
Ostatnio zmieniony 14-06-17, 12:05 przez kutan86, łącznie zmieniany 5 razy.
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- kutan86
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: 02-04-11, 10:28
matt55 pisze:Super update, sam marzę o czymś takim Jakie odczucia z jazdy ? Auto pewnie całkowicie się zmieniło, teraz niech tylko śmiga bezawaryjnie Będziesz na JF ?
Też od dłuższego czasu o tym myślałem i odkładałem kase Powiem Ci że jest warto!!
Co do samej jazdy tak jak piszesz zupełnie co innego ale jeszcze za dużo nie mogę powiedzieć bo silnik na dotarciu. Jakoś niedługo powinienem być w Łodzi wiec jak byś miał czas i ochotę to możemy się spotkać. Na JF będę
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- kutan86
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: 02-04-11, 10:28