3S-GE -> 3S-GTE JDM SWAP Projekt
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
- Przemmo
- Użytkownik
- Posty: 331
- Rejestracja: 02-10-06, 22:25
Toyota nie zaleca wymiany, sprawdzenie i jeśli jest ok to zakładać. Rozmawiałem też z kimś z gt4 i to samo mi powiedzeli. Nie oszczędzam na tym projekcie, ale jeśli ktoś kto się zna mi mówi, że to nadgorliwość to nie wymieniam.
Po za tym, wyglądał całkiem zdrowo, pracuje płynnie, sprawdzony na prasie, nie skacze, nie cieknie...
Po za tym, wyglądał całkiem zdrowo, pracuje płynnie, sprawdzony na prasie, nie skacze, nie cieknie...
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
- kutan86
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: 02-04-11, 10:28
Fajny projekt... Ciekawy jestem efektu koncowego
Na pewno będę śledził postępy
Na pewno będę śledził postępy
Moja Czarnula
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
uderz do Wojtasa z GT4 nie jedna cele w ten kawałek już zaopatrywał.
Tak ogólnie rzecz biorąc nie wiem czy sam to robisz czy ogarnia ci to jakiś mechanik ale widze fuszere i paproctwo. Jak można było nie umyć silnika, a zwłaszcza okolic wymiany uszczelniaczy ( syf z gilem leży na misce olejowej !!! ). Tym bardziej, że silnik miałeś na wierzchu.
Tak ogólnie rzecz biorąc nie wiem czy sam to robisz czy ogarnia ci to jakiś mechanik ale widze fuszere i paproctwo. Jak można było nie umyć silnika, a zwłaszcza okolic wymiany uszczelniaczy ( syf z gilem leży na misce olejowej !!! ). Tym bardziej, że silnik miałeś na wierzchu.
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
- Przemmo
- Użytkownik
- Posty: 331
- Rejestracja: 02-10-06, 22:25
mlodzik pisze: widze fuszere i paproctwo
wypraszam sobie, myty wacikami dokładnie. Miska jeszcze nie była myta. Zresztą, po zakonczeniu prac nad silnikiem wrzucę Ci foto do akceptacji. Tymasamym zapewniam o wysokiej jakości wykonywanych prac oraz najwyższej kulturze technicznej jaką mój mechanik (a jest świetny) prezentuje
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
Mam nadzieje, że się nie obraziłeś za tą uwagę. Podejrzewam, że spora część osób sobie tak pomyślała :p
A tu takie małe poglądowe foto
A tu takie małe poglądowe foto
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
- Przemmo
- Użytkownik
- Posty: 331
- Rejestracja: 02-10-06, 22:25
mlodzik pisze:Mam nadzieje, że się nie obraziłeś za tą uwagę.
Pewnie, że się nie obraziłem. Ale biorąc pod uwagę, że wykonuję remont tego silnika na najwyższym poziomie, pozwalając pracować przy nim tylko osobie, którą uważam za właściwą, pakując tylko oryginalne podzespoły chciałem wyjaśnić Twoje przeoczenie
Zamierzam skończyć ten samochód w ładnym stylu, póki co wciąga OGROMNE ilości kasy.
Problem mam tylko z wydechem, nie chcę żeby był zbyt głośny. Co polecacie? Obecnie mam środek Blitz. Zastanawiam się czy szukać reszty Blitz'a czy czegoś zupełnie innego- ale tu opcje są raczej małe.
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
ja w swojej turbawce mam blitza koncowy i srodek + downpipe-a aussina, a srodek seryjny i w środku dzwięk nie dokucza, gorzej na zewnątrz.
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
- DZIK
- Użytkownik
- Posty: 1055
- Rejestracja: 23-09-05, 22:18
Mody mody skoro masz silnik na zew. wyczysc ladnie jego elementy a moze nawet prysnij blok w kolorek
p.s
wymien sobie od razu uszczelki przy rurce powrotnej oleju od turbiny, jest z tym troche roboty gdy nie ma sie silnika na zew. , od razu nowe weze wodne i podcisnienia...
p.s
wymien sobie od razu uszczelki przy rurce powrotnej oleju od turbiny, jest z tym troche roboty gdy nie ma sie silnika na zew. , od razu nowe weze wodne i podcisnienia...
Bylo:
AT180
ST202
ST205
ST185 Carlos
AT180
ST202
ST205
ST185 Carlos
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
Idąc od turbo. Downpipe Aussin, seryjny srodek ( ten z łącznikiem elastycznym ), środkowy tłumik Blitz i końcowy tłumik Blitz. Tak jak napisałem, seryjnego mam tylko "middle pipe-a " , ale wkrótce też go wywalę i zrobię z kwasa.
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D