GT-SS czyli GT-Four Look
-
- Użytkownik
- Posty: 117
- Rejestracja: 28-05-10, 10:07
GT-SS czyli GT-Four Look
Zgodnie z obietnicą daną poprzedniemu właścicielowi :
*Toyota Celica ST202 94'
Silnik:
*3S-GE rev III
Przeniesienie napędu:
*FWD skrzynia ze szperą
Zawieszenie:
*Super Strut Suspension
*Amortyzatory KyB Excel-G
*Springi : przód - twarde SSS , tył - seria
*Rozpórka przód OEM GT4
Hamulce:
*zaciski dwutłoczkowe
*ABS
Układ wydechowy:
*custom + nowy tłumik końcowy
Układ dolotowy:
*seria
Koła:
*felgi 16', oryginalne z VII - czarny Mat
*opony jakieś bieżnikowane w dobrym stanie
Wnętrze:
*Kompletna skórzana tapicerka , pikowana
*Fotel kierowcy i pasażera w pełni regulowany
*Elektryczny szyberdach
*Seria przedliftowa
Audio:
*Głośniki: jakieś są i nawet grają
*Radio : 2-din zastępcze
*Antena elektryczna OEM
Body:
*Maska GT4
*Zderzak GT4
*Spoiler GT4
*Chlapacze OEM z GT
*Lakier Wiśnia-Perła
Krótki opis/historia samochodu:
Zmuszony do sprzedaży swojego V gen GTi, jakiś czas zacząłem jeździć normalnymi samochodami. Jednak brakowało mi tej pozycji za kółkiem zresztą wszystkiego czym Celica mnie kupiła.
Więc rozpoczęły się poszukiwania , V czy VI koniecznie z dwulitrową jednostką. Trwały one 2 miesiące, to brakowało środków , to czasu aby pojechać i zobaczyć auto to ciągle coś.
Pewnego dnia dziewczyna mi pokazała ogłoszenie tego samochodu, szybkie oględziny zdjęć ... 700 km od domu ale postanowiłem zadzwonić do właściciela. Szybka rozmowa i ustalanie terminu do już faktycznych oględzin i czas wsiadać w pociąg na drugi koniec Polski.
Oględziny auta dziwne muszę przyznać, ale to już nieliczni będą wiedzieć o co chodzi. Co można było wywnioskować : niedawno położona nowa powłoka lakiernicza, nowa głowica, blacharka w stanie naprawdę dobrym, delikatne ogniska korozji na podwoziu ale ogólnie zdrowa. Wnętrze w stanie bardzo dobrym. Decyzja ryzykowna bo głowica wymagała delikatnego traktowania ale zdecydowałem się.
Pierwsze 200 km auto nie widziało 2 tys obrotów, po 400 km zobaczyło 2,3 tys obrotów , dopiero po pokonaniu 500 km przekroczyło magiczne 100 km/h. Wszystko działa jak należy , silnik pracuje cicho i równo, nie ma ubytków oleju. Jest odpowiednio ochoczy do współpracy z kierowcą.
Jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że auto na pełnym baku zrobiło 600 km do nast tankowania, co wydaje mi się świetnym wynikiem biorąc pod uwagę, że 45 minut jeździłem po Łodzi ...
Krótki opis planów zmian:
*odszczurzanie
*Climatronic ( już czeka w garażu na przeróbkę )
*Lusterka elektryczne składane ( już czekają w garażu )
*Poprawienie powłoki lakierniczej
*Poprawne spasowanie całej budy
*Sporo tzn " pierdółek" do poprawienia ( śrubki, kołki, zatrzaski itp )
Zdjęcia:
*Toyota Celica ST202 94'
Silnik:
*3S-GE rev III
Przeniesienie napędu:
*FWD skrzynia ze szperą
Zawieszenie:
*Super Strut Suspension
*Amortyzatory KyB Excel-G
*Springi : przód - twarde SSS , tył - seria
*Rozpórka przód OEM GT4
Hamulce:
*zaciski dwutłoczkowe
*ABS
Układ wydechowy:
*custom + nowy tłumik końcowy
Układ dolotowy:
*seria
Koła:
*felgi 16', oryginalne z VII - czarny Mat
*opony jakieś bieżnikowane w dobrym stanie
Wnętrze:
*Kompletna skórzana tapicerka , pikowana
*Fotel kierowcy i pasażera w pełni regulowany
*Elektryczny szyberdach
*Seria przedliftowa
Audio:
*Głośniki: jakieś są i nawet grają
*Radio : 2-din zastępcze
*Antena elektryczna OEM
Body:
*Maska GT4
*Zderzak GT4
*Spoiler GT4
*Chlapacze OEM z GT
*Lakier Wiśnia-Perła
Krótki opis/historia samochodu:
Zmuszony do sprzedaży swojego V gen GTi, jakiś czas zacząłem jeździć normalnymi samochodami. Jednak brakowało mi tej pozycji za kółkiem zresztą wszystkiego czym Celica mnie kupiła.
Więc rozpoczęły się poszukiwania , V czy VI koniecznie z dwulitrową jednostką. Trwały one 2 miesiące, to brakowało środków , to czasu aby pojechać i zobaczyć auto to ciągle coś.
Pewnego dnia dziewczyna mi pokazała ogłoszenie tego samochodu, szybkie oględziny zdjęć ... 700 km od domu ale postanowiłem zadzwonić do właściciela. Szybka rozmowa i ustalanie terminu do już faktycznych oględzin i czas wsiadać w pociąg na drugi koniec Polski.
Oględziny auta dziwne muszę przyznać, ale to już nieliczni będą wiedzieć o co chodzi. Co można było wywnioskować : niedawno położona nowa powłoka lakiernicza, nowa głowica, blacharka w stanie naprawdę dobrym, delikatne ogniska korozji na podwoziu ale ogólnie zdrowa. Wnętrze w stanie bardzo dobrym. Decyzja ryzykowna bo głowica wymagała delikatnego traktowania ale zdecydowałem się.
Pierwsze 200 km auto nie widziało 2 tys obrotów, po 400 km zobaczyło 2,3 tys obrotów , dopiero po pokonaniu 500 km przekroczyło magiczne 100 km/h. Wszystko działa jak należy , silnik pracuje cicho i równo, nie ma ubytków oleju. Jest odpowiednio ochoczy do współpracy z kierowcą.
Jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że auto na pełnym baku zrobiło 600 km do nast tankowania, co wydaje mi się świetnym wynikiem biorąc pod uwagę, że 45 minut jeździłem po Łodzi ...
Krótki opis planów zmian:
*odszczurzanie
*Climatronic ( już czeka w garażu na przeróbkę )
*Lusterka elektryczne składane ( już czekają w garażu )
*Poprawienie powłoki lakierniczej
*Poprawne spasowanie całej budy
*Sporo tzn " pierdółek" do poprawienia ( śrubki, kołki, zatrzaski itp )
Zdjęcia:
Ostatnio zmieniony 27-06-13, 23:12 przez StroWn, łącznie zmieniany 5 razy.
- -=Arti=-
- Użytkownik
- Posty: 436
- Rejestracja: 27-07-10, 19:02
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
StroWn pisze:Jakoś na zdjęciu wysoko wyszła. Temat obniżania jest ciągle otwarty, póki co auto idzie dziś na warsztat na kompletną diagnostykę i najpierw mechanika na 100% potem tjuningujemy
Dobre podejście do tematu.
Gratki z zakupu i oby cieszyła oko i dawała funu jak najdłużej
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
-
- Klubowicz
- Posty: 746
- Rejestracja: 13-02-10, 14:51
Autko ładnie się prezentuje Lakier lekko do poprawki lakiernik troche nawalił ;P ale wszystko da się zrobić
Zakładaj klime i el lusterka
Zakładaj klime i el lusterka
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale.
Celica AT180 Wittman Editionn
Celica ST202 (zielona)
Celica ST205 JDM (czarna) - sold
Celica ST205 JDM (granatowa) - in progress
Celica TA40 (czerwona babcia) - sold
Celica TA40B (brązowa)
Celica ST185 WB (czerwona) - in progress
AUDI A6 C6 3.0TDI QUATTRO ( dupowóz)
WWW.SERWISMIMEK.PL
Celica AT180 Wittman Editionn
Celica ST202 (zielona)
Celica ST205 JDM (czarna) - sold
Celica ST205 JDM (granatowa) - in progress
Celica TA40 (czerwona babcia) - sold
Celica TA40B (brązowa)
Celica ST185 WB (czerwona) - in progress
AUDI A6 C6 3.0TDI QUATTRO ( dupowóz)
WWW.SERWISMIMEK.PL
-
- Użytkownik
- Posty: 117
- Rejestracja: 28-05-10, 10:07
Dzisiejszy dzień pełen wzlotów, zakończony niechybnym upadkiem ...
Na diagnostyce wyszło:
- SSS zdrowe aż miło
- wszelkie łączniki, tulejki itp w stanie co najmniej zadowalającym
- wydech nie przekracza norm
- i kilka przyjemnych akcentów dotyczących stanu auta
Wady :
- pompa wspomagania podcieka
- mocowanie stabilizatora jest do wymiany
- lewy przedni spring się rozwarstwił
Podczas przejazdu z jednego warsztatu do drugiego na wymianę rozrządu trzasł pasek ... jechałem może z 45 km/h . Opinie są różne czy jest kolizyjny czy nie. Jutro z rzeczoznawcą prawdopodobnie będziemy rozbierać motor i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Macie rację co do koloru raiserów, chcę jeszcze wszystkie wloty na masce ładnie na czarno opryskać ... zastanawiam się co do lusterek i klamek ale to chyba zbyt przekombinowane by było.
Pytka jest w stanie prawie nowym a nie jest jakoś specjalnie uciążliwa, aczkolwiek temat otwarty.
W dół ? u mnie przez najbliższe pół roku ani milimetra, mam 1/2 miasta w remontach.
Zobaczymy jak wyjdzie z czasem i środkami póki co dzisiejszą zdrowaśkę odmawiam za bezkolizyjność 3sge
Na diagnostyce wyszło:
- SSS zdrowe aż miło
- wszelkie łączniki, tulejki itp w stanie co najmniej zadowalającym
- wydech nie przekracza norm
- i kilka przyjemnych akcentów dotyczących stanu auta
Wady :
- pompa wspomagania podcieka
- mocowanie stabilizatora jest do wymiany
- lewy przedni spring się rozwarstwił
Podczas przejazdu z jednego warsztatu do drugiego na wymianę rozrządu trzasł pasek ... jechałem może z 45 km/h . Opinie są różne czy jest kolizyjny czy nie. Jutro z rzeczoznawcą prawdopodobnie będziemy rozbierać motor i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Macie rację co do koloru raiserów, chcę jeszcze wszystkie wloty na masce ładnie na czarno opryskać ... zastanawiam się co do lusterek i klamek ale to chyba zbyt przekombinowane by było.
Pytka jest w stanie prawie nowym a nie jest jakoś specjalnie uciążliwa, aczkolwiek temat otwarty.
W dół ? u mnie przez najbliższe pół roku ani milimetra, mam 1/2 miasta w remontach.
Zobaczymy jak wyjdzie z czasem i środkami póki co dzisiejszą zdrowaśkę odmawiam za bezkolizyjność 3sge
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- Martyś
- Użytkownik
- Posty: 194
- Rejestracja: 23-05-13, 17:45
RedSun pisze:StroWn pisze:W dół ? u mnie przez najbliższe pół roku ani milimetra, mam 1/2 miasta w remontach.
i obniżenie SSS do najtańszych nie należy
Dlatego lepiej zajmij się mechaniką a optyką to już jak Zdrowaśki się spełnią i portfelik się wybrzuszy
Btw. nie śpiesz się z glebą , dobrze wygląda auto.
-
- Klubowicz
- Posty: 746
- Rejestracja: 13-02-10, 14:51
Oj kurczak ogarniaj silnik , świeżo poskładany mogli założyć nowy rozrząd jak zakładali głowice odrazu , życzę szybkiego powrotu do zdrowia
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale.
Celica AT180 Wittman Editionn
Celica ST202 (zielona)
Celica ST205 JDM (czarna) - sold
Celica ST205 JDM (granatowa) - in progress
Celica TA40 (czerwona babcia) - sold
Celica TA40B (brązowa)
Celica ST185 WB (czerwona) - in progress
AUDI A6 C6 3.0TDI QUATTRO ( dupowóz)
WWW.SERWISMIMEK.PL
Celica AT180 Wittman Editionn
Celica ST202 (zielona)
Celica ST205 JDM (czarna) - sold
Celica ST205 JDM (granatowa) - in progress
Celica TA40 (czerwona babcia) - sold
Celica TA40B (brązowa)
Celica ST185 WB (czerwona) - in progress
AUDI A6 C6 3.0TDI QUATTRO ( dupowóz)
WWW.SERWISMIMEK.PL
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
StroWn pisze:Podczas przejazdu z jednego warsztatu do drugiego na wymianę rozrządu trzasł pasek ... jechałem może z 45 km/h . Opinie są różne czy jest kolizyjny czy nie. Jutro z rzeczoznawcą prawdopodobnie będziemy rozbierać motor i zobaczymy co z tego wyjdzie.
a nie można zasadzić paska i sprawdzić czy nic się nie stało?
od razu rozbieranie silnika?
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
Pawciu pisze:StroWn pisze:Podczas przejazdu z jednego warsztatu do drugiego na wymianę rozrządu trzasł pasek ... jechałem może z 45 km/h . Opinie są różne czy jest kolizyjny czy nie. Jutro z rzeczoznawcą prawdopodobnie będziemy rozbierać motor i zobaczymy co z tego wyjdzie.
a nie można zasadzić paska i sprawdzić czy nic się nie stało?
od razu rozbieranie silnika?
Pawciu, każdy chce zarobić... A to jest "tania" diagnoza
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
-
- Użytkownik
- Posty: 117
- Rejestracja: 28-05-10, 10:07
Zasada rekojmi tu działa . Jesli do zerwania paska doszlo wskutek jakiejs ukrytej usterki, złej naprawy lub czegokolwiek o czym nie wiedzialem. Bede mial pokrycie na papierze i postaram sie dogadac z poprzednim właścicielem o koszty. Sprawdzimy metoda na sam pasek ale przy rzeczoznawcy aby nie było wątpliwości co do wszystkiego. Uważam, że lepiej wydać te śmieszne 300 zł niż potem zostać samemu z problemem za nawet kilka tysięcy.
- koso
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 12-08-11, 17:13
StroWn pisze:Zasada rekojmi tu działa . Jesli do zerwania paska doszlo wskutek jakiejs ukrytej usterki, złej naprawy lub czegokolwiek o czym nie wiedzialem. Bede mial pokrycie na papierze i postaram sie dogadac z poprzednim właścicielem o koszty. Sprawdzimy metoda na sam pasek ale przy rzeczoznawcy aby nie było wątpliwości co do wszystkiego. Uważam, że lepiej wydać te śmieszne 300 zł niż potem zostać samemu z problemem za nawet kilka tysięcy.
Jestem ciekaw jak to udowodnic, że sprzedajacy wiedzial
ST 182+
ST 184 RIP
ST 184 RIP
-
- Użytkownik
- Posty: 117
- Rejestracja: 28-05-10, 10:07
Skoro byla robiona glowica to i rozrzad byl zdejmowany ... no inaczej sie nie da. Nie mam stanowiska odnosnie tego co bylo przyczyna usterki. Jutro bedzie nowy rozrzad i przy kolesiu z PZM sprobujemy to uruchomic, jest szansa na bezkolizyjnosc poniewaz pasek sie zaklinowal w oslonie i zblokowal zebatki.