Ciemnoszara VI 1.8 1993
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
DCG - aha no tak wybór dokładek tylnich w dużej mierze będzie zależał od tego jakie uda mi się kupić. Jakieś napewno chce bo rzeczywiście jest łyso z tyłu.
Mlody rzeski - dzięki, będę dbał. Narazie coś obroty falują na luzie jak silnik się rozgrzeje tak 800 równo przez 3 s. I na 1 s. Spada do 500 i tak w kółko. Przed remontem z obrotami problemów nie było.
Mlody rzeski - dzięki, będę dbał. Narazie coś obroty falują na luzie jak silnik się rozgrzeje tak 800 równo przez 3 s. I na 1 s. Spada do 500 i tak w kółko. Przed remontem z obrotami problemów nie było.
Celica to stan umysłu
viewtopic.php?t=33986
viewtopic.php?t=33986
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
Podciśnienie? czyli jakieś zawory regulujące powietrze? co gdzie i jak? nie bardzo znam temat. Jak możesz to wytłumacz jakoś łopatologicznie : dodam, że podczas normalnej jazdy narazie do 3,5 tyś obrotów (dotarcie) silniczek chodzi bez zarzutów wg. mnie. To i wtedy by miał jakieś zawachania obrotów?
Ostatnio zmieniony 23-09-13, 17:18 przez Arczi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
- Mlody Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 1428
- Rejestracja: 13-08-08, 22:23
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
Nie ma to jak widok na celine z 4 piętra w bloku
Docieram i docieram silniczek, a końca nie widać, jeszcze 600 km...i wymiana filtra i oleju. A spalanie 10 l/100 wychodzi jak narazie przy jezdzie 2-3,5 tyś obr.min. (wiem to nie jest Seicento w gazie, no ale koszta wzrosły) mam nadzieję że po dotarciu się uspokoji. Przed remontem to musiałem konkretnie cisnąć celice żeby spaliła 10 litrów.
W niedługim czasię będę musiał wymienić chłodnicę (moja się już rozcieka troszke w miejscu górnej obudowy, narazie jest "połatana" ale na długo to pewnie nie wystarczy)
Docieram i docieram silniczek, a końca nie widać, jeszcze 600 km...i wymiana filtra i oleju. A spalanie 10 l/100 wychodzi jak narazie przy jezdzie 2-3,5 tyś obr.min. (wiem to nie jest Seicento w gazie, no ale koszta wzrosły) mam nadzieję że po dotarciu się uspokoji. Przed remontem to musiałem konkretnie cisnąć celice żeby spaliła 10 litrów.
W niedługim czasię będę musiał wymienić chłodnicę (moja się już rozcieka troszke w miejscu górnej obudowy, narazie jest "połatana" ale na długo to pewnie nie wystarczy)
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 18
- Rejestracja: 26-09-13, 23:44
ja jezdze 2-3tys i pali mi 12 po miescie...ba ponad 12. na trasie (dlugiej, ciagle 4-4,5tys obrotow) spalil jakies 8.5 takze u ciebie jest calkiem ok
ladna cela. ja mam progi zdjete i nie wiem czy bede zakladal. mam obnizona i wydaje mi sie ze na krawezniki i inne progi to jest akurat. Najezdzilem sie kiedys honda i za kazdym razem plakalem jak parkujac slyszalem zgrzyt...wiec jesli opuszczasz na dol to nie za duzo!
ladna cela. ja mam progi zdjete i nie wiem czy bede zakladal. mam obnizona i wydaje mi sie ze na krawezniki i inne progi to jest akurat. Najezdzilem sie kiedys honda i za kazdym razem plakalem jak parkujac slyszalem zgrzyt...wiec jesli opuszczasz na dol to nie za duzo!
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
Sprawdzałem błędy, niedawno pojawiła się kontrolka Check engine, wyszedł błąd 7-1 czyli coś nie tak z EGR-em, kiedyś gdzieś czytałem, że jest to system zbędny, niby ekologiczny bo spaliny są ponownie w jakimś stopniu wykorzystywane, może by go się dało jakoś usunąć skoro wywala błąd? Narazie nawet nie wiem gdzie on jest Proszę o pomoc.
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
http://www.6gc.net/forums/index.php?showtopic=67193
Tutaj spór o EGR chyba jednak to zostawię, Wiciu_S wywala mi błąd 7-1 tzn. że chodzi o EGR więc musi być pozatym na 6gc .net w linku wyżej, który podałem, gosciu zaczyna temat o działaniu EGR w 7A-FE.
Tutaj spór o EGR chyba jednak to zostawię, Wiciu_S wywala mi błąd 7-1 tzn. że chodzi o EGR więc musi być pozatym na 6gc .net w linku wyżej, który podałem, gosciu zaczyna temat o działaniu EGR w 7A-FE.
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
Mały update po wizycie u kolegów w Łodzi
Wymieniłem sobię fotele cały komplecik moim zdaniem w super stanie od Mimka ( tutaj podziękowanie także dla tomciusia za pomoc w montażu
Stary fotel kierowcy miał dziurę na siedzisku + dziura w boczku, nadawał się do wyrzucenia. Zrezygnowałem z tapicerowania z racji zbyt dużych kosztów.
Pozatym jak usiadłem w nowym to mega różnica na PLUS, nie jest wygnieciony, lepiej boki trzymają, trochę inaczej wyprofilowane niż w moich USDM.
Przy okazji jak już przebyłem taką drogę, znalazło się też pare innych prezentów dla Celinki .
Schowek przy zmianie biegów którego nie miałem (wielkie dzięki dla Tomciusia), jeden spryskiwacz reflektorów (do podłączenia jeszcze cała instalacja, ale to później, jak przyjdzie coś konkretnego, co potrzebuję spryski )
W końcuuuuu, po okazyjnej jakże cenie komplet tylnich hamulców na SWAP
Narazie muszę zabrać się za odnowę hebelków, potem malowanie i zakładanie.
No i chłodniczka ze zdrową obudową plastikową (moja sie już rozcieka, narazie poklejona amatorsko poxipolem + taśma termiczna ale to tak awaryjnie, może długo nie wytrzymać)
Po przeszukaniu forum i zaciągnięciu różnych informacji, w końcu podłączyłem antenę tak jak trzeba wysuwa się i chowa wraz z włączaniem/wyłączaniem radia. Jest to uniwersalna antena, przesmarowałem ją , mam nadzieję że pomimo wielu negatywnych opini na temat uniwersalnych antenek, moja zimę przetrzymie, na mrozach najwyżej radia nie będe włączał
BTW zapomniałem się tomciusia zapytać o orginalną obudowę górną anteny, tą przy karoserii ta uniwersalna jest troche lipna z wyglądu. Ma ktoś ORI?
W drodze kompresor klimy od Wiciu_S , obecny ciężko chodzi, obciąża strasznie silnik i boję się, że sie rozleci.
Wymieniłem sobię fotele cały komplecik moim zdaniem w super stanie od Mimka ( tutaj podziękowanie także dla tomciusia za pomoc w montażu
Stary fotel kierowcy miał dziurę na siedzisku + dziura w boczku, nadawał się do wyrzucenia. Zrezygnowałem z tapicerowania z racji zbyt dużych kosztów.
Pozatym jak usiadłem w nowym to mega różnica na PLUS, nie jest wygnieciony, lepiej boki trzymają, trochę inaczej wyprofilowane niż w moich USDM.
Przy okazji jak już przebyłem taką drogę, znalazło się też pare innych prezentów dla Celinki .
Schowek przy zmianie biegów którego nie miałem (wielkie dzięki dla Tomciusia), jeden spryskiwacz reflektorów (do podłączenia jeszcze cała instalacja, ale to później, jak przyjdzie coś konkretnego, co potrzebuję spryski )
W końcuuuuu, po okazyjnej jakże cenie komplet tylnich hamulców na SWAP
Narazie muszę zabrać się za odnowę hebelków, potem malowanie i zakładanie.
No i chłodniczka ze zdrową obudową plastikową (moja sie już rozcieka, narazie poklejona amatorsko poxipolem + taśma termiczna ale to tak awaryjnie, może długo nie wytrzymać)
Po przeszukaniu forum i zaciągnięciu różnych informacji, w końcu podłączyłem antenę tak jak trzeba wysuwa się i chowa wraz z włączaniem/wyłączaniem radia. Jest to uniwersalna antena, przesmarowałem ją , mam nadzieję że pomimo wielu negatywnych opini na temat uniwersalnych antenek, moja zimę przetrzymie, na mrozach najwyżej radia nie będe włączał
BTW zapomniałem się tomciusia zapytać o orginalną obudowę górną anteny, tą przy karoserii ta uniwersalna jest troche lipna z wyglądu. Ma ktoś ORI?
W drodze kompresor klimy od Wiciu_S , obecny ciężko chodzi, obciąża strasznie silnik i boję się, że sie rozleci.
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
Na święta sprawiłem celince prezent:
Komplet lamp przednich Kouki projectors
Trochę czasu minęło zanim się zabrałem za przeróbkę, no ale w końcu się udało, z pomocą kolegi Majster, oraz HOW TO jaQb_CK , przerobiłem lampki tak aby świeciły prosto
Rozbiórka: klej bardzo mocno trzymał, trzeba było grzać piekarnik solidnie
Do zmiany przesłony zastosowałem blaszki aluminiowe, dogięte na kształt oryginalnej przesłony.
Chciałem uniknąć możliwego przedostania się światła boczną stroną orginalnej przesłony.
Przy okazji ściągania zderzaka, podłączyłem przewody i spryski, no ale na uruchomienie sprysków już nie było za bardzo czasu, więc zostało podłączenie nowego zbiornika z pompką i przekaźnik do zrobienia.
Efekt końcowy
Komplet lamp przednich Kouki projectors
Trochę czasu minęło zanim się zabrałem za przeróbkę, no ale w końcu się udało, z pomocą kolegi Majster, oraz HOW TO jaQb_CK , przerobiłem lampki tak aby świeciły prosto
Rozbiórka: klej bardzo mocno trzymał, trzeba było grzać piekarnik solidnie
Do zmiany przesłony zastosowałem blaszki aluminiowe, dogięte na kształt oryginalnej przesłony.
Chciałem uniknąć możliwego przedostania się światła boczną stroną orginalnej przesłony.
Przy okazji ściągania zderzaka, podłączyłem przewody i spryski, no ale na uruchomienie sprysków już nie było za bardzo czasu, więc zostało podłączenie nowego zbiornika z pompką i przekaźnik do zrobienia.
Efekt końcowy
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
JaQb_CK pisze:Ładnie to wygląda. Nie powiem że nie
No mnie też się podoba, celica odmłodniała
Frugo pisze:Efekt ładny . Szkoda, że nie przerobiłeś lamp całkiem na EU - czyli z doświetleniem prawego pobocza.
Myślałem nad tym, ale duża rzeźba by była z wycinaniem w oryginalnej przesłonie, chciałem zrobić coś na wzór małego progu jaki stosuje się w nowych ksenonach, tak żeby nie świecić idącym poboczem po oczach
Tutaj porównanie, z prawej strony ksenon z małym progiem.
Taki efekt jest bardzo trudno uzyskać, więc zostałem po bezpiecznej stronie, poszedłem w linię prostą.
Powiem, że na lampach wyładowyczych 4300k pobocze jest i tak bardzo dobrze doświetlone. Jak będzie chwilka to zrobię fotkę ze świecenia lamp w nocy.