Baby-Four supercharger by driver94

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 02-11-16, 18:56

Efekt halogenu, za komplet dałem niecałe 80zł już z postojówkami, więc cena relatywnie niska. Slyfter jeździł na takich tylko, że na tych 80W z tego co pamiętam ;)

Świeci to tak (długich zapomniałem zrobić, ale świecą minimalnie bardziej niebiesko):

*postojówki

Obrazek

*mijania

Obrazek

Obrazek

Pod jakąś ścianę wypadałoby podjechać jeszcze tylko ;)

Awatar użytkownika
Asci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1032
Rejestracja: 12-05-07, 00:38

Postautor: Asci » 03-11-16, 07:07

Miałem i jedne i drugie(te mocniejsze to chyba 55w mają). Generalnie polecam. Te mocniejsze dają naprawdę niebieską poświatę. Dobra alternatywa jeśli ktoś chce montować zenony

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 03-11-16, 09:32

Pierwsze wrażenia po jeździe w nocy z tym, że po mieście, pozytywne. Napiszę jak się sprawują jak będzie naprawdę ciemno ;)

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 12-11-16, 14:47

Celina została dzisiaj shamowana na normalnej hamowni. Efekt jest bardzo zadowalający :twisted:

Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 12-11-16, 22:24

Ładnie. Pewnie odetkany jest tym wydechem 2,5 cala.
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 14-11-16, 19:54

Niby 2,5", ale w dwóch miejscach mam przewężenie na 2,25", może w tym coś jest ;)

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 15-11-16, 15:04

Ostatnio usprawniłem po 2 miesiącach jazdy bez ABS. Problem oczywiście był ze znalezieniem czujnika do Celinki. Dzięki kilku poradom udało się dopasować czujnik z innej Toyoty, delikatnie przerobić kilka drobiazgów i wszystko działa, a koszty nieporównywalnie mniejsze niż gdybym miał kupować czujnik w aso za prawie 1000zł 8)

Awatar użytkownika
Shed
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 96
Rejestracja: 02-05-16, 02:07

Postautor: Shed » 27-11-16, 00:41

Super wykresik. Fajnie, że można osiągnąć niewielkimi przeróbkami taki wynik.

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 03-12-16, 15:09

Tarcze od avensisa już zamówiłem, wybór padł na nacinane mikody :twisted: Zastanawiam się tylko cały czas nad klockami, rozważam między TRW, ale te to strasznie pylą, TEXTAR no i EBC Green. Ma ktoś u siebie jakieś z tych połączeń i mógłby się podzielić wrażeniami? Jakoś na torze i ogólnie bardzo upalać nie mam zamiaru chcę, żeby to po prostu dobrze hamowało i dobrze zachowywało się na co dzień.

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 03-12-16, 23:31

EBC Green to też pylą jak szalone :)
miałem to wiem :)

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 04-12-16, 00:33

Hm, czyli raczej odpadają, a poza tym przy przebiegach, które robię (ok 20k rocznie) wychodzi to dość drogo. Te textary po opiniach fajnie wychodzą, a i cena dość rozsądna. Miał ktoś z nimi do czynienia?

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 04-12-16, 07:56

Miałem Green'y pyliły. Trw też miałem i pyliły strasznie. Najmniej pyliły mi ferodo. Miałem białe felgi i różnice można było łatwo zauważyć. Kilka razy w roku dostawały temperatury na torze i nigdy nie było problemu - tarcze miałem też mikody nacinane i nawiercane także nie powstawała poduszka gazowa pod klockiem (twardy pedał)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 09-12-16, 18:16

Wyjątkowo wcześnie święta w tym roku, przyszły wielkie rzeczy :D

Obrazek

W tygodniu zakładanie :twisted:

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 12-12-16, 18:09

Hamulcy założone czytaj klocki TEXTAR, tarcze nacinane MIKODA, zaciski a avensisa ze wszystkimi nowymi gumkami i zabezpieczone przed rudą no i pompa z SSS, wszystko zalane nowym płynem TRW. Z racji, że wszystko nówka to nie hamuję ostro i nie wypowiem się jeszcze jak to chodzi :P no i odpowietrzyć porządnie jeszcze trzeba :roll:

Kakałko też wylałem przy okazji bo porządne latte macchiato się uzbierało :-D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Shed
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 96
Rejestracja: 02-05-16, 02:07

Postautor: Shed » 12-12-16, 21:44

Dużo przerabiania żeby takie hamulce włożyć?
I jak kosztowo wychodzi to. No i ostatnia kwestia czy po takim zabiegu zachowany jest rozkład siły hamowania? Bo ciekawy zabieg.

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 12-12-16, 21:49

Przerabiania praktycznie żadnego, wszystko podchodzi p&p. Wszystko działa jeśli chodzi o rozkłady jak trzeba. Jakieś większe testy to będą jak się ładnie dotrą te hamulce, bo na razie to ledwo co tykam pedał ;)

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 14-12-16, 16:04

Tak to wygląda na 17" feldze

Obrazek

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 21-12-16, 15:03

Hamulcy działają bardzo fajnie, jest spora różnica.
Dzisiaj ogarnąłem kilka drobiazgów czyli usunąłem delikatne przedmuchy na wydechu, wymieniłem palec rozdzielacza, bo stary był popękany i mocno wytarty.

Obrazek

Obrazek

Przez to ładnie trzyma już wolne obroty i nic nie przerywa.
Dodatkowo ustawiłem też światła na stacji diagnostycznej i przejrzane zostało całe zawieszenie w celu poszukiwania jakichkolwiek luzów - na szczęście brak jakichkolwiek ;)

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 21-12-16, 15:23

superowo :)
czyli jednak problem tkwił w układzie zapłonowym?

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 21-12-16, 16:23

Na to wychodzi ;)