Baby-Four supercharger by driver94
- driver94
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 18-08-15, 20:19
Efekt halogenu, za komplet dałem niecałe 80zł już z postojówkami, więc cena relatywnie niska. Slyfter jeździł na takich tylko, że na tych 80W z tego co pamiętam
Świeci to tak (długich zapomniałem zrobić, ale świecą minimalnie bardziej niebiesko):
*postojówki
*mijania
Pod jakąś ścianę wypadałoby podjechać jeszcze tylko
Świeci to tak (długich zapomniałem zrobić, ale świecą minimalnie bardziej niebiesko):
*postojówki
*mijania
Pod jakąś ścianę wypadałoby podjechać jeszcze tylko
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Ładnie. Pewnie odetkany jest tym wydechem 2,5 cala.
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- driver94
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 18-08-15, 20:19
Ostatnio usprawniłem po 2 miesiącach jazdy bez ABS. Problem oczywiście był ze znalezieniem czujnika do Celinki. Dzięki kilku poradom udało się dopasować czujnik z innej Toyoty, delikatnie przerobić kilka drobiazgów i wszystko działa, a koszty nieporównywalnie mniejsze niż gdybym miał kupować czujnik w aso za prawie 1000zł
- driver94
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 18-08-15, 20:19
Tarcze od avensisa już zamówiłem, wybór padł na nacinane mikody Zastanawiam się tylko cały czas nad klockami, rozważam między TRW, ale te to strasznie pylą, TEXTAR no i EBC Green. Ma ktoś u siebie jakieś z tych połączeń i mógłby się podzielić wrażeniami? Jakoś na torze i ogólnie bardzo upalać nie mam zamiaru chcę, żeby to po prostu dobrze hamowało i dobrze zachowywało się na co dzień.
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Miałem Green'y pyliły. Trw też miałem i pyliły strasznie. Najmniej pyliły mi ferodo. Miałem białe felgi i różnice można było łatwo zauważyć. Kilka razy w roku dostawały temperatury na torze i nigdy nie było problemu - tarcze miałem też mikody nacinane i nawiercane także nie powstawała poduszka gazowa pod klockiem (twardy pedał)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- driver94
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 18-08-15, 20:19
Hamulcy założone czytaj klocki TEXTAR, tarcze nacinane MIKODA, zaciski a avensisa ze wszystkimi nowymi gumkami i zabezpieczone przed rudą no i pompa z SSS, wszystko zalane nowym płynem TRW. Z racji, że wszystko nówka to nie hamuję ostro i nie wypowiem się jeszcze jak to chodzi no i odpowietrzyć porządnie jeszcze trzeba
Kakałko też wylałem przy okazji bo porządne latte macchiato się uzbierało
Kakałko też wylałem przy okazji bo porządne latte macchiato się uzbierało
- driver94
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 18-08-15, 20:19
Hamulcy działają bardzo fajnie, jest spora różnica.
Dzisiaj ogarnąłem kilka drobiazgów czyli usunąłem delikatne przedmuchy na wydechu, wymieniłem palec rozdzielacza, bo stary był popękany i mocno wytarty.
Przez to ładnie trzyma już wolne obroty i nic nie przerywa.
Dodatkowo ustawiłem też światła na stacji diagnostycznej i przejrzane zostało całe zawieszenie w celu poszukiwania jakichkolwiek luzów - na szczęście brak jakichkolwiek
Dzisiaj ogarnąłem kilka drobiazgów czyli usunąłem delikatne przedmuchy na wydechu, wymieniłem palec rozdzielacza, bo stary był popękany i mocno wytarty.
Przez to ładnie trzyma już wolne obroty i nic nie przerywa.
Dodatkowo ustawiłem też światła na stacji diagnostycznej i przejrzane zostało całe zawieszenie w celu poszukiwania jakichkolwiek luzów - na szczęście brak jakichkolwiek
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17