Czarna VII polift by Autsajder
- autsajder
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: 02-05-13, 16:13
Czarna VII polift by Autsajder
Witam.Przedstawiam Wam póki co seryjną celinę...Jeśli okaże się równie niezawodna jak moje Hondy to zostanie na dłużej i zapewne sporo tu się zmieni...
Samochód:
Toyota Celica VII polift 2003/2004 100% ORYGINAŁ - zero szpachli itp.
kolor – czarny metalic
Wyposażenie:
Podgrzewane fotele, kontrola trakcji, klimatronic, pełna elektryka itd itp.
Dodatkowo rzadko spotykana blenda tylnej szyby.
Silnik:
1.8 VVT-i - 1ZZ-FE - 143 KM
zalany Mobilem 5w30
Przeniesienie napędu:
seria
Zawieszenie:
seria
Hamulce:
seria
przód: 275mm
tył: 269mm
(aktualnie nowy zestaw)
Układ wydechowy:
seria
Układ dolotowy:
seria
Koła:
lato - alufelgi 17" gumy Dunlop 215/40/17
zima - planuje zakup ori 16 stek
Wnętrze:
Oryginalne ciemne, czarne jak to w polifcie
Audio:
seria
Samochód:
Toyota Celica VII polift 2003/2004 100% ORYGINAŁ - zero szpachli itp.
kolor – czarny metalic
Wyposażenie:
Podgrzewane fotele, kontrola trakcji, klimatronic, pełna elektryka itd itp.
Dodatkowo rzadko spotykana blenda tylnej szyby.
Silnik:
1.8 VVT-i - 1ZZ-FE - 143 KM
zalany Mobilem 5w30
Przeniesienie napędu:
seria
Zawieszenie:
seria
Hamulce:
seria
przód: 275mm
tył: 269mm
(aktualnie nowy zestaw)
Układ wydechowy:
seria
Układ dolotowy:
seria
Koła:
lato - alufelgi 17" gumy Dunlop 215/40/17
zima - planuje zakup ori 16 stek
Wnętrze:
Oryginalne ciemne, czarne jak to w polifcie
Audio:
seria
Ostatnio zmieniony 18-09-13, 19:36 przez autsajder, łącznie zmieniany 4 razy.
Tylko Japan !
- autsajder
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: 02-05-13, 16:13
Tam gdzie piszesz mam trakcję a podgrzewane fotele są po obu stronach niezależnie...Czy to jest oryginalnie tego nie wiem w każdym bądź razie sprawdzone i działają wyśmienicie...Nic tylko czekać na zimę
Ostatnio zmieniony 20-05-13, 19:28 przez autsajder, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko Japan !
autsajder pisze:Tam gdzie piszesz mam trakcję a podgrzewane fotele są po obu stronach niezależnie...Sprawdzone i działa wyśmienicie...Nic tylko czekać na zimę
chodzilo mi o to ze prawdopodobnie ktos to zakladał we wlasnych ramach ale nie dam sobie glowy uciac nie mysl o zimie tylko Ciesz sie sezonem poki co bardzo ladna seria
P.S Nie wiem czy to takie zdjecie z takiego profilu ale wydaje mi sie ze Masz specyficzny tylny spoiler bo na tych fotkach nie wyglada jak ten na 2 nozkach z wersji Usa
- autsajder
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: 02-05-13, 16:13
Dzięki...Przypuszczam raczej, że oryginał patrząc chociażby na jakość instalacji, kostek, przewodów itp.nie widać żadnego "druciarstwa" ale nie będę się spierał bo pewności nie mam.Spojler jest inny niż spotykany w przedliftach na bank a z poliftami nie porównywałem. Ciekawostką jest też blenda na szybie która w efekcie przedłuża dach i dodaje sporo uroku...Ma też minus mianowicie używanie spryskiwacza mija się z celem bo ciężko trafić w szybę...
Tylko Japan !
- autsajder
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: 02-05-13, 16:13
Z racji tego, że daleki jestem od jakiś grubych modyfikacji stylistycznych a bryła nadwozia jest wyjątkowo udana wiec maxymalnie co przewiduje to zmiana felgi na 18 stke,gumy oczywiście Toyot T1R + lekkie obniżenie + standardowo detailing lakieru...Na tym koniec bo tutaj łatwiej jest coś zepsuć niż polepszyć..Co do mechaniki to nie jest tajemnicą, że w duszy ciągle siedzą mi Hondy, które może nigdy nie były tak udane stylistycznie jak Celici ale mechanicznie to majstersztyk...Niestety oglądałem 9 sztuk i nie znalazłem nic godnego zakupu do 30 tys więc zdecydowałem sie na Celicę..Mam nadzieję, że to dobry wybór.Ideałem dla mnie była by buda t23 z motorek K20 ale raczej takiego swapa nie przewiduje...Jednak po 230 konnym Ek4 ( b18c +...) którym również miałem przyjemność polatać to teraz w każdym aucie czuje niedosyt, który częściowo rekompensuje mi stylistyka Celici.
Tylko Japan !
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
sliczna zdrowa seria
oj tam przejechał byś sie z Astrayem albo chociaż ze mną to byś zmienił zdanie i sie odkochał w tych hondach oczywiście nie neguje, że są fajne ale po co swapowac coś co nie pasuje i sprawi Ci dużo kłopotu jak mozna uturbić 1zz i miec duuuuużo frajdy
i zanim powiesz "a to za dużo kosztuje" to swap pewnie kosztował by tyle samo.
autsajder pisze:Z racji tego, że daleki jestem od jakiś grubych modyfikacji stylistycznych a bryła nadwozia jest wyjątkowo udana wiec maxymalnie co przewiduje to zmiana felgi na 18 stke,gumy oczywiście Toyot T1R + lekkie obniżenie + standardowo detailing lakieru...Na tym koniec bo tutaj łatwiej jest coś zepsuć niż polepszyć..Co do mechaniki to nie jest tajemnicą, że w duszy ciągle siedzą mi Hondy, które może nigdy nie były tak udane stylistycznie jak Celici ale mechanicznie to majstersztyk...Niestety oglądałem 9 sztuk i nie znalazłem nic godnego zakupu do 30 tys więc zdecydowałem sie na Celicę..Mam nadzieję, że to dobry wybór.Ideałem dla mnie była by buda t23 z motorek K20 ale raczej takiego swapa nie przewiduje...Jednak po 230 konnym Ek4 ( b18c +...) którym również miałem przyjemność polatać to teraz w każdym aucie czuje niedosyt, który częściowo rekompensuje mi stylistyka Celici.
oj tam przejechał byś sie z Astrayem albo chociaż ze mną to byś zmienił zdanie i sie odkochał w tych hondach oczywiście nie neguje, że są fajne ale po co swapowac coś co nie pasuje i sprawi Ci dużo kłopotu jak mozna uturbić 1zz i miec duuuuużo frajdy
i zanim powiesz "a to za dużo kosztuje" to swap pewnie kosztował by tyle samo.
- Grzybek
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 27-12-11, 21:56
- autsajder
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: 02-05-13, 16:13
Dzięki.Zgodzę się z Wami bo koszt samego zdrowego swapa to 10 tys a z rzeźbą i całą resztą to min 15...W tych pieniądzach z pewnością można by podnieść moc 1zz bardziej konwencjonalnie pytanie tylko jak wówczas z jej awaryjnością? W moim wypadku najbardziej sprawdzoną opcją to pewnie kompresor bo korzystam z mocy tylko wtedy kiedy jej naprawdę potrzebuje. A, że już dawno skończyłem 20-30 lat to potrzebuje jej naprawdę rzadko...Sądzę, że macie już pewnie takie projekty na forum?
Ostatnio zmieniony 21-05-13, 07:41 przez autsajder, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko Japan !
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
Balbek pisze:Jeśli chodzi o soft turbo w 1zz to awaryjność pozostaje taka sama jak w seryjnym silniku,Stich, jeździ już pare ładnych wiosen i nic mu się nie sypie, chyba że nie mówi nam czegoś
no narazie nic sie złego nie dzieje, potwierdzam
nie wiem czy jest na forum ktokolwiek z VII kto ma kompresor a dziwne bo do 2zz są zestawy i nie jest to takie drogie. o turbo jak o wszystko trzeba dbac i wtedy posłuży długie lata