Toyota Celica Safety Car by Pantera
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Celica VII by Pantera
U mnie jest 1900 na zimnym zaraz po odpaleniu, myśle że to normalne.
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Celica VII by Pantera
Też nie za bardzo kumam bo zaraz po odpaleniu na zimnym obroty są około 1900-1700 w zależności jak niska jest temperatura na zewnątrz po rozgrzaniu spada w do 750-800. No chyba, że silnik masz rozgrzany zgasisz i ponownie odpalasz to wtedy faktycznie powinien trzymać obroty 700-800. Jeśli nie masz bujania obrotów to sprawdź przepustnice i zobacz czy nie była ruszona śruba która utrzymuje linkę gazu w odpowiedniej pozycji.
hube
hube
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Re: Celica VII by Pantera
Pantera24 pisze:Mam nadzieje że maj/ czerwiec będę mógł powiedzieć że mam 2zz-ge supercharger
No i bardzo przyjemnie się zapowiada;) Na czym to postawisz na Det3 czy na EMU??
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Celica VII by Pantera
anticorr pisze: No i bardzo przyjemnie się zapowiada;) Na czym to postawisz na Det3 czy na EMU??
Wszystko na ecumaster Det3. Ogólnie myślałem że wszystko szybciej pójdzie ale na razie opóźnienia nie ma aż tak dużego - pozbieram części i będzie składane
Jeśli chodzi o silnik krokowy to czasami się zawiesza - stojąc na światłach nagle 1500 obrotów wskakuje nawet na ciepłym dopiero
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Celica VII by Pantera
No to krokowiec do czyszczenia
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
dokładnie.
Poprawiłem temat oraz pierwszą stronę nie był hmm odświeżany od N-lat Prawdopodobnie w tym tygodniu dotrze intercooler będzie można zacząć przymiarki mierzenie i zamwianie kolejnych gratów
Poprawiłem temat oraz pierwszą stronę nie był hmm odświeżany od N-lat Prawdopodobnie w tym tygodniu dotrze intercooler będzie można zacząć przymiarki mierzenie i zamwianie kolejnych gratów
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
M62 będzie Ci bardzo ciężko upchać pod maską, problemem tu będzie kolektor ssący. Intercooler pasuje w zderzak aż miło Sam będziesz robił, czy oddajesz gdzieś ? Tak czy inaczej zapowiada się dosyć ciekawie
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
I pojechałem na diagnoze stuków...
Ostatnio zmieniony 17-01-19, 19:05 przez Pantera24, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Pantera24 pisze:Cisiel pisze:M62 będzie Ci bardzo ciężko upchać pod maską, problemem tu będzie kolektor ssący. Intercooler pasuje w zderzak aż miło Sam będziesz robił, czy oddajesz gdzieś ? Tak czy inaczej zapowiada się dosyć ciekawie
Można powiedzieć że będzie to praca poł na pół Pomaga mi znajomy mechanik - mamy wszystko wstępnie pomierzone będzię potrzeba kilka przeróbek ale powinno dać rade
Pisałem o dziwnych stukach przy spadaniu obrotów od 3k do 2k
Prawdopodobnie na 99 pierwsze objawy stukającej panewki. Cóż takie życie - we wtorek zrzucamy misę i sprawdzamy korbowodowe panewki, sam nie wiem co może byc przyczyną - docierany był do maks 2.5 tys obrotów, cały czas olej, ciśnienie dobre, była kompresja i tu nagle taki fuck up! ktory może przekreślić ten sezon
- QubaKpl
- Użytkownik
- Posty: 307
- Rejestracja: 13-07-12, 11:42
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Współczuje :/ oby to nie były panewy, trzymam kciuki !
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
FILMIK DLA POTOMNYCH - raczej panewki na 99 procent - pytanie jak bardzo, czy da się uratować i czemu się tak stało
http://uploadfile.pl/pokaz/1620038---tvax.html
http://uploadfile.pl/pokaz/1620038---tvax.html
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Jak mówilem na pw rozbierz i będzie się wtedy gdybalo, co zawiodło i czemu? A pytanie, wcześniej ten swap zanim został wytargany z auta jeździłeś nim/słuchałeś jak chodzi?..no chyba ze na palecie był kupionyPantera24 pisze:FILMIK DLA POTOMNYCH - raczej panewki na 99 procent - pytanie jak bardzo, czy da się uratować i czemu się tak stało
http://uploadfile.pl/pokaz/1620038---tvax.html
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Panewki zakładałeś nominalne wiec zakładam że twój mechanik robił pomiary wału przed ich założeniem a ciśnienie oleju było OK podczas docierania ? Rozbierz piec i pisz informacje się przydadzą
hube
hube
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Silnik był kupiony juz wyciągnięty z auta, od razu rozebrany do najmniejszej śrubki, wszystko co bylo zle zostalo wymienione.anticorr pisze:Jak mówilem na pw rozbierz i będzie się wtedy gdybalo, co zawiodło i czemu? A pytanie, wcześniej ten swap zanim został wytargany z auta jeździłeś nim/słuchałeś jak chodzi?..no chyba ze na palecie był kupionyPantera24 pisze:FILMIK DLA POTOMNYCH - raczej panewki na 99 procent - pytanie jak bardzo, czy da się uratować i czemu się tak stało
http://uploadfile.pl/pokaz/1620038---tvax.html
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Hube
Wał był mierzony, niebo a byla gładka. Ten piec mial nalatane 120 tyś. Mierzylismy po 500 km kompresję - idealna. Olej 5w30. Przed każdym wyjazdem sprawdzałem olej nic nie bralo.
Wtorek/ środa ściągam dół mam nadzieję że to dopiero początki i nie pociągnie to za sobą jakiś ogromnych kosztów.
Wszystko bede raportowal żebyście uczyli się na moich błędach nie swoich
Do usłyszenia.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Hm...jeśli sprawdzałeś to robota zrobiona dobrze. Rozbierz tak jak pisał anticorr i się okaże może nie będzie tak źle nawet jeśli panewki to chyba nie zdążyły "na psocić". Trzymam kciuki !
hube
hube
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
może nie napsociły...
Ostatnio zmieniony 18-01-19, 19:34 przez Pantera24, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Małe pocieszenie ale jednak jedna z pierwszych paczek przyszła dzisiaj - intercooler FMIC
Wymiary 550X140X65MM
Korzystając z tego że do wtorku nic się nie będzie działo postanowiłem przedstawić koszty jakie wiąża się z takim uzbrojeniem silnika - mówię tutaj o swapie na zakuty 2zz - ge, może ktoś się zastanawia co ile, oraz od tego momentu jeśli temat będzie się posuwał na przód będę pisał ceny poszczególnych częsci (oczywiscie bez robocizny) żeby każdy mógł zobaczyć czy to udźwignie i przeanalizuje swoje możliwości uważam pomysł za dobry
Więc od początku (ceny bez kosztów przesyłki)
*kute korby maxpeedingrods - 1055 zł
* panewki korbowodowe ACL - 359 zł
* panewki główne KING - 250 zł
* pierścienie tłokowe NPR - 215 zł
* śruby ARP - 410 zl
* filtry oleju - KN - 50 zł
* olej COMMA PROLIFE 5w30 - 5L - 155 zł
Do tego dochodzą koszty planowania, sprawdzania głowicy, uszczelek itp wyszło ok. 700 zł nie pamietam dokładnie.
Więc jak widzicie - 3194 zł bez kosztów robocizny. Trzeba liczyć ok. 4 tys (ewentualne róznice w cenach, koszty przesyłki itp)
Wymiary 550X140X65MM
Korzystając z tego że do wtorku nic się nie będzie działo postanowiłem przedstawić koszty jakie wiąża się z takim uzbrojeniem silnika - mówię tutaj o swapie na zakuty 2zz - ge, może ktoś się zastanawia co ile, oraz od tego momentu jeśli temat będzie się posuwał na przód będę pisał ceny poszczególnych częsci (oczywiscie bez robocizny) żeby każdy mógł zobaczyć czy to udźwignie i przeanalizuje swoje możliwości uważam pomysł za dobry
Więc od początku (ceny bez kosztów przesyłki)
*kute korby maxpeedingrods - 1055 zł
* panewki korbowodowe ACL - 359 zł
* panewki główne KING - 250 zł
* pierścienie tłokowe NPR - 215 zł
* śruby ARP - 410 zl
* filtry oleju - KN - 50 zł
* olej COMMA PROLIFE 5w30 - 5L - 155 zł
Do tego dochodzą koszty planowania, sprawdzania głowicy, uszczelek itp wyszło ok. 700 zł nie pamietam dokładnie.
Więc jak widzicie - 3194 zł bez kosztów robocizny. Trzeba liczyć ok. 4 tys (ewentualne róznice w cenach, koszty przesyłki itp)
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Takie tematy to szanuję a nie te w stylu "ten to by może chciał wszystko dostać na tacy" ... Trzymam kciuki żeby wszystko było okej z silnikiem i żebyś mógł dalej pracować nad swoim projektem. Takie pytanko bo dopiero dzisiaj zapoznałem się w pełni z Twoim tematem. Obecnie siedzi już trzeci silnik w Twojej Celicy - pierwszy 2ZZ-GE ? Silnik jest z pewnej ręki ? Znałeś jego historię przed zakupem czy tylko na podstawie przeprowadzonej inspekcji ?
Dodatkowe pytanie niekoniecznie do Ciebie ale pasujące pod tematykę . Prawda że wał korbowy jest wzmocniony w 2ZZ-GE ? Co oprócz tego co wymieniłeś warto jeszcze wymienić ? Nie myślałeś również o zmianie talerzyków/sprężynek przy ewentualnym przesunięciu odcinki (pytanie w sumie na przyszłość) ? Jak się ma w ogóle takie przesunięcie odcinki do charakterystyki pracy Eatona M62 ?
Fajnie że Tuning 2ZZ przestał być tematem tabu wedle opinii, że ten silnik jest niemodyfikowalny (mowa o ciekawych przyrostach) bez wyłożenia minimum 18K u jakiegoś tunera. Fajnie że ludzie samodzielnie przecierają szlaki w Polsce, bo wiadomo że w innych krajach już dawno śmigają ciekawe projekty .
Powodzenia !
Dodatkowe pytanie niekoniecznie do Ciebie ale pasujące pod tematykę . Prawda że wał korbowy jest wzmocniony w 2ZZ-GE ? Co oprócz tego co wymieniłeś warto jeszcze wymienić ? Nie myślałeś również o zmianie talerzyków/sprężynek przy ewentualnym przesunięciu odcinki (pytanie w sumie na przyszłość) ? Jak się ma w ogóle takie przesunięcie odcinki do charakterystyki pracy Eatona M62 ?
Fajnie że Tuning 2ZZ przestał być tematem tabu wedle opinii, że ten silnik jest niemodyfikowalny (mowa o ciekawych przyrostach) bez wyłożenia minimum 18K u jakiegoś tunera. Fajnie że ludzie samodzielnie przecierają szlaki w Polsce, bo wiadomo że w innych krajach już dawno śmigają ciekawe projekty .
Powodzenia !
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Se-BASS-tian pisze:Takie tematy to szanuję a nie te w stylu "ten to by może chciał wszystko dostać na tacy" ...
Eee....to ja wole takie jak piszesz wyżej tematy a do tego " i co może jeszcze znaleźć linki do kupienia i jeszcze kupić i zamontować"
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Ty to nie wytrzymasz bez ironi i pociśnięciaanticorr pisze:Se-BASS-tian pisze:Takie tematy to szanuję a nie te w stylu "ten to by może chciał wszystko dostać na tacy" ...
Eee....to ja wole takie jak piszesz wyżej tematy a do tego " i co może jeszcze znaleźć linki do kupienia i jeszcze kupić i zamontować"
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka