Blue T23
- HdS1989
- Użytkownik
- Posty: 189
- Rejestracja: 21-10-17, 17:36
Re: Blue T23
Ja w 2018 za wałek zarówno ssący jak i wydechowy z rockerami w komplecie płaciłem niecały 1k za sztukę w ASO w Bydgoszczy. Zastanawiam się skąd te rozbieżności cenowe pomiędzy różnymi ASO w Polsce...
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Blue T23
Nie jestem w stanie uwierzyć, że wałek ssący + wydechowy i rockery za 1k w ASO. Cena na chwilę obecna to 1390 PLN za wałek ssący + rockery bez zniżek. Cena za wałek ssacy + rockery w 2019 to 1100 PLN bez zniżek. I jeszcze wydechowy
hube
hube
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
- HdS1989
- Użytkownik
- Posty: 189
- Rejestracja: 21-10-17, 17:36
Re: Blue T23
Za sztukę czyli prawie 1k za wałek ssący + 4 rockery i prawie 1k za wydechowy + 4 rockery.
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Blue T23
Uwzględniając maksymalny próg 15% rabatu, bo auto ponad 15 letnie.
Najlepiej jest ustrzelić kogoś kto może ci to wziąć w programie pracowniczym, wtedy bedzie jeszcze troszkę taniej.
Najlepiej jest ustrzelić kogoś kto może ci to wziąć w programie pracowniczym, wtedy bedzie jeszcze troszkę taniej.
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Blue T23
HdS1989 pisze:Za sztukę czyli prawie 1k za wałek ssący + 4 rockery i prawie 1k za wydechowy + 4 rockery.
Sorki źle doczytałem. zwracam honor
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
Jak pomyślałem tak zrobiłem, zalałem nowy olej, zrobiłem na nim 51 km, zaliczając w międzyczasie spontan Toyota Trójmiasto.
Przed zalaniem drugiej płukanki znowu zmierzyłem kompresję, która ku mojemu zdziwieniu poprawiła wyniki pomiarów.
Po ponownej aplikacji Liqui Moly Pro-Line Engine Flush odpaliłem Celkę i pozwoliłem jej popracować przez te 10-15 minut.
To, co zleciało z Celi tym razem, już bardziej przypominało olej, a nie szlam, tak jak to miało miejsce przy pierwszej płukance.
Tak jak planowałem ściągnąłem miskę olejową, z wielką radością stwierdzając że nie ma kopalni w środku.
Myślę nad przemyciem dołu benzyną, tak z lekka chociaż, żeby się pozbyć złogów nagaru.
Jak widać na poniższych obrazkach, trochę się go zebrało na dole.
Jeżeli chodzi o filtr, to zostanę przy K&N, w kwestii oleju zaś, planuję zrobić przesiadkę.
Po wielu rozmowach z Jerzu, zastanawiając się nad Eneosem, Yacco i Millersem, wybór padł na tego ostatniego.
Dokładniej na Millersa XF Premium C3 5W40. Myślałem też nad CFS NT+, ale w przypadku N/A to przerost formy nad treścią.
Idąc w ślady Cisiela, pozwolę sobie na lekką dygresję
Moja Celka również doczekała się rodzeństwa, jednak nie siostrzyczki, a dużego brata - Lexa GS300 Mk3 ^^
Troszkę do ogarnięcia jest, ale to już na forum Lexusa się będę rozpisywał
Przed zalaniem drugiej płukanki znowu zmierzyłem kompresję, która ku mojemu zdziwieniu poprawiła wyniki pomiarów.
Po ponownej aplikacji Liqui Moly Pro-Line Engine Flush odpaliłem Celkę i pozwoliłem jej popracować przez te 10-15 minut.
To, co zleciało z Celi tym razem, już bardziej przypominało olej, a nie szlam, tak jak to miało miejsce przy pierwszej płukance.
Tak jak planowałem ściągnąłem miskę olejową, z wielką radością stwierdzając że nie ma kopalni w środku.
Myślę nad przemyciem dołu benzyną, tak z lekka chociaż, żeby się pozbyć złogów nagaru.
Jak widać na poniższych obrazkach, trochę się go zebrało na dole.
Jeżeli chodzi o filtr, to zostanę przy K&N, w kwestii oleju zaś, planuję zrobić przesiadkę.
Po wielu rozmowach z Jerzu, zastanawiając się nad Eneosem, Yacco i Millersem, wybór padł na tego ostatniego.
Dokładniej na Millersa XF Premium C3 5W40. Myślałem też nad CFS NT+, ale w przypadku N/A to przerost formy nad treścią.
Idąc w ślady Cisiela, pozwolę sobie na lekką dygresję
Moja Celka również doczekała się rodzeństwa, jednak nie siostrzyczki, a dużego brata - Lexa GS300 Mk3 ^^
Troszkę do ogarnięcia jest, ale to już na forum Lexusa się będę rozpisywał
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Blue T23
Co do oleju pomyśl też nad Fuchsem Titan Race Pro S 5w30 lub 40.
Gratki Lexa - kawał skurczybyka
Gratki Lexa - kawał skurczybyka
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Blue T23
NT+ polecam, wymył mi wszystko niczym nitro, 300 km i olej brąz.
Obecnie zalany mam właśnie Race Pro S, ale przeszedłem z 40 na 30, bo NT+ nie ma w wersji 5w30
Obecnie zalany mam właśnie Race Pro S, ale przeszedłem z 40 na 30, bo NT+ nie ma w wersji 5w30
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
Wracając do mojej cierpiącej damy...
Jak pomyślałem, tak zrobiłem - benzyna, pędzelek i jazda z tematem. Poniżej fotki w trakcie prac:
W międzyczasie wpadły graty zamówione razem z groohaa1, polecam allegrowicza ^^
Kminiłem nad powrotem do miski 2ZZ, ale finalnie, z użyciem Forch K164, zamontowałem 1ZZ po lekkich modyfikacjach.
Celka została złożona na K&N HP-1003 i Millers XF Premium C3 5W40.
Celkę miałem złożyć dopiero po naprawie, ale przyznaję, przerosła ona moje warunki, dlatego Celka została skręcona...
... i pojechałem nią na spot Celica Trójmiasto
Domówiłem do Celki jeszcze uszczelkę pokrywy rozrządu, bo będzie ona ściągana. I na tym nie koniec...
Jestem umówiony z Maćkiem (tym od Celki RS200 [dla nie wtajemniczonych - ziomeczek wrzucił 3S-GE rev. 5 z Altezzy, to Celki V]) na wyciąganie całego silnika z Celki, kompletny demontaż rozrządu, inspekcję wszystkiego po drodze, no i oczywiście wymianę wałka ssącego z rockerami, oraz ogarnięcie luzu zaworowego po tej operacji.
Na koniec element humorystyczny #pdk
Jak pomyślałem, tak zrobiłem - benzyna, pędzelek i jazda z tematem. Poniżej fotki w trakcie prac:
W międzyczasie wpadły graty zamówione razem z groohaa1, polecam allegrowicza ^^
Kminiłem nad powrotem do miski 2ZZ, ale finalnie, z użyciem Forch K164, zamontowałem 1ZZ po lekkich modyfikacjach.
Celka została złożona na K&N HP-1003 i Millers XF Premium C3 5W40.
Celkę miałem złożyć dopiero po naprawie, ale przyznaję, przerosła ona moje warunki, dlatego Celka została skręcona...
... i pojechałem nią na spot Celica Trójmiasto
Domówiłem do Celki jeszcze uszczelkę pokrywy rozrządu, bo będzie ona ściągana. I na tym nie koniec...
Jestem umówiony z Maćkiem (tym od Celki RS200 [dla nie wtajemniczonych - ziomeczek wrzucił 3S-GE rev. 5 z Altezzy, to Celki V]) na wyciąganie całego silnika z Celki, kompletny demontaż rozrządu, inspekcję wszystkiego po drodze, no i oczywiście wymianę wałka ssącego z rockerami, oraz ogarnięcie luzu zaworowego po tej operacji.
Na koniec element humorystyczny #pdk
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
Brałem się za to jak pies do jeża, ale w końcu ogarnięty temat.
Na starcie mega podziękowania dla Maćka (niektórym znany jako gościu od Celki V z 3S rev. 5), za olbrzymią pomoc.
Właściwie to ja pomagałem Maćkowi, a nie on mi xD
Celka wbiła do Grzana Garage i od razu zaczęła się rozbiórka.
Ostatnia fotka ze starym wałkiem
Z nowym nie zrobiłem, przyznaję że zapomniałem :/
Korzystając z okazji że rozkręcone wszystko, to w międzyczasie ogarnąłem kilka drobnostek.
Alternator ładuje prawidłowo, został tylko gruntownie oczyszczony, nie było też czasu, ani pomysłu na polakierowanie.
Napinacz i rozrusznik również zostały rozebrane i wyczyszczone, z tym że jeszcze poleciały w kolor
Finalnie na pokładzie zawitał nowy wałek ssący, nowe rockery, nowe solenoidy (VVT-i i VVTL-i), no i oczywiście uszczelki.
Lift oczywiście powrócił, Celka się wkręca jak wściekła
Ktoś mi mówił żeby zmieniać przy okazji oba OCV, bo będzie spora różnica w pracy silnika.
No tak średnio bym powiedział...
Przy poprzednim grzebaniu, gdzie oczyściłem silnik płukankami, nagar zmyłem benzyną, wymieniłem lift bolty i oczyściłem oba OCV, faktycznie czułem że Celka lepiej się zbiera od dołu.
Po ostatnim zabiegu, gdzie przy okazji wleciały nowe OCV, nie czuję żadnej różnicy z dołu.
W każdym razie - Celka żyje i ma się dobrze
Doczekała się też porządnego mycia, oraz trochę czułości - wyczyszczona, odświeżona i pachnąca
Jako że Celka odżyła, to może w maju wystartuję nią na JDM Track Day
Na starcie mega podziękowania dla Maćka (niektórym znany jako gościu od Celki V z 3S rev. 5), za olbrzymią pomoc.
Właściwie to ja pomagałem Maćkowi, a nie on mi xD
Celka wbiła do Grzana Garage i od razu zaczęła się rozbiórka.
Ostatnia fotka ze starym wałkiem
Z nowym nie zrobiłem, przyznaję że zapomniałem :/
Korzystając z okazji że rozkręcone wszystko, to w międzyczasie ogarnąłem kilka drobnostek.
Alternator ładuje prawidłowo, został tylko gruntownie oczyszczony, nie było też czasu, ani pomysłu na polakierowanie.
Napinacz i rozrusznik również zostały rozebrane i wyczyszczone, z tym że jeszcze poleciały w kolor
Finalnie na pokładzie zawitał nowy wałek ssący, nowe rockery, nowe solenoidy (VVT-i i VVTL-i), no i oczywiście uszczelki.
Lift oczywiście powrócił, Celka się wkręca jak wściekła
Ktoś mi mówił żeby zmieniać przy okazji oba OCV, bo będzie spora różnica w pracy silnika.
No tak średnio bym powiedział...
Przy poprzednim grzebaniu, gdzie oczyściłem silnik płukankami, nagar zmyłem benzyną, wymieniłem lift bolty i oczyściłem oba OCV, faktycznie czułem że Celka lepiej się zbiera od dołu.
Po ostatnim zabiegu, gdzie przy okazji wleciały nowe OCV, nie czuję żadnej różnicy z dołu.
W każdym razie - Celka żyje i ma się dobrze
Doczekała się też porządnego mycia, oraz trochę czułości - wyczyszczona, odświeżona i pachnąca
Jako że Celka odżyła, to może w maju wystartuję nią na JDM Track Day
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Blue T23
Gratulki !
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Re: Blue T23
Dobra robota!
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
Ale się panowie zgadaliście czasowo z odpowiedziami xD Dzięki bardzo
Serducho ogarnięte, więc do Japfestu (albo Osaki) planuję pobawić się trochę z elektryką - ogarnięcie wiązki pod lusterka JDM i montaż ich samych, przerobienie wiązek obrysówek JDM, pozycyjnych przy soczewce, kamery cofania, oraz przeciwmgłowych tylnych. Te ostatnie pewnie będzie się wiązało z przerobieniem kostek tylnych lamp. Do tego kilka drobiazgów, takich jak regulacja ręcznego przed swapem hebli, ogarnięcie kompresora klimy, poprawa uszczelki blendy. Może w końcu też ten przód ogarnę, bo mnie to drażni - znaczek Toyoty raczej nie wróci, a góra zderzaka będzie na gładko.
Powyższe to jakby nie patrzeć, bardziej "kosmetyka".
Do końca maja modów nie przewiduję :/
Serducho ogarnięte, więc do Japfestu (albo Osaki) planuję pobawić się trochę z elektryką - ogarnięcie wiązki pod lusterka JDM i montaż ich samych, przerobienie wiązek obrysówek JDM, pozycyjnych przy soczewce, kamery cofania, oraz przeciwmgłowych tylnych. Te ostatnie pewnie będzie się wiązało z przerobieniem kostek tylnych lamp. Do tego kilka drobiazgów, takich jak regulacja ręcznego przed swapem hebli, ogarnięcie kompresora klimy, poprawa uszczelki blendy. Może w końcu też ten przód ogarnę, bo mnie to drażni - znaczek Toyoty raczej nie wróci, a góra zderzaka będzie na gładko.
Powyższe to jakby nie patrzeć, bardziej "kosmetyka".
Do końca maja modów nie przewiduję :/
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
Ostatni wpis równo 5 miesięcy temu, wypadałoby coś odkopać.
Temat mchem zarósł, a trochę się działo (ale bez modów :/), więc...
LECIMY Z APDEJTEM!
KURŁA NIE W TĘ STRONĘ
Strzały z majowego japońskiego latania na Pszczółkach, czyli JDM Track Day Round 3 ^^
Fotki autorstwa mojej znajomej, Kasi, znanej pod pseudonimem MotoPsotka - dziękuję bardzo za fotki.
Klasycznie - poupalano, pogadano, dzień męczący fest, ale dający też ogrom satysfakcji
Fotka od Marcinka, Moto3M.pl, również dzięki
Dla chętnych ulep mojego autorstwa - krótkie aftermovie z imprezy.
Później jeszcze kilka miejscowych spotów, w tym Komonrōdo, zakończone poniższym ujęciem
Koniec lipca, oczywiście JAPFEST! Gdzie upalane też było ^^
Przed wypadem do Tomaszowa poleciały grube mody - obsrysówki kliry xD
No i ten rocznicowy update (tak, dzisiaj mamy z Celką rocznicę, 4 lata razem ) kończymy wpisem ze zlotu.
Jak zawsze było ZAJEBIŚCIE ^^
Mega było was wszystkich ponownie spotkać, pourywać ułamki sekund na koszalińskim torze, no i oczywiście razem się bawić na imprezie.
Tym razem nawet coś udało się zgarnąć II miejsce w swojej klasie, a przez jakiś czas miałem III czas na torze.
Niestety spadłem na V - strąciło mnie ST205 Pejera i Audi Mimka :/ Tak czy inaczej...
TO BYŁ DOBRY ZLOT
Wkrótce kolejna część apdejtu, a tymczasem pozdrawiam cieplutko i do następnego
Temat mchem zarósł, a trochę się działo (ale bez modów :/), więc...
LECIMY Z APDEJTEM!
KURŁA NIE W TĘ STRONĘ
Strzały z majowego japońskiego latania na Pszczółkach, czyli JDM Track Day Round 3 ^^
Fotki autorstwa mojej znajomej, Kasi, znanej pod pseudonimem MotoPsotka - dziękuję bardzo za fotki.
Klasycznie - poupalano, pogadano, dzień męczący fest, ale dający też ogrom satysfakcji
Fotka od Marcinka, Moto3M.pl, również dzięki
Dla chętnych ulep mojego autorstwa - krótkie aftermovie z imprezy.
Później jeszcze kilka miejscowych spotów, w tym Komonrōdo, zakończone poniższym ujęciem
Koniec lipca, oczywiście JAPFEST! Gdzie upalane też było ^^
Przed wypadem do Tomaszowa poleciały grube mody - obsrysówki kliry xD
No i ten rocznicowy update (tak, dzisiaj mamy z Celką rocznicę, 4 lata razem ) kończymy wpisem ze zlotu.
Jak zawsze było ZAJEBIŚCIE ^^
Mega było was wszystkich ponownie spotkać, pourywać ułamki sekund na koszalińskim torze, no i oczywiście razem się bawić na imprezie.
Tym razem nawet coś udało się zgarnąć II miejsce w swojej klasie, a przez jakiś czas miałem III czas na torze.
Niestety spadłem na V - strąciło mnie ST205 Pejera i Audi Mimka :/ Tak czy inaczej...
TO BYŁ DOBRY ZLOT
Wkrótce kolejna część apdejtu, a tymczasem pozdrawiam cieplutko i do następnego
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Blue T23
Grzesiu rewelka. Jak będzie maj to ja się piszę.
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
- Glodny1992
- Użytkownik
- Posty: 196
- Rejestracja: 03-06-11, 00:17
Re: Blue T23
I to się ceni nie tylko wyglądać ale i jeździć
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
Drogi pamiętniczku, dokładnie rok temu był ostatni wpis, temat trochę zarósł mchem, więc update
Tak w sumie to dokończenie poprzedniego, który skończyłem na zlocie CCP w Koszalinie, czyli na sierpniu 2021.
Zapomniałem tam wpisać że wleciało nowe radio JDM - opcja dealerska Toyoty na rok 2006, czyli ostatni wypust Celi
Fabryczne podświetlenie jest niebieskie, więc nie musiałem się bawić w lutowanie.
No ale skoro skończyliśmy na sierpniu, czas na wrzesień 2021, czyli JDM Track Day!
Wraz ekipą JDM Trójmiasto po raz kolejny zorganizowaliśmy torowe upalanie tylko dla japońców, w którym Celka oczywiście startowała
No i tym razem poszedłem za grubo, zaliczając kiss the wall z jednym z banerów rozwieszonych na oponach :/
Na pierwszy rzut oka wyglądało to tragicznie, ale adrenalina utrzymywała zimną krew.
Błotnik z gumy baneru wyczyściłem w większości jeszcze w parku maszyn, zaś dzieło dokończył jakiś czas później @Rapsler
Pozbywając się znacznej ilości rys, przez co z daleka nawet nie widać co się zadziało ^^
Oczywiście z bliska widać blizny bitewne, niemniej najgłębsze z nich sięgają do podkładu - blacha nienaruszona
Sezon 2021 zakończyliśmy specjalnym eventem JDM Trójmiasto - Kurama Fire Spot [鞍馬の火祭り]
Oraz ostatnim Komonrōdo tego sezonu
Sezon 2022 przyniósł kolejne eventy i drobne zmiany w Celi - na pokładzie pojawiły się felgi Rota Torque, które zastąpiły alusy GT86.
Założyłem je na próbę, żeby zobaczyć czy mi podejdą - oficjalna premiera miała miejsce na Kanjo Night 3-City.
Pojechałem w nich też na JDM Track Day - Level V Nie zrezygnowałem, dalej latam po torze ^^
W maju wziąłem się też za drugi zestaw tylnych lamp, który kisił się w garażu chyba 3 lata, zanim się doczekał modyfikacji xD
Wyszło to nie najgorzej, nie wiem czemu tyle z tym zwlekałem, ale zdecydowanie bardziej mi się podobają po przerobieniu
Pomijam fakt że lampy złożyłem i założyłem dopiero w lipcu, tuż przed Japfestem xD
Zacząłem też modyfikację drugiego kompletu ksenonów, ale jako że się nie wyrobiłem, będzie o nich w następnej aktualizacji - te które miałem na aucie doczekały się polerki oraz zabezpieczenia ;D Jako że w maju znalazłem dziurę w wewnętrznej gumowej osłonie dłuższej półosi, którą od ręki zakleiłem, zaopatrzyłem się u Śmigiego w drugi komplet półosi, który odświeżyłem i przygotowałem do montażu.
Na dzień dziecka kupiłem sobie nowe Advany Fleva V701, z których jestem mega zadowolony
Jak na cywilną oponę, trzymają wręcz nieziemsko, czy to miasto, czy tor, czy sucho, czy mokro - mega polecam ^^
W dzień dziecka sprzedałem Lexa GS300 AWD, o którym tu wspominałem - miesiąc później, w jego miejsce wleciał IS200 SportCross
GS był przypadkowym zakupem, bo zawsze chciałem IS I gen na daily, no ale w końcu się udało.
W lipcu, na krótko przed Japfestem, udało się też odwiedzić ze wspólnym znajomym Cisielowy bunkier i Diablicę
Na Japfeście pojawiłem się z trójmiejską ekipą, gdzie naszymi sąsiadami był site Celica Club Poland ^^
Miło było ponownie spotkać wielu z was, pogadać, popić - czekam na zlot, żeby to powtórzyć
W sierpniu, za namową przyjaciół, postanowiłem zrobić sobie prezent urodzinowy w postaci japońskiego kółka ^^
Celka dostała oryginalne alusy WedsSport SA-90, które miały premiere na OVERGROUND - JDM Spot
Nowe felgi i opony miały chrzest bojowy na JDM Track Day - Volume VI, który miał miejsce 2 tygodnie temu.
Zestaw sprawdził się w torowych warunkach, zapewniając trzecie miejsce w swojej klasie ^^
Niestety, co by nie było za różowo, zaczęła gubić płyn chłodniczy - czeka na trochę wolnego żeby oględziny zrobić.
Dokładnie 5 lat temu, 24 września 2017 roku, kupiłem swoją Celkę, jako w pełni seryjny egzemplarz (tak wiem, post z 25.09 - za długo go pisałem xD). To była najlepsza decyzja motoryzacyjna w moim życiu! Dzięki tej pięknej Toyotce odwiedziłem wiele spotów, zlotów czy wydarzeń torowych, poznałem wielu niesamowitych ludzi, również na tym forum
Może nie jest najszybszym wozem, a za hajs wpakowany w auto można by kupić coś lepszego, to niczego nie żałuję i pomimo wielu propozycji, nie sprzedam jej, ma u mnie dożywocie ^^
Tak w sumie to dokończenie poprzedniego, który skończyłem na zlocie CCP w Koszalinie, czyli na sierpniu 2021.
Zapomniałem tam wpisać że wleciało nowe radio JDM - opcja dealerska Toyoty na rok 2006, czyli ostatni wypust Celi
Fabryczne podświetlenie jest niebieskie, więc nie musiałem się bawić w lutowanie.
No ale skoro skończyliśmy na sierpniu, czas na wrzesień 2021, czyli JDM Track Day!
Wraz ekipą JDM Trójmiasto po raz kolejny zorganizowaliśmy torowe upalanie tylko dla japońców, w którym Celka oczywiście startowała
No i tym razem poszedłem za grubo, zaliczając kiss the wall z jednym z banerów rozwieszonych na oponach :/
Na pierwszy rzut oka wyglądało to tragicznie, ale adrenalina utrzymywała zimną krew.
Błotnik z gumy baneru wyczyściłem w większości jeszcze w parku maszyn, zaś dzieło dokończył jakiś czas później @Rapsler
Pozbywając się znacznej ilości rys, przez co z daleka nawet nie widać co się zadziało ^^
Oczywiście z bliska widać blizny bitewne, niemniej najgłębsze z nich sięgają do podkładu - blacha nienaruszona
Sezon 2021 zakończyliśmy specjalnym eventem JDM Trójmiasto - Kurama Fire Spot [鞍馬の火祭り]
Oraz ostatnim Komonrōdo tego sezonu
Sezon 2022 przyniósł kolejne eventy i drobne zmiany w Celi - na pokładzie pojawiły się felgi Rota Torque, które zastąpiły alusy GT86.
Założyłem je na próbę, żeby zobaczyć czy mi podejdą - oficjalna premiera miała miejsce na Kanjo Night 3-City.
Pojechałem w nich też na JDM Track Day - Level V Nie zrezygnowałem, dalej latam po torze ^^
W maju wziąłem się też za drugi zestaw tylnych lamp, który kisił się w garażu chyba 3 lata, zanim się doczekał modyfikacji xD
Wyszło to nie najgorzej, nie wiem czemu tyle z tym zwlekałem, ale zdecydowanie bardziej mi się podobają po przerobieniu
Pomijam fakt że lampy złożyłem i założyłem dopiero w lipcu, tuż przed Japfestem xD
Zacząłem też modyfikację drugiego kompletu ksenonów, ale jako że się nie wyrobiłem, będzie o nich w następnej aktualizacji - te które miałem na aucie doczekały się polerki oraz zabezpieczenia ;D Jako że w maju znalazłem dziurę w wewnętrznej gumowej osłonie dłuższej półosi, którą od ręki zakleiłem, zaopatrzyłem się u Śmigiego w drugi komplet półosi, który odświeżyłem i przygotowałem do montażu.
Na dzień dziecka kupiłem sobie nowe Advany Fleva V701, z których jestem mega zadowolony
Jak na cywilną oponę, trzymają wręcz nieziemsko, czy to miasto, czy tor, czy sucho, czy mokro - mega polecam ^^
W dzień dziecka sprzedałem Lexa GS300 AWD, o którym tu wspominałem - miesiąc później, w jego miejsce wleciał IS200 SportCross
GS był przypadkowym zakupem, bo zawsze chciałem IS I gen na daily, no ale w końcu się udało.
W lipcu, na krótko przed Japfestem, udało się też odwiedzić ze wspólnym znajomym Cisielowy bunkier i Diablicę
Na Japfeście pojawiłem się z trójmiejską ekipą, gdzie naszymi sąsiadami był site Celica Club Poland ^^
Miło było ponownie spotkać wielu z was, pogadać, popić - czekam na zlot, żeby to powtórzyć
W sierpniu, za namową przyjaciół, postanowiłem zrobić sobie prezent urodzinowy w postaci japońskiego kółka ^^
Celka dostała oryginalne alusy WedsSport SA-90, które miały premiere na OVERGROUND - JDM Spot
Nowe felgi i opony miały chrzest bojowy na JDM Track Day - Volume VI, który miał miejsce 2 tygodnie temu.
Zestaw sprawdził się w torowych warunkach, zapewniając trzecie miejsce w swojej klasie ^^
Niestety, co by nie było za różowo, zaczęła gubić płyn chłodniczy - czeka na trochę wolnego żeby oględziny zrobić.
Dokładnie 5 lat temu, 24 września 2017 roku, kupiłem swoją Celkę, jako w pełni seryjny egzemplarz (tak wiem, post z 25.09 - za długo go pisałem xD). To była najlepsza decyzja motoryzacyjna w moim życiu! Dzięki tej pięknej Toyotce odwiedziłem wiele spotów, zlotów czy wydarzeń torowych, poznałem wielu niesamowitych ludzi, również na tym forum
Może nie jest najszybszym wozem, a za hajs wpakowany w auto można by kupić coś lepszego, to niczego nie żałuję i pomimo wielu propozycji, nie sprzedam jej, ma u mnie dożywocie ^^
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- Kocur2
- Klubowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 06-12-15, 20:34
Re: Blue T23
Bardzo przyjemne odświeżenie tematu Super przeczytać o kolejnych to modyfikacjach, mniejszych i większych oraz, że nie porzucasz tego auta
Felgi, zarówno pierwsza zmiana jak i druga mega na plus! O wiele lepiej siedzą niż felgi z GT86 Jakie parametry i waga?
Widzę, że torowo jest coraz lepiej, a całość objawia się brakiem awaryjności i wynikami na podium Blizny wojenne muszą być
Moje gratulacje, oby motywacja została na dalsze działania i do zobaczenia na torze
Ciekawe co jest przyczyną uciekającego płynu. Oby to nie było nic poważnego
Dobrze się ogląda to auto
Felgi, zarówno pierwsza zmiana jak i druga mega na plus! O wiele lepiej siedzą niż felgi z GT86 Jakie parametry i waga?
Widzę, że torowo jest coraz lepiej, a całość objawia się brakiem awaryjności i wynikami na podium Blizny wojenne muszą być
Moje gratulacje, oby motywacja została na dalsze działania i do zobaczenia na torze
Ciekawe co jest przyczyną uciekającego płynu. Oby to nie było nic poważnego
Dobrze się ogląda to auto
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Blue T23
Grzesiu felgi naprawdę ładne. Dobry zakup !
hube
Właśnie jaka waga i jakie cyferki tych felg ?
hube
Właśnie jaka waga i jakie cyferki tych felg ?
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
Co do wagi to ciężko powiedzieć, bo różne katalogi podają różne wartości, a nie ważyłem ich żeby wiedzieć dokładnie.
Generalnie to zazwyczaj pojawia się waga w okolicach 7,7 kg
Z parametrów to tak: 17x7,5 5x100 ET45
Co do uciekającego płynu to winowajca został znaleziony - wyciek z chłodnicy, na łączniu plastiku z metalem.
Cieknie tylko jak jest samochód rozgrzany, ale i tak w śladowych ilościach.
Tak czy siak, będzie ogarnięte w zimę
Generalnie to zazwyczaj pojawia się waga w okolicach 7,7 kg
Z parametrów to tak: 17x7,5 5x100 ET45
Co do uciekającego płynu to winowajca został znaleziony - wyciek z chłodnicy, na łączniu plastiku z metalem.
Cieknie tylko jak jest samochód rozgrzany, ale i tak w śladowych ilościach.
Tak czy siak, będzie ogarnięte w zimę
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold