Toyota GT86 by Kamil
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
Toyota GT86 by Kamil
Witam,
Chciałbym przedstawić moje nowe dziecko, poprzednie zostało sprzedane
Samochód:
Toyota GT86
Silnik:
2.0L boxer
Przeniesienie napędu:
seria
Zawieszenie:
Sprężyny Eibach Sportline Kit #4.10582 (-35mm przód i tył)
Amortyzatory: seria
Hamulce:
tarcze/klocki: seria
zaciski: wyproszkowane i pomalowane na żółto. Polecam: Lakiernia Proszkowa "Konrad" Piotr Herych , Katowice, Oswobodzenia 50. 501 965 623
Układ wydechowy:
Tłumik od katalizatora, wykonany w firmie mgmotorsport.pl z siemianowic śląskich
Układ dolotowy:
Stożek BLITZ ADVANCE POWER Air Cleaner (42128)
Koła:
*Na lato Felgi 18" OXIGIN 14 Oxrock foil white, 8,5 x 18, ET: 35 (usunąłem finalnie białą folię z felg, bo nie pasowała do koloru zacisków)
Opony: Dunlop SP Sport 01 215/40R18 89 W XL
*Na zimę seria
Wnętrze:
seria
Audio:
seria
Body:
seria
Krótki opis zmian:
zmiany jak wyżej
Krótki opis planów zmian:
chciałbym zamontować turbo, zobaczymy
[2015] Tak wyglądało z białymi wstawkami na felgach:
http://www.rajkowski.net/celica-club/20 ... G_5042.JPG
http://www.rajkowski.net/celica-club/20 ... G_5044.JPG
http://www.rajkowski.net/celica-club/20 ... G_5047.JPG
http://www.rajkowski.net/celica-club/20 ... G_5052.JPG
http://www.rajkowski.net/celica-club/20 ... G_5060.JPG
http://www.rajkowski.net/celica-club/20 ... G_5067.JPG
http://www.rajkowski.net/celica-club/20 ... G_5068.JPG
[2016] Wiosna, jeszcze na zimówkach:
[2016] Lato, aktualizacja wyglądu. Usunąłem białą folie z felg i pomalowałem proszkowo zaciski na żółty:
I jeszcze pare fotek części
Chciałbym przedstawić moje nowe dziecko, poprzednie zostało sprzedane
Samochód:
Toyota GT86
Silnik:
2.0L boxer
Przeniesienie napędu:
seria
Zawieszenie:
Sprężyny Eibach Sportline Kit #4.10582 (-35mm przód i tył)
Amortyzatory: seria
Hamulce:
tarcze/klocki: seria
zaciski: wyproszkowane i pomalowane na żółto. Polecam: Lakiernia Proszkowa "Konrad" Piotr Herych , Katowice, Oswobodzenia 50. 501 965 623
Układ wydechowy:
Tłumik od katalizatora, wykonany w firmie mgmotorsport.pl z siemianowic śląskich
Układ dolotowy:
Stożek BLITZ ADVANCE POWER Air Cleaner (42128)
Koła:
*Na lato Felgi 18" OXIGIN 14 Oxrock foil white, 8,5 x 18, ET: 35 (usunąłem finalnie białą folię z felg, bo nie pasowała do koloru zacisków)
Opony: Dunlop SP Sport 01 215/40R18 89 W XL
*Na zimę seria
Wnętrze:
seria
Audio:
seria
Body:
seria
Krótki opis zmian:
zmiany jak wyżej
Krótki opis planów zmian:
chciałbym zamontować turbo, zobaczymy
[2015] Tak wyglądało z białymi wstawkami na felgach:
http://www.rajkowski.net/celica-club/20 ... G_5042.JPG
http://www.rajkowski.net/celica-club/20 ... G_5044.JPG
http://www.rajkowski.net/celica-club/20 ... G_5047.JPG
http://www.rajkowski.net/celica-club/20 ... G_5052.JPG
http://www.rajkowski.net/celica-club/20 ... G_5060.JPG
http://www.rajkowski.net/celica-club/20 ... G_5067.JPG
http://www.rajkowski.net/celica-club/20 ... G_5068.JPG
[2016] Wiosna, jeszcze na zimówkach:
[2016] Lato, aktualizacja wyglądu. Usunąłem białą folie z felg i pomalowałem proszkowo zaciski na żółty:
I jeszcze pare fotek części
Ostatnio zmieniony 01-10-16, 13:14 przez Prezes-Kamil, łącznie zmieniany 2 razy.
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
Gratulacje Kamil, jest piękna, choć ja osobiście jestem obrażona na Toyotę za wyprodukowanie auta, które wyjeżdża z fabryki z brakiem seryjnej mocy.
Niedawno chłopaki z pewnej hamowni mówili, że kilka ich mieli i miały po 160-170 KM i to jest skandal wg mnie.
Byłeś z nią na hamowni ?
Niedawno chłopaki z pewnej hamowni mówili, że kilka ich mieli i miały po 160-170 KM i to jest skandal wg mnie.
Byłeś z nią na hamowni ?
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
Margo pisze:Gratulacje Kamil, jest piękna, choć ja osobiście jestem obrażona na Toyotę za wyprodukowanie auta, które wyjeżdża z fabryki z brakiem seryjnej mocy.
Niedawno chłopaki z pewnej hamowni mówili, że kilka ich mieli i miały po 160-170 KM i to jest skandal wg mnie.
Byłeś z nią na hamowni ?
Nie byłem, ale potwierdzam mocy jest mało
Cały czas po głowie chodzi mi to turbo albo kompresor, widziałem że są kity, albo koszta wysokie (15-20k zł) a wzrost mocy rzędu 50KM.
Chyba musze na hamownie pojechać. Jest cień szansy, że stożek i wydech dał ze 10KM. Zobaczymy
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Wadą całych czarnych felg jest to, że są mało widoczne.
A to auto chce być widoczne
A to auto chce być widoczne
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- CelicaLove
- Użytkownik
- Posty: 398
- Rejestracja: 07-02-15, 23:22
Margo pisze:Gratulacje Kamil, jest piękna, choć ja osobiście jestem obrażona na Toyotę za wyprodukowanie auta, które wyjeżdża z fabryki z brakiem seryjnej mocy.
Niedawno chłopaki z pewnej hamowni mówili, że kilka ich mieli i miały po 160-170 KM i to jest skandal wg mnie.
Byłeś z nią na hamowni ?
Coś kiepsko Toyota zrobiła ten model, bardziej postarał się Hyundai robiąc Genesis Coupe. Genesis to już nie Hyundai a kawał dobrej maszyny. A Toyota jakby się cofnęła do tyłu.
Toyota zrobiła Hyundaia a Hyundai Toyotę . Jak mogą pisać że ma 200km jak ma duuużo mniej, skandal nad skandale, nie przystoi Toyocie robić takich wałków.
Poniżej Genesis Coupe
Poniżej ciekawy filmik z opisami modeli i porównaniem Gt86 do Genesis Coupe
https://www.youtube.com/watch?v=gI2snMjBqRE
P.S Toyotka na filmiku ma fajne fele.
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
-
- Użytkownik
- Posty: 899
- Rejestracja: 08-06-13, 18:12
Ale chcecie powiedziec ze każde BRZ i GT86 nie ma 200HP ? Rozumiem ze silnik od silnika może się róznic tam do 5HP , ale aż 30? jak Margo napisała ??? Hmm jak byłem na jeździe testowej to mi nie pozwolił łamać przepisów gość więc za bardzo nie cisnąłem. Ale jak rozmawialem ze sprzedawcą to mówił mi ze autko ma 200HP no cóż dobrze wiedzieć, bo jak bym kupował to bym zażądał gwarancji ze ma tyle HP plus minus do 5HP . Jak by wydmuchało 30 mniej to bym podziekowal za fure. Ewentualnie zażądał grubej obnizki z ceny.
Nie wiem dokładnie jak Toyota robi, ale jak byłem an wycieczce w Tychach we fiaciku, to Oni mówili że po montażu silników we Włoszech, każdy silnik uwaga każdy silnik jest hamowany w celu dotarcia go a potem w celu sprawdzenia mocy, i dopiero jest albo akceptowany przez kontrole jakosci do wysylki do Tych albo cofany na produkcje.
Mysle ze Toyotka też tak robi więc jak by im każdy silnik wypluwał po 170HP to by zmienili pewnie w ulotkach moc Toyotki a nie sprzedawali kota w worku.
Moze niektore silniki tak mają ale nie wszystkie w GT86.
Jak hamowałem Złomka w KRK to gość mówił ze czasem zdarzaja sie fury salonowe ktore maja nawet 20HP wiecej niz podane w ksiazce.
Albo lipne te hamownie albo nie da sie złozyc katalogowo silnika idealnie do danych parametrów.
Zresztą ja na hamowni wydmuchalem w STI 103HP przy 317tys przebiegu przy zapchanym katalizatorze itp.... Inne autka wydmuchały wtedy mniej niż seria wiec uwierzylem w tą hamownie, ale i tak takie rolki to nie ulica musiala by byc chyba hamownia obcioazeniowa aby byly warunki zblizone do asfaltu tak mi sie wydaje no dobrze Uszaty mówi czy nie ?
Nie wiem dokładnie jak Toyota robi, ale jak byłem an wycieczce w Tychach we fiaciku, to Oni mówili że po montażu silników we Włoszech, każdy silnik uwaga każdy silnik jest hamowany w celu dotarcia go a potem w celu sprawdzenia mocy, i dopiero jest albo akceptowany przez kontrole jakosci do wysylki do Tych albo cofany na produkcje.
Mysle ze Toyotka też tak robi więc jak by im każdy silnik wypluwał po 170HP to by zmienili pewnie w ulotkach moc Toyotki a nie sprzedawali kota w worku.
Moze niektore silniki tak mają ale nie wszystkie w GT86.
Jak hamowałem Złomka w KRK to gość mówił ze czasem zdarzaja sie fury salonowe ktore maja nawet 20HP wiecej niz podane w ksiazce.
Albo lipne te hamownie albo nie da sie złozyc katalogowo silnika idealnie do danych parametrów.
Zresztą ja na hamowni wydmuchalem w STI 103HP przy 317tys przebiegu przy zapchanym katalizatorze itp.... Inne autka wydmuchały wtedy mniej niż seria wiec uwierzylem w tą hamownie, ale i tak takie rolki to nie ulica musiala by byc chyba hamownia obcioazeniowa aby byly warunki zblizone do asfaltu tak mi sie wydaje no dobrze Uszaty mówi czy nie ?
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
tam nie ma silnika Toyoty, tylko Subaru
taki mały szczegół
taki mały szczegół
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- RomanGT
- Użytkownik
- Posty: 487
- Rejestracja: 03-01-14, 19:46
DCG pisze:tam nie ma silnika Toyoty, tylko Subaru
taki mały szczegół
Kiepsko wyszli na takiej współpracy Co z bezpośrednim wtryskiem w tym silniku, to nie jest technologia toyotowska ? Toyota chyba nie miała co tam wrzucić z aktualnej palety silników - jedynie V6 z Lexusów i Camry by tam pasowało. Wielu moich znajomych twierdzi że BRZ jest lepszy, podobno ma lepiej wystrojone zawieszenie (?) i jeszcze jakiś jeden szczegół.
- grzes_007
- Użytkownik
- Posty: 56
- Rejestracja: 02-08-14, 13:26
Woow i jeszcze biała , to jedno z moich marzeń jest Piękna, naprawdę gratuluje właścicielowi
A z tym narzekaniem to nie ma co przesadzać, na oryginalną AE86 narzekali że za słaba itp. a przeszła do legendy i chyba nie ma osoby która nie chciała by mieć Hachi Roku . Podobnie jest z GT86 i BRZ.
Ja się cieszę że ma podstawy czyli słuszny napęd i manualną skrzynię a z mocą się da coś zawsze porobić
Jeszcze raz gratki właścicielowi
A z tym narzekaniem to nie ma co przesadzać, na oryginalną AE86 narzekali że za słaba itp. a przeszła do legendy i chyba nie ma osoby która nie chciała by mieć Hachi Roku . Podobnie jest z GT86 i BRZ.
Ja się cieszę że ma podstawy czyli słuszny napęd i manualną skrzynię a z mocą się da coś zawsze porobić
Jeszcze raz gratki właścicielowi
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
-
- Użytkownik
- Posty: 899
- Rejestracja: 08-06-13, 18:12
Przepraszam ze w tym temacie trochę posmiece, ale zadając bardzo szczegółowe pytania w salonie Toyoty dowiedziałem się iż Toyota GT86 ma na 100% 200HP, ale gwarancji na tą moc przy zakupie auta nie dostanę. Ponieważ na hamowni auto w życiu nigdy nie wydmucha takiej mocy Moc jest mierzona na kole zamachowym, cokolwiek to znaczy, i w ten sposob jeśli zostanie zmierzona moc to uzyskam 200HP.
Gwarancja nie obejmie mi zwrotu auta ani poprawy silnika aby na hamowni miał katalogową moc.
A w nieoficjalnej rozmowie dowiedziałem się ze Toyoty sportowe skonczyły się na modelu Supry z 97r
Naprawdę tego nie rozumiem, Celica STI 105HP katalogowo na hamowni wynik 103 po 24latach, a tu nowe salonowe GT86 katalogowo 200HP a wynik mniejszy nawet o 30HP
Gwarancja nie obejmie mi zwrotu auta ani poprawy silnika aby na hamowni miał katalogową moc.
A w nieoficjalnej rozmowie dowiedziałem się ze Toyoty sportowe skonczyły się na modelu Supry z 97r
Naprawdę tego nie rozumiem, Celica STI 105HP katalogowo na hamowni wynik 103 po 24latach, a tu nowe salonowe GT86 katalogowo 200HP a wynik mniejszy nawet o 30HP
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
- Grzybek
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 27-12-11, 21:56