Piotrkowa V ST-i 91r
- Piotrek
- Klubowicz
- Posty: 3567
- Rejestracja: 21-05-07, 23:04
Piotrkowa V ST-i 91r
Samochód:
*Toyota Celica AT180
Silnik:
*4a-fe
*przewody NGK
*płyta pod silnik
Przeniesienie napędu:
*seria na Exedy
Zawieszenie:
*Gwint BC Racing
*Wszystkie tuleje poliuretan
*Łączniki tył i przód poliuretanowe od Pawcia
*rozpórka z GT-i przód
*rozpórka tył z kwasówki
Hamulce:
*Swap z 238/bębny 4x100 na 277/269 5x100
*Przewody w oplocie Earl's
* Brembo E38/330 in progress
Układ wydechowy:
*kolektor rurowy z corolli e11
*2,5" przelot od Wojtasa na 2 tłumikach
Układ dolotowy:
*seria
Koła:
*Aluett 15 - sold
*ATS exclusiveLine 0 15" - sold
*OZ Superturismo WRC 16 - sold
*Compomotive TH 15 - sold
*Seria GT-i polift 15 - sold
*Seria VII 16 - sold
*5zigen FN01R-C Hot Version + Falken FK452 215/40/18 - sold
*16" z VII - sold
*ATS 15" - sold
*Compomotive TH 16x7 - sold
*OZ Competition Racing 17x8 - sold
*Enkei RP-F1 17x8 + Toyo R888 215/45/17
*Enkei RP-F1 16x8 + Federal 595rs-r 205/50/16 - lato/tor
*Rota Boost 17x7,5
*Team Dynamics Pro Race 17x7,5
Wnętrze:
*Kierownica Sparco R345
*Sparco EVO
*Cupholder usdm
*Tapicerka LS
*Schowek na monety
*Jądronawiew
*Schowek na CD w podłokietniku
Audio:
*Głośniki Hertz HSK
*Radjo Alpine 9880R
Body:
*konwersja na polift (poza oznaczeniami na tylnej klapie)
*odclearowienie
*tylne lampy jdm
*spojler jdm
*spryskiwacze reflektorów
*chlapacze z GT-i
*coolingplate z nierdzewki
*Nowe przednie reflektory + osram Nightbraker
*2-włóknowe żarówki USDM w kierunkach
Krótki opis/historia samochodu:
Pacjent to V St-i, zakupiona 27 maja 2007r jako mój pierwszy i jak dotąd jedyny pojazd. Staram się ją utrzymać w jak najlepszym stanie.
Krótki opis planów zmian:
Na razie nic konkretnego nie planuję. Czas i portfel pokażą co dalej
Zdjęcia:
2007
2009
2011
2012
2013:
2014:
2017:
*Toyota Celica AT180
Silnik:
*4a-fe
*przewody NGK
*płyta pod silnik
Przeniesienie napędu:
*seria na Exedy
Zawieszenie:
*Gwint BC Racing
*Wszystkie tuleje poliuretan
*Łączniki tył i przód poliuretanowe od Pawcia
*rozpórka z GT-i przód
*rozpórka tył z kwasówki
Hamulce:
*Swap z 238/bębny 4x100 na 277/269 5x100
*Przewody w oplocie Earl's
* Brembo E38/330 in progress
Układ wydechowy:
*kolektor rurowy z corolli e11
*2,5" przelot od Wojtasa na 2 tłumikach
Układ dolotowy:
*seria
Koła:
*Aluett 15 - sold
*ATS exclusiveLine 0 15" - sold
*OZ Superturismo WRC 16 - sold
*Compomotive TH 15 - sold
*Seria GT-i polift 15 - sold
*Seria VII 16 - sold
*5zigen FN01R-C Hot Version + Falken FK452 215/40/18 - sold
*16" z VII - sold
*ATS 15" - sold
*Compomotive TH 16x7 - sold
*OZ Competition Racing 17x8 - sold
*Enkei RP-F1 17x8 + Toyo R888 215/45/17
*Enkei RP-F1 16x8 + Federal 595rs-r 205/50/16 - lato/tor
*Rota Boost 17x7,5
*Team Dynamics Pro Race 17x7,5
Wnętrze:
*Kierownica Sparco R345
*Sparco EVO
*Cupholder usdm
*Tapicerka LS
*Schowek na monety
*Jądronawiew
*Schowek na CD w podłokietniku
Audio:
*Głośniki Hertz HSK
*Radjo Alpine 9880R
Body:
*konwersja na polift (poza oznaczeniami na tylnej klapie)
*odclearowienie
*tylne lampy jdm
*spojler jdm
*spryskiwacze reflektorów
*chlapacze z GT-i
*coolingplate z nierdzewki
*Nowe przednie reflektory + osram Nightbraker
*2-włóknowe żarówki USDM w kierunkach
Krótki opis/historia samochodu:
Pacjent to V St-i, zakupiona 27 maja 2007r jako mój pierwszy i jak dotąd jedyny pojazd. Staram się ją utrzymać w jak najlepszym stanie.
Krótki opis planów zmian:
Na razie nic konkretnego nie planuję. Czas i portfel pokażą co dalej
Zdjęcia:
2007
2009
2011
2012
2013:
2014:
2017:
Ostatnio zmieniony 13-07-17, 23:27 przez Piotrek, łącznie zmieniany 45 razy.
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
Celica ładna - nawet ją macałem ładnie jej lakier odśwież to będzie piękna
i te boczki tak tanio dorwałeś
i te boczki tak tanio dorwałeś
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
Będą się ładnie wkręcać do nowych paputków
ja też chce takie dile robić
ja też chce takie dile robić
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
Piotrku ja już Ci nieraz mówiłem że ładną masz V-tkę
Rażą mnie strasznie te Tweetery koło szyby
Sprzedawałeś ostatnio trójkąty nie można tego jakoś pogodzić
Felgi koło auta robią robotę, ciekawe czy na aucie też będą tak dobrze wyglądać
Też ostatnio taką kierę dorwałem i mam dylemat czy zostawiać swoją czy zakładać polifta 99`:P
grzegoslav napisał/a:,
Do tego trzeba lat wprawy i min. + 0.2 wady na każdym oku stracone na portalach aukcyjnych
Później wiesz jak szukać
Rażą mnie strasznie te Tweetery koło szyby
Sprzedawałeś ostatnio trójkąty nie można tego jakoś pogodzić
Felgi koło auta robią robotę, ciekawe czy na aucie też będą tak dobrze wyglądać
Też ostatnio taką kierę dorwałem i mam dylemat czy zostawiać swoją czy zakładać polifta 99`:P
grzegoslav napisał/a:,
ja też chce takie dile robić
Do tego trzeba lat wprawy i min. + 0.2 wady na każdym oku stracone na portalach aukcyjnych
Później wiesz jak szukać
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
- Piotrek
- Klubowicz
- Posty: 3567
- Rejestracja: 21-05-07, 23:04
JaQb_CK pisze:Rażą mnie strasznie te Tweetery koło szyby
Sprzedawałeś ostatnio trójkąty nie można tego jakoś pogodzić
Te ze zdjęcia czekają na nowego właściciela razem z seryjnymi obudowami. Tweetery Hertza mam w trójkątach ale na razie nie są skończone. Jak znajdę chwilę to zrobię obudowy podobne do seryjnych ale pod nowe tweetery i skierowane tak aby głośniki spełniały swoją funkcję
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
Zewus pisze:w ogóle Piotrek, to teraz mi wisisz jakiś fajny obrazek na ścianę
Piotrek zrób jakieś fajne zdjęcie wszystkich pięciu OZtek, oprawimy mu nawet
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
Piotrek pisze:sprzęgło na Valeo (byłem młody i głupi)
nie kumam tego
Chciałbyś włożyć exedy st II do Sti?
Valeo/Aisin do Sti są jak znalazł,
Sam wybrałem tą drugą markę i jak narazie chodzi pięknie.
po co wydawac 200% więcej, na coś czego i tak nie docenisz (nie wykorzystasz w pełni)
a tak pozatym to wporzo miło czytać że ludzie się biorą za Sti (np. Fotom, Ty, krecik, mario ) ciekawe kto pierwszy będzie podnosił moc w 4a-fe
btw. zmieniałeś piasty na rozstaw 5x100 z 4x100?
Ostatnio zmieniony 23-06-11, 11:49 przez breczus, łącznie zmieniany 1 raz.
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
breczus pisze:Chciałbyś włożyć exedy st II do Sti?
Wystarczy zwykłe Exedy
breczus pisze:ciekawe kto pierwszy będzie podnosił moc w 4a-fe
nikt, oprócz marzeń, bo to kompletnie nie ma sensu
asassin to taki perski zabójca był
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- Piotrek
- Klubowicz
- Posty: 3567
- Rejestracja: 21-05-07, 23:04
breczus, sprzęgło zmieniałem dosyć spontanicznie. Auto kupiłem z delikatnie ślizgającym się sprzęgłem 4 lata temu. Wyczytałem wtedy na forum, że najlepszy wybór to Aisin.
Odstawiłem samochód do mechanika i za jakiś czas telefon z informacją, że nie mają nigdzie na stanie Aisina ale jest Valeo i to praktycznie to samo. Zgodziłem się z radością bo było trochę tańsze.
Minęły 4 lata, 23 000km, 4 wimiany oleju a sprzęgło zaczyna się ślizgać. Pracuje fajnie, miękko, zachowuje się bardzo przyjemnie ale wymiana sprzęgła co 23 000 to przesada.
Uprzedzę pytania:
Jeżdżę spokojnie, na torze bywałem sporadycznie (kilka czasówek na zlotach i 1 szkolenie na wrazowie czyli łącznie około 170km)
Na pewno nie ja. Chciałbym podnieść ale umiejętności, żeby być w stanie podjąć walkę z Fotomem
Odstawiłem samochód do mechanika i za jakiś czas telefon z informacją, że nie mają nigdzie na stanie Aisina ale jest Valeo i to praktycznie to samo. Zgodziłem się z radością bo było trochę tańsze.
Minęły 4 lata, 23 000km, 4 wimiany oleju a sprzęgło zaczyna się ślizgać. Pracuje fajnie, miękko, zachowuje się bardzo przyjemnie ale wymiana sprzęgła co 23 000 to przesada.
Uprzedzę pytania:
Jeżdżę spokojnie, na torze bywałem sporadycznie (kilka czasówek na zlotach i 1 szkolenie na wrazowie czyli łącznie około 170km)
breczus pisze:ciekawe kto pierwszy będzie podnosił moc w 4a-fe
Na pewno nie ja. Chciałbym podnieść ale umiejętności, żeby być w stanie podjąć walkę z Fotomem