Comando pisze:Marcin super mody. Ale bez gleby szału nie będzie
Oczywiście, zgadzam się z Tobą, Comando.
Opcje na zmianę zawiasu zacząłem badać od zeszłego roku.
W zasadzie wybór do ST182 jest mały:
1) Bilsteiny B4 + Eibach Pro-Kit
2) Bilsteiny B6 zakładane w Zerkolopu + Tein dostosowane z ST202
3) Gwint
Long story short, opcja pierwsza mnie nie zadowalała(by), opcja druga to rzeźba, której koszt oszacowałem na wyższy niż opcji trzeciej (po kontakcie z Zerkopolem), pozostała więc opcja trzecia.
Także, dobrze przewidziałeś Bakuu:
Bakuu0 pisze:Jeśli to nie DD to wrzucaj od razu gwint B.
Łatwo dostępny, oraz już przez niektórych na forum wypróbowany, jest konkretnie tajwański (a nie jak powszechnie się mawia chiński) gwint:
Wiem, że są na forum zwolennicy i przeciwnicy takiego rozwiązania. Bardzo prosiłbym, abyśmy tutaj uniknęli dyskusji, czy to dobry czy niedobry ruch, bo są do tego już założone tematy. Na pewno jednak będę wdzięczny za porady, ale o tym dalej
Kilka fotek z prac nad autem:
Co do rezultatów:
- przed
- po
Kilka pytań:
1. Czy przodu nie trzeba by jeszcze obniżyć? W tej chwili odległość od ziemi do progu za kołem przednim jest taka sama jak przed kołem tylnym, czyli 14 cm.
2. Na geometrii ustawiać negatyw -1 z przodu i -2 z tyłu?
3. Potrzebuję dystanse na tył, pewnie ca. 30 mm, bo koło się chowa w błotnik:
Chciałbym założyć też na przód. Czy 20 mm z przodu zakryje szpilki?