a też się pochwalę
Samochód:
Toyota Celica 1997 2.0 GT polifcie
Silnik:
3S-GE 2.0 SERIA 170 KM a szacuje coś koło 180 KM
zawieszenie jeszcze seria:
- amorki kayaby
planowane sprężyny MTS.
WNĘTRZE:
- Kubełki+ kanapa od celicy VII gen
UKŁAD DOLOTOWY
- dolot airbox simoty, stożek K&N short CAI w drodze
- usunięty EGR
- dodatkowa uszczelka o wysokości 2,5 cm pod pokrywę zaworów ssących.
- usunięty rezystor
KOŁA
- TSW 17 et 35 7,5 cala( Replika O.Z ) na sprzedaż planuje JAPAN RACING R11
- oponki Continental
BODY
-dokładki SS III przód -tył
-dokładki na progi
Samochód posiadam 4 miesiące wiec to dopiero początek modyfikacji
Toyka 6 GEN :) GT T20
-
- Użytkownik
- Posty: 35
- Rejestracja: 02-03-14, 11:01
Toyka 6 GEN :) GT T20
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 07-07-14, 14:28 przez DuO, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
DuO pisze:3S-GE 2.0 SERIA 170 KM a szacuje coś koło 180 KM
a ja szacuję około 160KM
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
na hamowni można rózne rzeczy . Musisz przywyknąc do myśli, że niestety polifty nie osiągały seryjnej mocy. Chyba, że w Twoim było coś już robione.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
-
- Użytkownik
- Posty: 35
- Rejestracja: 02-03-14, 11:01
carsik,
Silnik był przełożony od anglika w tamtym roku który miał przejechane 60 mil . A był przekładany ponieważ cudowny pan mechanik zmienił rozrząd i widocznie krzywo przykręcił rolkę... co spowodowało zsunięcie się paska po przejechaniu 5 km ... pokrył koszty naprawy lecz silnik zaczął po tym incydencie brać oliwę.... co zmusiło do przeszczepu serducha. Więc wątpie ze tyle koni by ubyło
Silnik był przełożony od anglika w tamtym roku który miał przejechane 60 mil . A był przekładany ponieważ cudowny pan mechanik zmienił rozrząd i widocznie krzywo przykręcił rolkę... co spowodowało zsunięcie się paska po przejechaniu 5 km ... pokrył koszty naprawy lecz silnik zaczął po tym incydencie brać oliwę.... co zmusiło do przeszczepu serducha. Więc wątpie ze tyle koni by ubyło
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
kolego, to nie silnik jest problemem polifta. Poczytaj sobie tematy Bakuu czy Matusa
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
Fajny patent z fotelami z VII, swojego czasu też coś takiego kombinowałem, ale jednak trafiła się okazja na "szóstkowe" fotele
Celica to stan umysłu
viewtopic.php?t=33986
viewtopic.php?t=33986
-
- Użytkownik
- Posty: 35
- Rejestracja: 02-03-14, 11:01
hmmm wpadły mi w ręce ciekawe felgi i mam dylemat czy nie będą ladniejsze na biało od tych co mam oczywiście 17 nastka
fotki:
http://zapodaj.net/bb0893e55ec88.jpg.html
http://zapodaj.net/2aa803f649c16.jpg.html
http://zapodaj.net/8984afb2e293d.jpg.html
fotki:
http://zapodaj.net/bb0893e55ec88.jpg.html
http://zapodaj.net/2aa803f649c16.jpg.html
http://zapodaj.net/8984afb2e293d.jpg.html
-
- Użytkownik
- Posty: 35
- Rejestracja: 02-03-14, 11:01