Celica bez koloru by michalm320
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 02-05-15, 18:46
michalm320 pisze:Bez motylka zrobiłem ok 1000km i go wsadziłem z powrotem. Jednak z motylkiem auto jedzie lepiej, dużo fajniejszy dźwięk od 4,5 tyś obr. i jednak auto jest żwawsze na górze. Zdecydowanie odradzam tego moda.
Ostatnio też miałem wyjęty ten zawór motylkowy. Przejechałem również około 1000km i powiem szczerze, że zgadzam się z opinią wyżej.
Auto jechało dużo gorzej, do tego było głośne i na trasie przy 140 na 6 było to bardzo irytujące. I przy okazji zapalał się check, który kasowałem. Teraz cisza od 500km.
Nie polecam.
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
Miała być tylko wymiana klocków a się okazuje że i tarcze trzeba wymienić... a przy okazji okazało się że nie ma blaszek antywibracyjnych. Całe szczęście śmieszna cena w ASO bo tylko 45zł. Ale żeby nie było tak różowo muszę wymienić bolce od pływania zacisku. Niestety brak jest zamienników (AutoFren i FrenKit nie pasują bo są za krótkie i za cienkie) w odpowiednich wymiarach więc znowu ASO ale niestety... 4 bolce + 4 gumki + 4 śruby 230zł... W tygodniu montaż
image hosting websites
No i hamulce w końcu ogarnięte. Jednak ori części to jest klasa. Wykonanie, montaż i spasowanie mistrzowskie. W sumie na każdy zacisk brakowało po 6 elementów. Poprzedniego właściciela za jaja powinno się powiesić!!!
picture sharing
image hosting websites
No i hamulce w końcu ogarnięte. Jednak ori części to jest klasa. Wykonanie, montaż i spasowanie mistrzowskie. W sumie na każdy zacisk brakowało po 6 elementów. Poprzedniego właściciela za jaja powinno się powiesić!!!
picture sharing
- Armando
- Użytkownik
- Posty: 336
- Rejestracja: 20-08-14, 10:14
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
- El_Chudinho
- Użytkownik
- Posty: 175
- Rejestracja: 15-03-08, 21:59
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
- El_Chudinho
- Użytkownik
- Posty: 175
- Rejestracja: 15-03-08, 21:59
- BumBleBee
- Użytkownik
- Posty: 201
- Rejestracja: 15-05-12, 02:18
El_Chudinho pisze:No 3,5 tys to cena minimalna zakres obnizenia jest od 0 - 8 cm tam wiec bardzo dużo, kwestia tego co kto chce osiagnąć
Odnośnie zakresu, przy zamawianiu możesz sobie wybrać jakie sprężyny chcesz w gwincie, standardowo z przodu są chyba 180mm, a najkrótsze jakie można zamówić to 115mm.
Więc regulacja tam może znacznie ulec zmianie.
Tak jak przedmówca, zależy co chcesz osiągnąć
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 16-07-13, 17:07
jarosi90 pisze:michalm320 pisze:Bez motylka zrobiłem ok 1000km i go wsadziłem z powrotem. Jednak z motylkiem auto jedzie lepiej, dużo fajniejszy dźwięk od 4,5 tyś obr. i jednak auto jest żwawsze na górze. Zdecydowanie odradzam tego moda.
Ostatnio też miałem wyjęty ten zawór motylkowy. Przejechałem również około 1000km i powiem szczerze, że zgadzam się z opinią wyżej.
Auto jechało dużo gorzej, do tego było głośne i na trasie przy 140 na 6 było to bardzo irytujące. I przy okazji zapalał się check, który kasowałem. Teraz cisza od 500km.
Nie polecam.
Checka masz bo Ci się katalizator kończy.
Z motylkowym auto nie może jechać lepiej bo dostaje mniej powietrza, to czysta fizyka.
Jest ciszej to masz racje.
P.S. Mam identyczne felgi na zimę i identyczny kolor budy i vogtlandy -35mm ..... na zimę to bliźniaczki.
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 16-07-13, 17:07
Wiem, że kotlet.
Ale potem ludzie czytają takie wątki i rosną legendy forumowe o grzaniu się silnika po wyjęciu motylka, albo że góra jest słabsza......
Potem nie da się takich głupot wyplenić i się czyta, że nagary uszczelniają silnik, że syntetyki rozpuszczają uszczelki, niemieckie paliwa są lepsze albo na PB 98 Celica lepiej się zbiera.
Ale potem ludzie czytają takie wątki i rosną legendy forumowe o grzaniu się silnika po wyjęciu motylka, albo że góra jest słabsza......
Potem nie da się takich głupot wyplenić i się czyta, że nagary uszczelniają silnik, że syntetyki rozpuszczają uszczelki, niemieckie paliwa są lepsze albo na PB 98 Celica lepiej się zbiera.