Emblematu jeszcze nie udało się zdobyć, i fabrycznej kierownicy z ST185 też nie.
Jakiś czas nie uaktualniałem tematu, ale pomimo że nic szczególnego się nie dzieje, to kilka rzeczy się uzbierało od lutego i to będzie dłuższy post.
Trochę ulepszyłem audio, bo brakowało mi Live Sounda.
Głośniki Pioneer TS-G1031I plus 2 fabryczne głośniki w puszkach LS z tyłu grały zauważalnie słabiej niż pełny zestaw LS.
Wymieniłem je na model TS-E1002i i wygłuszyłem gąbką przednie puszki - zagrało to znacznie lepiej.
Zachęcony jakością dźwięku serii TS-E, nabyłem również do tylnych puszek odpowiedniki o średnicy 17cm: TS-E1702is
Więc obecnie audio to 2 głośniki 10cm z przodu, i 2 z tyłu 17cm - wszystkie w fabrycznych puszkach. Podłączone tylko pod radio Pioneer DEH-X8700BT, bez dodatkowego wzmacniacza.
Jestem bardzo zadowolony z efektu. Na tyle że już nie potrzebny mi tu LS
Gra ładnie, czysto, głośno i jest sporo basu.
Pioneer TS-E1002i
Porównanie TS-G i TS-E
Gotowe do montażu
Na tył 17cm Pioneer TS-E1702is
Zdjęcia z montażu
Kolejna rzecz jaką udało się ogarnąć to zegary.
Problem był taki że jakoś mi to dziwnie słabo świeciło, pomimo wymiany wszystykich żarówek.
Brakowało tej soczystej zieleni a całe podświetlenie wyglądało jakby świeczka była z tyłu, więc musiałem sprawdzić o co chodzi z tarczami zegarów.
Tył tarcz zegarów był cały czarny, podejrzewałem że jest to jakaś folia lub farba. Postanowiłem to potraktować rozpuszczalnikiem, poniżej efekty.
Gdyby ktoś chciał tak rozbierać zegary, to poprawnie ustawić wskazówki da się jedynie jak zegary są włączone - stacyjka na pozycję przed rozruchem.
Wcześniej jak za pierwszym razem to poskładałem i podłączyłem, to obrotomierz pokazywał 4k rpm, temperatura wody że auto jest rozgrzane itp.
Wszystko się przestawia podczas zdejmowania i zakładania wskazówek na te igiełki - nie da się tego nie obrócić, a wracają do swojej nominalnej pozycji jedynie po podłączeniu i dopiero wtedy można poprawnie ustawić na nich wskazówki.
Najtrudniej odpowiednio ustawić wskaźnik paliwa - polecam przed tym zatankować pod korek i ustawić wskazówkę na końcu skali.
Trochę dziubania z tym było ale nareszcie świeci jak powinno.
Następną rzeczą którą się zająłem był wyciek oleju z tylnego dyferencjału.
Ciekło na simmeringu półosi.
Wziął bym z ASO, ale nie miałem czasu czekać i cena 2x wyższa.
Gdyby ktoś potrzebował, poniżej można dobrać po wymiarach.
Dyfer zalany Valvoline 75W90 GL5 LS - dzięki
krizz i
Krzychu za szybką pomoc w wyborze odpowiednich parametrów i dziękuję również
DCG i
bartek_asik za to że mogę zawsze zadzwonić i podpytać to i owo