Czarna Toyota GT na Toyach
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
- wirek gt
- Użytkownik
- Posty: 431
- Rejestracja: 04-05-08, 10:49
majster pisze:JDMy były od początku, ale postojowe nie świeciły jak JDMy. Nie dużo roboty a efekt jak malowanie
Teraz świecą wszystkie 4 dwuwłóknówki
[url=http://i1286.photobucket.com/albums/a603/c76owboy/P_20160204_171113_zpscyqtjlik.jpg]Obrazek[/URL]
A na wiosnę będzie wisienka na torcie
[url=http://emotikona.pl/gify/pic/tanczacy-ludzik.gif]Obrazek[/url]
A przeciw mgielne?
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
Dodaję fotki gratów co przyszły. W gniazdach świec zebrało się trochę oleju, trzeba działać, bo mi się świece utopią Uszczelki niedługo wylądują na swoim miejscu. Dokręcać śruby pokrywy zaworów momentem 6Nm?
Stare przewody podciśnienia się zmęczyły, niektóre popękały, inne zbutwiały/stwardniały - czas na nowe
Trochę pstrokato to wyszło, ale taki przewód silikonowy dostałem (mam wrażenie, iż po odpaleniu teraz zimnego silnika wchodzi na troszkę niższe obroty ~1800 i szybciej z nich spada po osiągnięciu temp. przez silnik)
Przy okazji tych robót zaślepiłem EGR, ale brak fotek.
A teraz to, na co czekałem najbardziej. 4xGood Year Eagle Asymetric F2 z końca 2015r. I kute Braidy 17". Tylko tsza poczekać chwilę zanim zimówki spadną
Jak założę, będą fotki na aucie.
Stare przewody podciśnienia się zmęczyły, niektóre popękały, inne zbutwiały/stwardniały - czas na nowe
Trochę pstrokato to wyszło, ale taki przewód silikonowy dostałem (mam wrażenie, iż po odpaleniu teraz zimnego silnika wchodzi na troszkę niższe obroty ~1800 i szybciej z nich spada po osiągnięciu temp. przez silnik)
Przy okazji tych robót zaślepiłem EGR, ale brak fotek.
A teraz to, na co czekałem najbardziej. 4xGood Year Eagle Asymetric F2 z końca 2015r. I kute Braidy 17". Tylko tsza poczekać chwilę zanim zimówki spadną
Jak założę, będą fotki na aucie.
Ostatnio zmieniony 14-08-18, 10:03 przez majster, łącznie zmieniany 2 razy.
- mleczek333
- Miłośnik
- Posty: 504
- Rejestracja: 23-08-10, 00:02
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
mleczek333 pisze:Kontrast zawsze robi robotę
Felgi czy wężyki
Matus pisze:koła kocur
lajk!
adrianh92 pisze:aaa moje braidy w końcu!
doczekały się, to już prawie rok! poznajesz je?
budolf pisze:Ciekawe koło, czekam jak to będzie wyglądało na aucie.
Pikna felga Panie
Zakładaj Milordzie i dawaj foty, toć to już wiosna jest
Ja też się nie mogę doczekać, ale bojem siem, że jeszcze śniegiem sypnie, a w dupowozie już letnie wylądowały-nie będzie czym do pracy jechać w razie "w".
Jakie nakrętki proponujecie? Na pewno będą chromowane "złodziejki".
Jedyne co mi przychodzi do głowy to: chrom, czerń i blue-tak jak napis na feldze...
Ostatnio zmieniony 21-03-16, 09:04 przez majster, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
Zewus pisze:Noo prawidłowe fele
Jedyne słuszne do czarnej 6ki
adrianh92 pisze:moich braidów bym nie poznał, jakieś takie bielsze i czystsze
Dostały drugie życie
Ponawiam pytanie odnośnie momentu dokręcania:
-Jaką siłą w Nm dokręcać śruby pokrywy zaworów (M6)?
Śruby chyba chrom zostanie tak jak "złodziejka"
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
Felgi już na Wielkanoc wylądowały. Pierwsza przejażdżka w 4 osoby+bagaż i wyszła delikatna obcierka rantu opony ;(
Trzeba było rant w błotniku "zrolować". Zabezpieczone antykorozją i pomalowane od środka błotnika. Udało się bez żadnych szkód, lakier nie pękł. Trochę cierpliwości i opalarka.
Felgi na aucie. Taka mała sesyjka
[url=https://postimages.org/]
Trzeba było rant w błotniku "zrolować". Zabezpieczone antykorozją i pomalowane od środka błotnika. Udało się bez żadnych szkód, lakier nie pękł. Trochę cierpliwości i opalarka.
Felgi na aucie. Taka mała sesyjka
[url=https://postimages.org/]
Ostatnio zmieniony 25-10-19, 10:32 przez majster, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
Wiosenne remonty Doczekała się w końcu uszczelka pod klawiaturę Sucho i świece już się nie topią
Przy okazji wyczyściłem cały dolot i świeży oddech ma teraz Celinka:
Tutaj to był armagedon. EGR swojego czasu syfu narobił. Zaślepiony i mam nadzieję, że następnym razem będzie dalej tak czysto
Przepustnica także wyczyszczona i przedmuchana-nowa uszczelka oczywiście
I pokrywa dostała blask z powrotem, bo lekko przyśniedziała:
Kat dostał nowe uszczelki, lekko "popuszczał" i jest teraz ciszej-spaliny idą całe w wydech. A jak już był w rękach, to go wyczyściłem i farbą piecową pomalowany. Były tam jakieś osłony kiedyś na nim?
Roboty trochę przy tym jest. Cały dolot trzeba zdemontować. Autko na zimnym lepiej pracuje. Poprzednio obroty wskakiwały pod 2000, teraz ok.1400 i nic nie faluje, co czasem zdarzało się na zimnym
Przy okazji wyczyściłem cały dolot i świeży oddech ma teraz Celinka:
Tutaj to był armagedon. EGR swojego czasu syfu narobił. Zaślepiony i mam nadzieję, że następnym razem będzie dalej tak czysto
Przepustnica także wyczyszczona i przedmuchana-nowa uszczelka oczywiście
I pokrywa dostała blask z powrotem, bo lekko przyśniedziała:
Kat dostał nowe uszczelki, lekko "popuszczał" i jest teraz ciszej-spaliny idą całe w wydech. A jak już był w rękach, to go wyczyściłem i farbą piecową pomalowany. Były tam jakieś osłony kiedyś na nim?
Roboty trochę przy tym jest. Cały dolot trzeba zdemontować. Autko na zimnym lepiej pracuje. Poprzednio obroty wskakiwały pod 2000, teraz ok.1400 i nic nie faluje, co czasem zdarzało się na zimnym