Krrizz ST 205
- Renesco
- Użytkownik
- Posty: 176
- Rejestracja: 30-07-15, 14:43
Te Roty to moim zdaniem jeden z najlepszych wyborów do tego auta, sam zastanawiałem się nad podobnymi felgami, ale poszedłem w trochę innym kierunku
Co do szerokości, u siebie w ST202 mam 8,25" i wciąż jest jeszcze trochę miejsca do zagospodarowania, te 9" byłoby pewnie na styk, wizualnie idealnie wypełniłoby nadkole, ale pewnie nie byłoby zbyt praktyczne
Co do szerokości, u siebie w ST202 mam 8,25" i wciąż jest jeszcze trochę miejsca do zagospodarowania, te 9" byłoby pewnie na styk, wizualnie idealnie wypełniłoby nadkole, ale pewnie nie byłoby zbyt praktyczne
- RomanGT
- Użytkownik
- Posty: 487
- Rejestracja: 03-01-14, 19:46
Jeżeli planujesz dystanse, to przemyśl to:
http://allegro.pl/lancer-evo-9-oem-enke ... 81350.html
Mogę pojechać oglądnąć
http://allegro.pl/lancer-evo-9-oem-enke ... 81350.html
Mogę pojechać oglądnąć
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Cisiel pisze:Genialne piękno auto w jedynym właściwym kolorze
Dzięki
Cisiel pisze:Coraz bardziej jaram się tym modelem...
Cisiel masz ostatnią szansę na zakup czegoś rozsądnego zanim ceny zwariują (za 2 lata otwiera się rynek amerykański i ceny już zaczynają rosnąć
Kryso - a jakie Ty byś felgi widział u mnie.. ?? chętnie popatrzę, pooglądam....
Adrian - no tak jakoś nie... nie mówią do mnie ..
Roman GT - dzięki ale te mają inny rozstaw śrub, jak bym miał 5x114 czy 5x112 to już dawno bym coś fajnego znalazł
Czekam aż w końcu odbiorę Celicę, już mnie zaczyna skręcać ..chyba tęsknię ...
AGHHHH
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
Suseł pisze:KRYSO, tu masz Celicę z tym wzorem (Work Emotion)
Faktycznie na wyższym profilu jakoś to jakoś siedzi w VI, bo na pierwszej fotce jakoś tak w VII na ostrej glebie je od razu zobaczyłem - oczami wyobraźni.
Ale chyba i tak te mi bardziej leżą:
PS
Nie obrażam się za prawdę. Sam ją znam. Nie pamiętam dokładnie czy był to pomysł typowo do Carlosa czy jeszcze wcześniej do czarnej czy nawet czerwonej GTi. Wiem tylko, że były nowe i w cenie jaką byłem wtedy w stanie dać a chyba nawet musiałem coś na szybko w 16 kupić bo mi jedną felgę ukradli, czy jakos tak
A potem jak już wsiadłem na "bombę" pt Carlos to felgi bajerki zeszły na baaaaardzo daaaalszy plan
EDIT:
Dopiero zauważyłem, że jeszcze kilka lat temu odpowiedziałbym zupełnie odwrotnie, bo te pierwsze to coś ala OZ a te drugie chyba bardziej w JDM stajla. Świat się kończy.
[center]JEDZIEMY[/center]
- Tomo
- Użytkownik
- Posty: 174
- Rejestracja: 08-08-05, 12:52
krrizz pisze:Cisiel pisze:Coraz bardziej jaram się tym modelem...
Cisiel masz ostatnią szansę na zakup czegoś rozsądnego zanim ceny zwariują (za 2 lata otwiera się rynek amerykański i ceny już zaczynają rosnąć
Co to znaczy że otwiera się rynek amerykański, mają jakąś blokadę, nie mogą aut z europy ściągać?
Celica VI AT200
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Ponieważ St205 nie był dostępny w US, to nie posiada homologacji = brak możliwości zarejestrowania.
Amerykańskie prawo zezwala na ściąganie "klasyków" (a takim niewątpliwie jest st205) pod warunkiem ukończenia 25 lat
Czyli pierwsze modele wyprodukowane w 1994 będą dostępne dla amerykanów w 2019r.
Wyjątkami są samochody nabyte przez żołnierzy US Army stacjonujących na placówkach na świecie, takie samochody są sprowadzane na koszt rządu US oraz rejestrowane bez problemu
Amerykańskie prawo zezwala na ściąganie "klasyków" (a takim niewątpliwie jest st205) pod warunkiem ukończenia 25 lat
Czyli pierwsze modele wyprodukowane w 1994 będą dostępne dla amerykanów w 2019r.
Wyjątkami są samochody nabyte przez żołnierzy US Army stacjonujących na placówkach na świecie, takie samochody są sprowadzane na koszt rządu US oraz rejestrowane bez problemu
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Ołkej
Nic nie pisałem bo nie było czasu, teraz trochę znalazłem więc pisze ..
Celica już po odebraniu ze Slyfter Garage, w którym to została wykonana konserwacja podwozia, profili zamkniętych, wlane litry fluidolu i innych cudownych środków, a tak konkretniej po krótce
Zdjęte nadkola i osłony, wyjęte amortyzatory, zaciski, tarcze, rozebrany tył, opuszczone przewody hamulcowe i zawieszenie, wał, wydech.
Lakierowanie i konserwacja podwozia, podłużnic, zbiornika, zawieszenia, podkład i lakier
oraz drobne naprawy takie jak:
• Wymiana tylnych szczęk hamulcowych TRW + zestaw sprężynek
• Łącznik elastyczny wydechu
• Wymiana tylnych łączników stabilizatora TRW
• Wymiana tylnych gum stabilizatora Toyota
• Wymiana poduszki dyferencjału (używana Toyota)
• Wymiana manszety wału napędowego
• Regulacja sprzęgła
Następnego dnia pojechała na zlot urodzinowy Celica Clubu, który to odbył się na torze w Słomczynie
Impreza zakończyła się brakiem paliwa , ale po za tym wszystkie podzespoły jakie jeszcze zostały na pokładzie działały bez zarzutu.
W międzyczasie starałem się wygospodarować odrobinę czasu i doszorować elementy wyposażenia wnętrza.
Jak to w prawie dwudziestoletnim samochodzie jest co robić.
Niestety nie jestem super reporterem także zdjęć praktycznie nie ma ale uwierzcie każda cześć została dokładnie umyta i zabezpieczona 303 AEROSPACE PROTECTANT - dzięki temu wiem że na długo będzie tam czysto.
Pędzle i szczotki w dłoń i do szorowania…
Do tego rozebrane zostało całe poszycie tylnej kanapy, które zostało uprane w pralce. Najwięcej roboty jest z odczepianiem metalowych drucików mocujących poszycie do pianki,
metalowe druciki zostały pomalowane farbą antykorozyjną na kolor czarny, niemniej jest to strasznie upierdliwa robota, za to z efektu jestem zadowolony , jest czyściutko i pachnie.
Dziś jeszcze trochę się pobawiłem i zdemontowałem min. zegary
Nawet sobie nie zdajecie sprawy ile towaru może być na przezroczystej szybce
Przy okazji JDMy mają ciekawe kontrolki, jedną z nich tj, informacje o przepalonej żarówne lamp tylnych udało mi się uruchomić u siebie (nie było żarówki ) ale kontrolki 4WS czy TRC nie było w żadnej opcji, być może Japończycy mieli plany na te gadżety...??
Idąc dalej wymieniłem zamek tylnej klapy na oryginalny i ustąpił problem zamykania tylnej klapy, wcześniej trzeba było walić klapą jak w Polonezie, obecnie po wymianie zamka chodzi idealnie.
Dla porównania dwa zamki lewy oryginalny, prawy jakiś inny który był zamontowany
W bliższych dalszych planach:
* Czyszczenie całego wnętrza - niech tylko pogoda na to pozwoli
* Wykonanie podświetlania stacyjki - niestety polifty nie posiadały tego udogodnienia
* Wykonanie instalacji tylnej lampy przeciwmgielnej w oryginalnych lampach
* Wymiana tylnych podkładek (uszczelek) spoilera (nowe z Toyoty)
* Wymiana pinów tylnych zacisków - niestety Toyota nie była i nadal nie jest dużo jeżdżona przez co jeden z pinów lekko przyrdzewiał w miejscu styku z klockiem, efektem tego jest "stukanie" tylnego klocka ponieważ nie pracuje jak powinien
* Wymiana poduszek przednich foteli
* Montaż modułu DRL
* Geometria i ustawienie zawieszenia
* zakup silencera bo jest cholernie głośno
* i pewnie tysiąc innych rzeczy, które wyjdą w praniu
PEACE
Nic nie pisałem bo nie było czasu, teraz trochę znalazłem więc pisze ..
Celica już po odebraniu ze Slyfter Garage, w którym to została wykonana konserwacja podwozia, profili zamkniętych, wlane litry fluidolu i innych cudownych środków, a tak konkretniej po krótce
Zdjęte nadkola i osłony, wyjęte amortyzatory, zaciski, tarcze, rozebrany tył, opuszczone przewody hamulcowe i zawieszenie, wał, wydech.
Lakierowanie i konserwacja podwozia, podłużnic, zbiornika, zawieszenia, podkład i lakier
oraz drobne naprawy takie jak:
• Wymiana tylnych szczęk hamulcowych TRW + zestaw sprężynek
• Łącznik elastyczny wydechu
• Wymiana tylnych łączników stabilizatora TRW
• Wymiana tylnych gum stabilizatora Toyota
• Wymiana poduszki dyferencjału (używana Toyota)
• Wymiana manszety wału napędowego
• Regulacja sprzęgła
Następnego dnia pojechała na zlot urodzinowy Celica Clubu, który to odbył się na torze w Słomczynie
Impreza zakończyła się brakiem paliwa , ale po za tym wszystkie podzespoły jakie jeszcze zostały na pokładzie działały bez zarzutu.
W międzyczasie starałem się wygospodarować odrobinę czasu i doszorować elementy wyposażenia wnętrza.
Jak to w prawie dwudziestoletnim samochodzie jest co robić.
Niestety nie jestem super reporterem także zdjęć praktycznie nie ma ale uwierzcie każda cześć została dokładnie umyta i zabezpieczona 303 AEROSPACE PROTECTANT - dzięki temu wiem że na długo będzie tam czysto.
Pędzle i szczotki w dłoń i do szorowania…
Do tego rozebrane zostało całe poszycie tylnej kanapy, które zostało uprane w pralce. Najwięcej roboty jest z odczepianiem metalowych drucików mocujących poszycie do pianki,
metalowe druciki zostały pomalowane farbą antykorozyjną na kolor czarny, niemniej jest to strasznie upierdliwa robota, za to z efektu jestem zadowolony , jest czyściutko i pachnie.
Dziś jeszcze trochę się pobawiłem i zdemontowałem min. zegary
Nawet sobie nie zdajecie sprawy ile towaru może być na przezroczystej szybce
Przy okazji JDMy mają ciekawe kontrolki, jedną z nich tj, informacje o przepalonej żarówne lamp tylnych udało mi się uruchomić u siebie (nie było żarówki ) ale kontrolki 4WS czy TRC nie było w żadnej opcji, być może Japończycy mieli plany na te gadżety...??
Idąc dalej wymieniłem zamek tylnej klapy na oryginalny i ustąpił problem zamykania tylnej klapy, wcześniej trzeba było walić klapą jak w Polonezie, obecnie po wymianie zamka chodzi idealnie.
Dla porównania dwa zamki lewy oryginalny, prawy jakiś inny który był zamontowany
W bliższych dalszych planach:
* Czyszczenie całego wnętrza - niech tylko pogoda na to pozwoli
* Wykonanie podświetlania stacyjki - niestety polifty nie posiadały tego udogodnienia
* Wykonanie instalacji tylnej lampy przeciwmgielnej w oryginalnych lampach
* Wymiana tylnych podkładek (uszczelek) spoilera (nowe z Toyoty)
* Wymiana pinów tylnych zacisków - niestety Toyota nie była i nadal nie jest dużo jeżdżona przez co jeden z pinów lekko przyrdzewiał w miejscu styku z klockiem, efektem tego jest "stukanie" tylnego klocka ponieważ nie pracuje jak powinien
* Wymiana poduszek przednich foteli
* Montaż modułu DRL
* Geometria i ustawienie zawieszenia
* zakup silencera bo jest cholernie głośno
* i pewnie tysiąc innych rzeczy, które wyjdą w praniu
PEACE
Ostatnio zmieniony 18-05-18, 13:43 przez krrizz, łącznie zmieniany 4 razy.
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Kolejny UP, i kolejne małe zakupy: Podkładki pod spoiler bo stare się już wykruszają, piny do tylnych zacisków, i kołki do tylnej blendy
W wielu Celicach zwłaszcza UK rdzewieje klapa w okolicy 3ciego światła stop, w mojej ocenie winą jest uszczelka pomiędzy karoserią a lampą stop, która z czasem parcieje i przepuszcza bród i wilgoć. (u mnie na szczęście czyściutko)
Zdemontowałem lampę i uszczelka była strasznie zasyfiona do tego ma lekkie oznaki bycia sparciałą, całość została dokładnie umyta i będzie zakonserwowana preparatem do uszczelek.
swoją drogą niestety Toyota nie przewiduje zakupu samej uszczelki tylko ma całą lampę w ofercie.
całość dokładnie wyczyszczona i zabezpieczona 303, a uszczelka zabezpieczona Gyeon Q2 do opon
Dalej bawiąc się pod deską rozdzielczą wymontowałem kolejne kawałki nawiewów, które aż się proszą aby je wyczyścić i zakonserwować
generalnie wszystkie kanały wentylacyjne były w takim stanie, po dobrym myciu i zabezpieczeniu z nawiewów prawie ze pachnie
W wielu Celicach zwłaszcza UK rdzewieje klapa w okolicy 3ciego światła stop, w mojej ocenie winą jest uszczelka pomiędzy karoserią a lampą stop, która z czasem parcieje i przepuszcza bród i wilgoć. (u mnie na szczęście czyściutko)
Zdemontowałem lampę i uszczelka była strasznie zasyfiona do tego ma lekkie oznaki bycia sparciałą, całość została dokładnie umyta i będzie zakonserwowana preparatem do uszczelek.
swoją drogą niestety Toyota nie przewiduje zakupu samej uszczelki tylko ma całą lampę w ofercie.
całość dokładnie wyczyszczona i zabezpieczona 303, a uszczelka zabezpieczona Gyeon Q2 do opon
Dalej bawiąc się pod deską rozdzielczą wymontowałem kolejne kawałki nawiewów, które aż się proszą aby je wyczyścić i zakonserwować
generalnie wszystkie kanały wentylacyjne były w takim stanie, po dobrym myciu i zabezpieczeniu z nawiewów prawie ze pachnie
Ostatnio zmieniony 18-07-17, 01:34 przez krrizz, łącznie zmieniany 1 raz.