Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
- ChrisTheSting
- Użytkownik
- Posty: 80
- Rejestracja: 22-11-16, 21:58
- ChrisTheSting
- Użytkownik
- Posty: 80
- Rejestracja: 22-11-16, 21:58
-
- Użytkownik
- Posty: 899
- Rejestracja: 08-06-13, 18:12
ChrisTheSting pisze:Właśnie o tych sprężynach myślałem. Tylko dlaczego do 2.0 gti jest tylko - 40, a do 1.6, który jest lekki i 2.0t, który jest ciężki są-35 ?. Pytanie czy te -35 będą pasowały do 2.0 gti bo -40 to trochę sporo do fabrycznych amorkow. Jakie kupiłeś do siebie ?
Ja kupilem MTSY do 1.6 bo mam sti.... SIlnik sti wazy mniej duzo niz 2.0 gti, mysle ze jak wsadzisz z sti sprezyny do gti to za bardzo przod usiądzie, spezyny nie utrzymaja ciezkiego silnika i usiadzie wiecej, jak wsadzisz znow sprezyny z 2.0gti do celicy sti 1.6 to zaś za bardzo wysoko bedziesz mial moim zdaniem bo sprezyny z gti sa aby utrzymaly wiekszy ciezar, i moze to komiczniewygladac jak Ci nie usiadzie przod......
Owszem nowe amortyzatory Kyb dalem do tego i od roku nie widze aby coś zaczelo sie dziac, np aby amorki wylały... Słyszalem ze jak sie daje obnizone sprezyny do nowych amorków to jest ok, gorzej jak dasz do starych to stare amorki nie wytrzymaja nowego zakresu pracy i od razu sie wyleją po kilku miseiacach.....
Zreszta ja nie przewoze ciezarów w bagazniku, sam nie wazne tez za duzo wiec zawias nie ma zle ze mną
Na dole masz zdjecie przed zalozeniem amorków z tymi sprezynkami oraz zdjecie jak usiadla Celica, fele mam 15" troche moze i male ale mi sie podobaja oraz cieszy mnie to ze moge nadal wlozyc dłon miedzy opone a nadkole, a nie jak coniektorzy przycieraja oponami nadkola, tego chcialem uniknąć.
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Pytałem bo jakiś dziwny kontakt był i nie chciałem natknąć się na jakąś minę.Na szczęście rano przeczytałem wiadomości i pojechałem przekonany,że wrócę z dobrymi gratami.
Byłem ma trochę rzeczy niestety wydech nie sciągnięty do końca bo trzeba uciąć także będę u niego jeszcze raz to jeszcze pomyślę co mi trzeba,na razie jest w czym wybierać.
Byłem ma trochę rzeczy niestety wydech nie sciągnięty do końca bo trzeba uciąć także będę u niego jeszcze raz to jeszcze pomyślę co mi trzeba,na razie jest w czym wybierać.
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Na jebaju jest.
https://www.ebay.ie/itm/Toyota-Celica-G ... 1c7239fcfa
https://www.ebay.ie/itm/Toyota-Celica-G ... 1c7239fcfa
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Małek pisze:Witam, jak wahają się ceny za lampy polift. do V gena ?
Lampy tył? 150 zł w górę w zależności od stanu
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Pytanie może absurdalne, ale jak przygotować auto do leżakowania w garażu (niestety nieogrzewanym) przez zimę ?
Osobiście to do środka bym włożył pochłaniacz wilgoci i co jakiś czas bym sprawdzał akumulator.
Zastanawiam się co z paliwem, dodać coś do niego ? Spuścić/wypalić benzynę ? Zalać do pełna ?
Z tego co wiem benzyną nie lubi zastoju, a nie chce mieć później niespodzianek.
Osobiście to do środka bym włożył pochłaniacz wilgoci i co jakiś czas bym sprawdzał akumulator.
Zastanawiam się co z paliwem, dodać coś do niego ? Spuścić/wypalić benzynę ? Zalać do pełna ?
Z tego co wiem benzyną nie lubi zastoju, a nie chce mieć później niespodzianek.
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
greos39 pisze:Pytanie może absurdalne, ale jak przygotować auto do leżakowania w garażu (niestety nieogrzewanym) przez zimę ?
Osobiście to do środka bym włożył pochłaniacz wilgoci i co jakiś czas bym sprawdzał akumulator.
Zastanawiam się co z paliwem, dodać coś do niego ? Spuścić/wypalić benzynę ? Zalać do pełna ?
Z tego co wiem benzyną nie lubi zastoju, a nie chce mieć później niespodzianek.
Benzynę zalej do pełna, jest odpowietrznik nic się nie stanie. A lepiej, żeby w baku była benzyna niż wilgoć. Zacznie się skraplać para wodna, jak temperatura spadnie.
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Marcin pisze:greos39 pisze:Pytanie może absurdalne, ale jak przygotować auto do leżakowania w garażu (niestety nieogrzewanym) przez zimę ?
Osobiście to do środka bym włożył pochłaniacz wilgoci i co jakiś czas bym sprawdzał akumulator.
Zastanawiam się co z paliwem, dodać coś do niego ? Spuścić/wypalić benzynę ? Zalać do pełna ?
Z tego co wiem benzyną nie lubi zastoju, a nie chce mieć później niespodzianek.
Benzynę zalej do pełna, jest odpowietrznik nic się nie stanie. A lepiej, żeby w baku była benzyna niż wilgoć. Zacznie się skraplać para wodna, jak temperatura spadnie.
Trzeba przepalić co jakiś czas bo inaczej uszczelnienie szlag trafi. Na wiosnę hamulce będą pewnie do roboty. Ogólnie całkowity postój autka to nie jest za dobry pomysł.
Po prostu Frugo
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Dzięki panowie za odpowiedzi Przyznaję szczerze że nie chce jeździć Celinką w zimę, bo sypio to solo. Nie chce też mieć przykrości na wiosnę, więc chyba najlepszym rozwiązaniem będzie zalanie baku do pełna, pochłaniacz wilgoci do środka, pilnowanie akumulatora, jakieś podkładki co by opony odciążyć i pod kocyk No i przejechanie się raz na 2 tygodnie. Zdaję sobie sprawę z tego co czas i brak ruchu robią naszym zabaweczkom, dlatego chciałbym zminimalizować wszelkie negatywne skutki takiego postoju.
Wszelkie uwagi mile widziane
Wszelkie uwagi mile widziane