Black Beast ST205 WRC by Pinio
- Pinio
- Miłośnik
- Posty: 91
- Rejestracja: 12-07-16, 17:52
Black Beast ST205 WRC by Pinio
Samochód:
Toyota Celica GT4 ST205 WRC 22.12.1994 Europa Berlin
Silnik:
*3S-GTE rev III dołożony blow off BLITZ
Przeniesienie napędu:
seria
Zawieszenie:
seria
Hamulce:
seria
Układ wydechowy:
Downpipe Blitz podobno reszta przelot zakończony Blitz Nur Spec R ( jaki rakieta )
Układ dolotowy:
Stożek prawdopodobnie BLITZ
koła:
Felgi OZ superturismo white 17' w dniu zakupu chińskie opony letnie
Wnętrze:
Standard z skórą ( generalnie śmietnik)
Audio:
Jakiś Sony Xplode ?
Witajcie !!
No i stało się po raz 3 ( trzecia moja celina ) przeszedłem całą ścieżkę od 1.8 przez moje ukochane czerwone GT po tego potwora czyli GT4.
Szczerze mówiąc nie spodziewałem się że tak szybko stane się właścicielem GT4 i to jeszcze w wersji Europejskiej , jak zwykle przypadek o tym zdecydował więc widocznie byliśmy sobie pisani
Dobra konkrety... samochód został kupiony w Berlinie 22.12.1994 r ( btw fajny prezent na gwiazdke co ?? ) pierwszy właściciel prawdopodobnie posiadał go do 2008 roku potem został sprzedany i jakimś cudem znalazł się w IRLANDII ?! tam miał ze wstępnych ustaleń 2 właścicieli. Ostatni właściciel miał plan żeby zrobić z niej rally cara ale jak wiemy zrobić konkurencyjny samochód z GT4 względem np SUBARU to już dość spory wydatek i spora rzeźba więc ten plan został porzucony lecz samochód pojechał parę razy zapoznanie przed jakimś rajdem szutrowym co troszku odcisnęło na nim piętno. Nie jest to nowy samochód ja też szukając GT4 raczej układałem sobie w głowie plan zakupu sztuki w 100% zdrowej technicznie z budą do ewentualnego malowania ( wiem trochę na opak ) Celina jeździ hamuje przyspiesza wszystko działa oprócz klimy i tylnej wycieraczki.
PLANY:
Plan jest jeden rozbieramy czarnule piaskujemy podwozie, robimy poprawki ,zabezpieczamy i malujemy całość ( wszystko ma być ori) ze względu na to iż drzwi obie strony błotniki przód i klapa tył są do wyrzucenia musiałem się wyposażyć w nowe elementy.Drzwi kierowcy oraz błotnik w super stanie dostałem w komplecie resztę gratów w przyszły weekend zabieram z "Polsko-Włoskiego" SKLEPU od kolegi PITAHAJA ( polecam !! )
Zacznie się rozpierducha kwestie mechaniczne ogarniać będzie ŚMIGI ( Z racji barku garażu i miejsca na składowanie gratów operacja będzie prawdziwym logistycznym wyzwaniem)
Ps. Na wczorajszym spocie okazało się że jest to wersja WRC
Zdjęcia:
Będzie lalka obiecuje !!! I Błagam o POMOC
Sms o treści pomagam.....
Toyota Celica GT4 ST205 WRC 22.12.1994 Europa Berlin
Silnik:
*3S-GTE rev III dołożony blow off BLITZ
Przeniesienie napędu:
seria
Zawieszenie:
seria
Hamulce:
seria
Układ wydechowy:
Downpipe Blitz podobno reszta przelot zakończony Blitz Nur Spec R ( jaki rakieta )
Układ dolotowy:
Stożek prawdopodobnie BLITZ
koła:
Felgi OZ superturismo white 17' w dniu zakupu chińskie opony letnie
Wnętrze:
Standard z skórą ( generalnie śmietnik)
Audio:
Jakiś Sony Xplode ?
Witajcie !!
No i stało się po raz 3 ( trzecia moja celina ) przeszedłem całą ścieżkę od 1.8 przez moje ukochane czerwone GT po tego potwora czyli GT4.
Szczerze mówiąc nie spodziewałem się że tak szybko stane się właścicielem GT4 i to jeszcze w wersji Europejskiej , jak zwykle przypadek o tym zdecydował więc widocznie byliśmy sobie pisani
Dobra konkrety... samochód został kupiony w Berlinie 22.12.1994 r ( btw fajny prezent na gwiazdke co ?? ) pierwszy właściciel prawdopodobnie posiadał go do 2008 roku potem został sprzedany i jakimś cudem znalazł się w IRLANDII ?! tam miał ze wstępnych ustaleń 2 właścicieli. Ostatni właściciel miał plan żeby zrobić z niej rally cara ale jak wiemy zrobić konkurencyjny samochód z GT4 względem np SUBARU to już dość spory wydatek i spora rzeźba więc ten plan został porzucony lecz samochód pojechał parę razy zapoznanie przed jakimś rajdem szutrowym co troszku odcisnęło na nim piętno. Nie jest to nowy samochód ja też szukając GT4 raczej układałem sobie w głowie plan zakupu sztuki w 100% zdrowej technicznie z budą do ewentualnego malowania ( wiem trochę na opak ) Celina jeździ hamuje przyspiesza wszystko działa oprócz klimy i tylnej wycieraczki.
PLANY:
Plan jest jeden rozbieramy czarnule piaskujemy podwozie, robimy poprawki ,zabezpieczamy i malujemy całość ( wszystko ma być ori) ze względu na to iż drzwi obie strony błotniki przód i klapa tył są do wyrzucenia musiałem się wyposażyć w nowe elementy.Drzwi kierowcy oraz błotnik w super stanie dostałem w komplecie resztę gratów w przyszły weekend zabieram z "Polsko-Włoskiego" SKLEPU od kolegi PITAHAJA ( polecam !! )
Zacznie się rozpierducha kwestie mechaniczne ogarniać będzie ŚMIGI ( Z racji barku garażu i miejsca na składowanie gratów operacja będzie prawdziwym logistycznym wyzwaniem)
Ps. Na wczorajszym spocie okazało się że jest to wersja WRC
Zdjęcia:
Będzie lalka obiecuje !!! I Błagam o POMOC
Sms o treści pomagam.....
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Piniu, piękna!
Powodzenia w odrestaurowaniu.
Powodzenia w odrestaurowaniu.
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- Pinio
- Miłośnik
- Posty: 91
- Rejestracja: 12-07-16, 17:52
- Pinio
- Miłośnik
- Posty: 91
- Rejestracja: 12-07-16, 17:52
No więc tak....trochę cisza była w temacie ale to nie oznacza że nic się nie działo Od momentu zakupu WRC jeździłem nią na co dzień aż do końcówki lutego 2018 w tym czasie zaznajomiłem się z autem i z tym co trzeba zrobić Więc ruszył szał zakupów nakupowałem tego tyle że aż ciężko spamiętać generalnie nowe drzwi błotniki i klapa tylna oraz praktycznie całe wnętrze Pod koniec Lutego samochód trafił do Kuby O. z Łodzi no i zaczęła się jazda Kuba wybebeszył całe auto dosłownie zaczęło się czyszczenie i wyganianie "rudzielca" zostało oczyszczone i zabezpieczone podwozie parę miejsc wymagało interwencji blacharskiej ale wszystko się udało Całe zawieszenie poszło w piach i proszek z tyłu wleciało poli. bak paliwa został wyczyszczony i zabezpieczony a rurki wymienione na nowe Silnik został w zasadzie goły słupek wszystkie uszczelki uszczeleczki wymienione na ASO rozrząd wraz z napinaczem też ASO poczyszczone poregulowane Sprzęgło to EXEDY Stage 1 oraz kable magnecor więc celina dopiero odzyskała moc Wrzucam parę poglądowych zdjęć zrobionych kalkulatorem Będzie prawdziwa dokumentacja zdjęciowa ale czekam na paczkę od KUBY Po odebraniu w zeszłym tygodniu wyjąłem resztę wnętrza i odstawiłem celinę do lakiernika
Plany:
Niestety superstrut wymaga wymiany i przy okazji wylecą amortyzatory a zastąpi je gwint BC
W miarę czasu i postępu prac będę aktualizował temat
Plany:
Niestety superstrut wymaga wymiany i przy okazji wylecą amortyzatory a zastąpi je gwint BC
W miarę czasu i postępu prac będę aktualizował temat
- Pinio
- Miłośnik
- Posty: 91
- Rejestracja: 12-07-16, 17:52
Czas leci dość szybko lecz przy tym projekcie pośpiech nie jest wskazany Po profesjonalnym zabezpieczeniu w sumie to nawet renowacji spodu auta i szerokim zakresie mechanicznym u klubowego kolegi Kuby O. z Łodzi przyszedł czas na lakier w sumie w obecnej chwili jak piszę ten post auto jest już polakierowane i powoli się składa Przy okazji szlifowania całej karoserii okazało się że powierzchowne rysy i i odpryski skrywały karoserię w 100% oryginalnym lakierze ( uff kamień z serca ) mało tego bez znaczących ognisk korozji tak naprawdę naprawy wymagały tylko ranty nadkoli tył oraz trzeba było wyklepać maskę ameliniową XD ( tego nie pomalujesz ).... chyba wyjdzie z tego dość ładne auto
Parę fotek:
Jedno jest pewne bez pomocy i zaangażowania przyjaciół z klubu CCP jestem w stanie pokusić się o stwierdzenie że nie podjął bym się ratowania tego auta robota profi zostanie dla potomnych
Parę fotek:
Jedno jest pewne bez pomocy i zaangażowania przyjaciół z klubu CCP jestem w stanie pokusić się o stwierdzenie że nie podjął bym się ratowania tego auta robota profi zostanie dla potomnych
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- kutan86
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: 02-04-11, 10:28
No kawał dobrej roboty!! Kiedy odbierasz auto Musze zobaczyć ten lakier na żywo
Moja Czarnula
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Pinio
- Miłośnik
- Posty: 91
- Rejestracja: 12-07-16, 17:52
No więc auto praktycznie gotowe zostało tylko ogarnąć resztę "świerszczy" pod maską czyt. regenracja turbo, wymiana downpipe, wymiana szczęk hamulcowych z tyłu, nowy układ wydechowy od początku do końca.
Ostatnio przed zlotem w jedynym dla mnie słusznym warsztacie Darek Ś. Company została wykonana rewizja wszystkich płynów itd tak aby zlot w Pile był udany. Celina przeżyła zlot drogę do Piły i z..... było głośno/drogo/i zajebiście duuuuuuużo zabawy i frajdy daje to auto.... mimo chceck engine w drodze do Piły zbuntowała się dopiero w Poniedziałkowy poranek po zlocie ale grzecznie laweta odstawiła auto do doktora i po 20 min wszystko działało jak należy
Lakier wyszedł jak dla mnie spoko cały środek był rozebrany wyczyszczony w stylu Kolegi Krrizza więc jest czysto wybaczcie ale nie miałem czasu ani siły dokumentować czyszczenia W
W tym miejscu szczególnie chciałbym podziękować Darkowi "Śmigiemu", Konradowi "Slyfter" oraz Krzysiowi "Krrizz" bez nich spaliłbym ten samochód.
Parę fotek na szybko.
Ostatnio przed zlotem w jedynym dla mnie słusznym warsztacie Darek Ś. Company została wykonana rewizja wszystkich płynów itd tak aby zlot w Pile był udany. Celina przeżyła zlot drogę do Piły i z..... było głośno/drogo/i zajebiście duuuuuuużo zabawy i frajdy daje to auto.... mimo chceck engine w drodze do Piły zbuntowała się dopiero w Poniedziałkowy poranek po zlocie ale grzecznie laweta odstawiła auto do doktora i po 20 min wszystko działało jak należy
Lakier wyszedł jak dla mnie spoko cały środek był rozebrany wyczyszczony w stylu Kolegi Krrizza więc jest czysto wybaczcie ale nie miałem czasu ani siły dokumentować czyszczenia W
W tym miejscu szczególnie chciałbym podziękować Darkowi "Śmigiemu", Konradowi "Slyfter" oraz Krzysiowi "Krrizz" bez nich spaliłbym ten samochód.
Parę fotek na szybko.
Ostatnio zmieniony 06-11-18, 18:03 przez Pinio, łącznie zmieniany 1 raz.
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Pinio ile dałeś za przygotowanie auta i samo lakierowanie jeśli można ?
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57