3SGE+TURBO by KołdziaK (^RYSA)
-
- Klubowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 30-03-17, 18:54
ZACISKI od t25
Zaciski wypiaskowane i pomalowane w (biały) podkład.
Mam dylemat co do koloru finalnego.
Pomalowałem stare jarzmo od Galanta na próbę niby "żółtym fluorescencyjnym"
i wyszło tak:
i nie wiem czy malować w ten kolor czy zostać przy jakimś mniej "oczojebnym"
do tej pory zaciski w kolorze "środkowo europejskim" czyli CZERWONY....
Mam dylemat co do koloru finalnego.
Pomalowałem stare jarzmo od Galanta na próbę niby "żółtym fluorescencyjnym"
i wyszło tak:
i nie wiem czy malować w ten kolor czy zostać przy jakimś mniej "oczojebnym"
do tej pory zaciski w kolorze "środkowo europejskim" czyli CZERWONY....
-
- Klubowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 30-03-17, 18:54
matt55 pisze:Jakbym miał już malować to żółtym ale takim "zwykłym", ten "świecący" jak dla mnie niezbyt pasuje do Celi. Montowałeś już ten D1 Spec ??
Mam właśnie mieszane uczucia co do zacisków w tym malowaniu dlatego jeszcze nie sa pomalowane 😁
Jeszcze nie montowalem mam zamiar sie zabrać za to wtorek\czwartek ale jak wyjdzie to sie okaże.
-
- Klubowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 30-03-17, 18:54
Dzisiaj udało się w TOYOCIE usunąć mase mniejszych i większych wgniotek na masce,dachu i tylnej klapie.
Do tego zabiegu musiałem trochę ogołocić CELINE z plastików.
Przy okazji stwierdziłem że ogarne "syf" który się nagromadził przez tyle lat za plastikami, wymienie po uszkadzane spinki, wyłożę podłogę bagażnika nowymi matami wygłuszającymi bo stare już mają dosyć i na koniec pomaluje podsufitkę i daszki w czarny kolor żeby grało z całą resztą. Dodatkowo naprawiłem zamek tylnej klapy bo otwierała się tylko z "wajchy" obok siedziska a na kluczyk w ogóle nie reagowała ale teraz działa jak należy.
Dodatkowo przyszło Mi parę gratów które nie bawem wylądują w aucie.
Filtr paliwa
Reperaturki + tłoczki + prowadniczki + blaszki moc.klocków do zacisków od T25 które jednak będą czerwone
Surówka kluczyka z ASO
Tablice (PL) w formacie JDM
Zdjęcia wrzucę jak już wszystko ogarnę i auto będzie kompletne.
-PRACE TRWAJĄ-
Udało mi się namierzyć w pracy 3szt. KOPUŁKI do 3sge jedna z JAKOPARTS już sprzedana.
Za około 3tyg. powinienem mieć jeszcze 2szt. z BLUE PRINT-a jak by był ktoś chętny to zapraszam.
Do tego zabiegu musiałem trochę ogołocić CELINE z plastików.
Przy okazji stwierdziłem że ogarne "syf" który się nagromadził przez tyle lat za plastikami, wymienie po uszkadzane spinki, wyłożę podłogę bagażnika nowymi matami wygłuszającymi bo stare już mają dosyć i na koniec pomaluje podsufitkę i daszki w czarny kolor żeby grało z całą resztą. Dodatkowo naprawiłem zamek tylnej klapy bo otwierała się tylko z "wajchy" obok siedziska a na kluczyk w ogóle nie reagowała ale teraz działa jak należy.
Dodatkowo przyszło Mi parę gratów które nie bawem wylądują w aucie.
Filtr paliwa
Reperaturki + tłoczki + prowadniczki + blaszki moc.klocków do zacisków od T25 które jednak będą czerwone
Surówka kluczyka z ASO
Tablice (PL) w formacie JDM
Zdjęcia wrzucę jak już wszystko ogarnę i auto będzie kompletne.
-PRACE TRWAJĄ-
Udało mi się namierzyć w pracy 3szt. KOPUŁKI do 3sge jedna z JAKOPARTS już sprzedana.
Za około 3tyg. powinienem mieć jeszcze 2szt. z BLUE PRINT-a jak by był ktoś chętny to zapraszam.
-
- Klubowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 30-03-17, 18:54
ZACISKI od T25
Siemka. Chwile Mnie nie było ale to wszystko z braku wolnego czasu.
Udało mi się w końcu wrzucić na auto zestaw przednich zacisków od T25 (295mm)
Po kilku próbach kolorystycznych względem zacisków zostałem jednak przy czerwieni "klasyka"
Zaciski w pełni zregenerowałem tzn. najpierw zostały wypiaskowane później pomalowane w podkład i właściwy kolor. Nowe tłoczki+gumki+prowadniczki+zestaw montażowy klocków.
Całego dzieła dopełnił zestaw firmy ZIMMERMANN nawiercane tarcze + klocki.
Chwilowo docieram wszystko więc o różnicy w hamowaniu nie umiem za wiele powiedzieć.
Myślę że będzie w porządku. Teraz pasowałoby podciągnąć trochę tył i już bym się nie czepiał.
Na pewno skorzystał na tym swapie wygląd CELINY
Udało mi się w końcu wrzucić na auto zestaw przednich zacisków od T25 (295mm)
Po kilku próbach kolorystycznych względem zacisków zostałem jednak przy czerwieni "klasyka"
Zaciski w pełni zregenerowałem tzn. najpierw zostały wypiaskowane później pomalowane w podkład i właściwy kolor. Nowe tłoczki+gumki+prowadniczki+zestaw montażowy klocków.
Całego dzieła dopełnił zestaw firmy ZIMMERMANN nawiercane tarcze + klocki.
Chwilowo docieram wszystko więc o różnicy w hamowaniu nie umiem za wiele powiedzieć.
Myślę że będzie w porządku. Teraz pasowałoby podciągnąć trochę tył i już bym się nie czepiał.
Na pewno skorzystał na tym swapie wygląd CELINY
-
- Klubowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 30-03-17, 18:54
Ostatnio robiąc "mały przegląd" Celiny zauważyłem że do 1 i 4 świecy przedostają się śladowe ilości oleju. Trochę byłem zdziwiony bo w tamtym sezonie wymieniałem kpl. uszczelke pokrywy zaworów, myślałem że firma BGA wytrzyma ciut więcej. Z racji tego że przewody zapłonowe były dość stare aczkolwiek w dobrej kondycji poszedłem za ciosem i zakupiłem nowe NGK, kpl. uszczelke pokrywy zaworów (ASO) , uszczelke kolektora ssącego (ASO), uszczelke przepustnicy (ASO) przy okazji roboty z pokrywą zaworów wyczyszcze przepustnice, zaślepie EGR i założe odolejacz który już się troche wyleżał na półce w garażu. Zbliża się przy okazji wymiana oleju (MOTUL 10w60) - zmieniam co 8tyś.
-
- Klubowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 30-03-17, 18:54
Małe odświeżenie tematu...
CELICA przez cały sezon letni spisywała się nad wyraz dobrze bez żadnych awarii.
Od ostatniego czasu po "nabraniu mocy ustawowej" zmieniłem w końcu tylne światła (JDM) + blende (JDM) , założone również nieszczęsne "POLSKIE" pomniejszone TABLICE.
Z racji tego że gwiazdka tuż tuż postanowiłem zrobić Sobie jak i CELICE mały prezent.
Zakupiłem ori spoiler HIRO + Kierunkowskazy CLEAR w zderzak, niestety paczka dojdzie mniej więcej pod koniec stycznia. Z nowości jeszcze wydech końcowy firmy TURBO WORKS. Przez sezon zimowy w planach zrobienie przelotu 2,5 i odnowienie lakieru.
CELICA przez cały sezon letni spisywała się nad wyraz dobrze bez żadnych awarii.
Od ostatniego czasu po "nabraniu mocy ustawowej" zmieniłem w końcu tylne światła (JDM) + blende (JDM) , założone również nieszczęsne "POLSKIE" pomniejszone TABLICE.
Z racji tego że gwiazdka tuż tuż postanowiłem zrobić Sobie jak i CELICE mały prezent.
Zakupiłem ori spoiler HIRO + Kierunkowskazy CLEAR w zderzak, niestety paczka dojdzie mniej więcej pod koniec stycznia. Z nowości jeszcze wydech końcowy firmy TURBO WORKS. Przez sezon zimowy w planach zrobienie przelotu 2,5 i odnowienie lakieru.
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
Gratuluję furki i wszystkich dotychczasowych modów🙂 Mam pytanie odnośnie malowania podsufitki? Stosowałeś specjalną farbę do tkanin czy zwykłego spreja? Aktualnie mam rozebrane wnętrze w swojej VI i zastanawiam się czy przy okazji nie pomalować podsufitki😁
AT200 94' 05.2008 - 09.2012 Sold
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
-
- Klubowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 30-03-17, 18:54
Markus_ST pisze:Gratuluję furki i wszystkich dotychczasowych modów🙂 Mam pytanie odnośnie malowania podsufitki? Stosowałeś specjalną farbę do tkanin czy zwykłego spreja? Aktualnie mam rozebrane wnętrze w swojej VI i zastanawiam się czy przy okazji nie pomalować podsufitki😁
Ja malowałem zwykłym czarnym matem z MOTIPA. Po każdym wyschnięciu przeczesywałem podsufitke szczotką z miękim włosiem. Nie zrobiła mi się jakoś specjalnie twarda ani nic z tych rzeczy. Przed malowanie wyprałem ją pianą z STP TUFF STUFF która nie namacza pranego elementu wiec nie ma obaw że zwiesi sie po jakims czasie podsufitka.
powodzenia w malowaniu Efekt po skończeniu jak najbardziej zadowalający.
-
- Klubowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 30-03-17, 18:54
Re: ST202 by KołdziaK (^RYSA)
Ostatnio udało mi się kupić całkiem przez przypadek FOTELE od VII gen. (skóra) - niestety jak większość są to fotele z "anglika" ale w dobrym stanie bez większych przetarć i dziur. Po oczyszczeniu i zakonserwowaniu wyglądają całkiem nieźle.
Wstępna przymiarka już była. Na fotelu kierowcy siedzi się nieco wyżej jak na ORI a że to fotele od "anglika" więc regulacja siedziska jest w fotelu pasażera. Zostało Mi jeszcze przełożenie "zapinania pasów" bo niestety jest na węższe wpinki niż moje ORI w VI gen.
Wstępna przymiarka już była. Na fotelu kierowcy siedzi się nieco wyżej jak na ORI a że to fotele od "anglika" więc regulacja siedziska jest w fotelu pasażera. Zostało Mi jeszcze przełożenie "zapinania pasów" bo niestety jest na węższe wpinki niż moje ORI w VI gen.
-
- Klubowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 30-03-17, 18:54
Re: 3SGE+TURBO by KołdziaK (^RYSA)
3SGE+TURBO - Przelot 2.75 - Skrzynia E56 (szpera) - Sprzęgło SPIEK - Blow OFF HKS - ECUMASTER - zestaw zakupiony od "ŚMIGI"
Za nim wrzucę wszystko do auta musze skompletować jeszcze kilka rzeczy.
Na spieka nabije nowe okładziny żeby za chwilę tego nie rozbierać.
Wlecą nowe przewody zapłonowe NGK + świece + kopułka + palec.
Rozrząd z tego co wiem jest nowy ASO więc tylko do niego zajrzę.
Olej zmienie na 10w60 MOTUL z racji tego że jeżdżę tylko latem, a do tej pory był 5w50.
A reszta pewnie wyjdzię w trakcie. Jak tylko będzie chwila to porobie jakieś zdjęcia.
Byle do WIOSNY
W tamtym tygodniu odebrałem CELICE od blacharza wyelminowałem wszystkie "ogniska korozji" było ich naprawde nie wiele, w czwartek jedzie do lakiernika. Nadal czekam na spoiler HIRO i CLEARY do przodu "kierunki"
Za nim wrzucę wszystko do auta musze skompletować jeszcze kilka rzeczy.
Na spieka nabije nowe okładziny żeby za chwilę tego nie rozbierać.
Wlecą nowe przewody zapłonowe NGK + świece + kopułka + palec.
Rozrząd z tego co wiem jest nowy ASO więc tylko do niego zajrzę.
Olej zmienie na 10w60 MOTUL z racji tego że jeżdżę tylko latem, a do tej pory był 5w50.
A reszta pewnie wyjdzię w trakcie. Jak tylko będzie chwila to porobie jakieś zdjęcia.
Byle do WIOSNY
W tamtym tygodniu odebrałem CELICE od blacharza wyelminowałem wszystkie "ogniska korozji" było ich naprawde nie wiele, w czwartek jedzie do lakiernika. Nadal czekam na spoiler HIRO i CLEARY do przodu "kierunki"
-
- Klubowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 30-03-17, 18:54
Re: 3SGE+TURBO by KołdziaK (^RYSA)
W końcu wolna sobota. Udało mi się odwiedzić lakiernika i zobaczyć na jakim etapie są prace.
Myślę że około tygodnia/dwóch i CELICA będzie do odbioru.
Błotnik tylny/przedni + zderzaki przód tył + kpl. dokładek + spoiler HIRO
reszta nadwozia zachowana w stanie idealnym bez grama rdzy.
Myślę że około tygodnia/dwóch i CELICA będzie do odbioru.
Błotnik tylny/przedni + zderzaki przód tył + kpl. dokładek + spoiler HIRO
reszta nadwozia zachowana w stanie idealnym bez grama rdzy.
-
- Klubowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 30-03-17, 18:54
Re: 3SGE+TURBO by KołdziaK (^RYSA)
Wszystko w nowym lakierze:
-
- Klubowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 30-03-17, 18:54
Re: 3SGE+TURBO by KołdziaK (^RYSA)
Wczoraj udało mi się zamontować spoiler "HIRO"
A tak prezentuje się CELICA z wyrka w Sypialni
-
- Klubowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 30-03-17, 18:54
Re: 3SGE+TURBO by KołdziaK (^RYSA)
Z troche innej perspektywy...
-
- Klubowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 30-03-17, 18:54
Re: 3SGE+TURBO by KołdziaK (^RYSA)
3SGE + TURBO już "gwizda"
Było po drodze kilka komplikacji i mały remont silnika który ogarnął "ŚMIGI" nowe tłoki, pierścienie itp.
Chwilowo CELICA jest na dotarciu więc jazda jest ograniczona. Po dotarciu silnika będzie potrzebne jeszcze dostrojenie i powinno wszystko hulać tak jak należy. Przy okazji wymiany silnika umyłem komorę. Zamiast SPIEK-a zamontowałem koło zamachowe od GT4 i sprzęgło EXEDY. Dotarły też do Mnie kierunki CLEAR przednie które już siedzą na aucie.
Było po drodze kilka komplikacji i mały remont silnika który ogarnął "ŚMIGI" nowe tłoki, pierścienie itp.
Chwilowo CELICA jest na dotarciu więc jazda jest ograniczona. Po dotarciu silnika będzie potrzebne jeszcze dostrojenie i powinno wszystko hulać tak jak należy. Przy okazji wymiany silnika umyłem komorę. Zamiast SPIEK-a zamontowałem koło zamachowe od GT4 i sprzęgło EXEDY. Dotarły też do Mnie kierunki CLEAR przednie które już siedzą na aucie.