Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 09-02-19, 09:00
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Celica 5 gen. 2.0 gti warto kupić w budżecie 4,5-5 tys do odnowienia?
Przybieram się do zakupu już dłuższy czas a właśnie taką znalazłem.
Przybieram się do zakupu już dłuższy czas a właśnie taką znalazłem.
- HdS1989
- Użytkownik
- Posty: 189
- Rejestracja: 21-10-17, 17:36
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Wymieniam panewki przy okazji innych napraw i taka oto sytuacja:
https://zapodaj.net/298bf450d4dd4.jpg.html
Lewe zamawiane w ASO(0,2mm grubsze), mieli dać nominał, prawe wyjęte z silnika originał wcześniej nie wymieniane.
Dobrali źle panewki w ASO po VINie? Miał ktoś podobny przypadek?
https://zapodaj.net/298bf450d4dd4.jpg.html
Lewe zamawiane w ASO(0,2mm grubsze), mieli dać nominał, prawe wyjęte z silnika originał wcześniej nie wymieniane.
Dobrali źle panewki w ASO po VINie? Miał ktoś podobny przypadek?
-
- Klubowicz
- Posty: 173
- Rejestracja: 23-07-13, 21:20
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
poprostu dali Ci panewki na 1 szlif, a nie nominał i tyle
zadzwoń i powiedz, że złe Ci dali
zadzwoń i powiedz, że złe Ci dali
- HdS1989
- Użytkownik
- Posty: 189
- Rejestracja: 21-10-17, 17:36
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Mój mechanik zauważył to dopiero przy składaniu czyli były już zakładane. Tak czy inaczej ASO powinno to wziąć na klatę i wymienić na właściwe bo przecież dali złe.
Przynajmniej ja tak to widzę...
Przynajmniej ja tak to widzę...
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
nie ma możliwości aby "po VIN" coś źle zamówić. Panewki nominalne i nadwymiarowe są pod ten sam VIN przypisane, tylko kwestia co kliknie się w katalogu. Jeszcze jakbyś tak napisał do czego to jest to można byłoby coś więcej powiedzieć. Ale generalnie w ASO nie występuje coś takiego jak komplet panewek nominalnych. Każda nominalna panewka jest zamawiana jako osobna część i występuje w 3 grupach selekcyjnych i to mechanik powinien wiedzieć co chce zamówić i te grupy znać.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- HdS1989
- Użytkownik
- Posty: 189
- Rejestracja: 21-10-17, 17:36
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
2zz ge celica VII. Byłem w ASO osobiście, opisałem sytuacje i pracownik wiedział że silnik ani nie był zatarty ani wał po szlifie. Panewki na dobrą sprawę nie wymagały wymiany bo nie wykazują zużycia, wymieniam bo wszystko jest rozebrane bardziej profilaktycznie niż z potrzeby. Wychodzi na to że „źle kliknął” i teraz nie wiem jak oni do tego podejdą, czy wymienią bo to ich wyma czy będą się wykręcać bo już montowane były.
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
ciężko powiedzieć co będzie. Nie wiem po co montowaliście panewki skoro jest na nich napisane, że są nadwymiarem. To błąd pracownika ASO, powinien powiedzieć, że komplet to tylko nadwymiary i przepytać na okoliczność nominałów.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- HdS1989
- Użytkownik
- Posty: 189
- Rejestracja: 21-10-17, 17:36
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Fakt mechanik mógł sprawdzić, ale wyszedł z założenia tak samo jak i ja ze to nominał tak jak było zamawiane... Dam znać w poniedziałek jak się akcja zakończyła.
- HdS1989
- Użytkownik
- Posty: 189
- Rejestracja: 21-10-17, 17:36
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Ogólnie wiedza pracowników ASO to jakaś kpina ale pewnie Ameryki tym nie odkryłem. Pracownik przyznał że jest informacja o nadwymiarowe czego niezauważył po czym przyszedł jakiś „kierownik uczony” i stwierdził, że nominału nie ma i tylko nadwymiarowe... Poza tym że były już montowane itp. Powiedziałem im że trzeba poszukać ręcznie w katalogu i tu nagle wielkie zdziwienie - dostępne 3 rozmiary(Mark 1,2 oraz 3) Kazali sprawdzić oznaczenie na stopie korbowodu i na jego podstawie dobrać panewki. Dostępne od ręki w magazynie w Warszawie, na jutro do odbioru.
A teraz najlepszą część: pracownik ASO będzie próbował zapakować te panewki w woreczek termicznie i zwrócić do magazynu skąd to zamawiali z nadzieją że się połapią. Jak sam powiedział „lepiej ponieść koszty 50zł wysyłki niź koszt panewek”
Carsik dzięki za pomoc
A teraz najlepszą część: pracownik ASO będzie próbował zapakować te panewki w woreczek termicznie i zwrócić do magazynu skąd to zamawiali z nadzieją że się połapią. Jak sam powiedział „lepiej ponieść koszty 50zł wysyłki niź koszt panewek”
Carsik dzięki za pomoc
- matt55
- Użytkownik
- Posty: 100
- Rejestracja: 04-07-12, 17:19
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Szukam sprężyn obniżających -20 mm do st202, zawieszenie McPherson. Widział ktoś takie ?? Jakiekolwiek info się przyda.
-
- Klubowicz
- Posty: 176
- Rejestracja: 28-07-17, 11:17
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
20/20 ciężko, są 30/30 do 40/40 dostępne. Na 30/30 auto nie siedzi przeraźliwie nisko.
- matt55
- Użytkownik
- Posty: 100
- Rejestracja: 04-07-12, 17:19
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Słyszałem że Oryginalne TRD są właśnie -20 lub -25. Oczywiście już raczej nie do dostania i ciekaw byłem czy ktoś zna jakąś alternatywę bo ja nic nie mogę znaleźć.
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
HdS1989 pisze:
A teraz najlepszą część: pracownik ASO będzie próbował zapakować te panewki w woreczek termicznie i zwrócić do magazynu skąd to zamawiali z nadzieją że się połapią. Jak sam powiedział „lepiej ponieść koszty 50zł wysyłki niź koszt panewek”
Carsik dzięki za pomoc
Takie rzeczy tylko w dzikich krajach
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
HdS1989 pisze:
Carsik dzięki za pomoc
Nie ma za co. Trudno im się dziwić, oni tylko klocki i olej zmieniają więc to trochę dla nich nowość , powinni Ci podziękować za kolejną "sprawność".
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 09-02-19, 16:45
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Witam serdecznie
w mojej glowie powstal pewien plan, chcialbym wrzucic do celicy 7 silnik od corolli compressor a teraz pytanie do was :
czy wejdzie do celicy silnik bez wiekszych problemow? z czym to sie wiaze? jakies wieksze przerobki?
moja mysl to wrzucenie silnika skrzyni i komputera, do zrobienia to pewnie jest ale czy w miare to ogarnie mechanik czy moga byc jakies problemy wieksze?
z gory dziekuje za kazda pomoc
w mojej glowie powstal pewien plan, chcialbym wrzucic do celicy 7 silnik od corolli compressor a teraz pytanie do was :
czy wejdzie do celicy silnik bez wiekszych problemow? z czym to sie wiaze? jakies wieksze przerobki?
moja mysl to wrzucenie silnika skrzyni i komputera, do zrobienia to pewnie jest ale czy w miare to ogarnie mechanik czy moga byc jakies problemy wieksze?
z gory dziekuje za kazda pomoc
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Ma ktoś może pod ręką wykres z hamowni z Celki VI GT, albo innej po swapie w której jest 3S-GE rev 3 ?
Zależy mi na wykresie z czystej serii, żadnych zmienianych wydechów, dolotów etc.
Zależy mi na wykresie z czystej serii, żadnych zmienianych wydechów, dolotów etc.
-
- Użytkownik
- Posty: 34
- Rejestracja: 11-03-16, 18:19
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Sprawdzał ktoś ostatnio w ASO dostępność emblematów Celica Supra?
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Czy ktoś z osób jadących na zlot, ma może taki o niebieski koreczek nadmiarowy ?
Jeśli tak to proszę o pw, albo zabranie korka na zlot i kontakt na miejscu.
Pozdrawiam
Zdjęcie randomowe z Google.
Jeśli tak to proszę o pw, albo zabranie korka na zlot i kontakt na miejscu.
Pozdrawiam
Zdjęcie randomowe z Google.
- grotek78
- Użytkownik
- Posty: 74
- Rejestracja: 04-10-17, 23:15
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Witam,
mam pytanie gdyż pojawił mi się dzisiaj pewien problem w aucie. Silnik 3sgte 3rev. Auto od października zimuje i było tylko regularnie przepalane bez jazd. Dziś pierwszy raz od kilu miesięcy wyjechałem na przejażdżkę. Po rozgrzaniu silnika, kiedy zatrzymywałem się na światłach, zaczęła zapalać się kontrolka oleju. Wystarczyło jednak odrobinę dodać gaz i gasła. Tak jakby było za niskie ciśnienie oleju. Silnik w zeszłym roku przeszedł remont, ma przejechane od tego czasu 3tys km. Wymienione były między innymi wszystkie panewki na KING Racing, pierścienie i wszystkie uszczelki /silnik był po postoju/ i sprawował się bez zarzutu. Silnik przy tych niskich obrotach jednak pracuje jak się wydaję normalnie, bez żadnych "dziwnych" odgłosów. Poziom oleju jest jak należy, zresztą nic nie ubyło. Olej to Valvoline VR1 5w50. Czy to może być czujnik ciśnienia oleju / on przy remoncie nie był ruszany/ i jest stary? I jeszcze jedno, jako iż akumulator jest wyjmowany, wiec dziś go włożyłem, ale nie dokręcałem klem tylko nałożyłem. Więc jak przyjechałem pod dom i zgasiłem, to czuć było że nie ładowało jak należy /alternator też po regeneracji/ , ale to chyba na wskaźnik oleju nie ma wpływu.
mam pytanie gdyż pojawił mi się dzisiaj pewien problem w aucie. Silnik 3sgte 3rev. Auto od października zimuje i było tylko regularnie przepalane bez jazd. Dziś pierwszy raz od kilu miesięcy wyjechałem na przejażdżkę. Po rozgrzaniu silnika, kiedy zatrzymywałem się na światłach, zaczęła zapalać się kontrolka oleju. Wystarczyło jednak odrobinę dodać gaz i gasła. Tak jakby było za niskie ciśnienie oleju. Silnik w zeszłym roku przeszedł remont, ma przejechane od tego czasu 3tys km. Wymienione były między innymi wszystkie panewki na KING Racing, pierścienie i wszystkie uszczelki /silnik był po postoju/ i sprawował się bez zarzutu. Silnik przy tych niskich obrotach jednak pracuje jak się wydaję normalnie, bez żadnych "dziwnych" odgłosów. Poziom oleju jest jak należy, zresztą nic nie ubyło. Olej to Valvoline VR1 5w50. Czy to może być czujnik ciśnienia oleju / on przy remoncie nie był ruszany/ i jest stary? I jeszcze jedno, jako iż akumulator jest wyjmowany, wiec dziś go włożyłem, ale nie dokręcałem klem tylko nałożyłem. Więc jak przyjechałem pod dom i zgasiłem, to czuć było że nie ładowało jak należy /alternator też po regeneracji/ , ale to chyba na wskaźnik oleju nie ma wpływu.
-
- Użytkownik
- Posty: 564
- Rejestracja: 10-12-10, 17:49
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Witam.
Wywala mi błąd na czujnik odprowadzania par paliwa. Wiem, że są dwa. Ten pod maską wymieniłem i dalej lipa.
Wie ktoś gdzie jest ten drugi i jak on wygląda? 2zz_ge.
Wywala mi błąd na czujnik odprowadzania par paliwa. Wiem, że są dwa. Ten pod maską wymieniłem i dalej lipa.
Wie ktoś gdzie jest ten drugi i jak on wygląda? 2zz_ge.