Krrizz ST 205
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Niewiele się dzieje w "projekcie" ale ostatnimi czasy z nudów rozebrałem wentylator
Aby wyjąć wentylator należy zdemontować schowek pasażera. Po demontażu ukarze nam się wentylator zamontowany na 3 śruby z łbem 8mm
Po wyjęciu wentylatora i wstępnym psiknięciu APC wentylator wygląda tak
Po wstępnym myciu i machaniu pędzelkiem jest już trochę lepiej ale nadal bez szału
i finalnie po myciu patyczkami kosmetycznymi wygląda to tak
Całe czyszczenie trwało godzinę ale już więcej już nie robię - no way
Aby wyjąć wentylator należy zdemontować schowek pasażera. Po demontażu ukarze nam się wentylator zamontowany na 3 śruby z łbem 8mm
Po wyjęciu wentylatora i wstępnym psiknięciu APC wentylator wygląda tak
Po wstępnym myciu i machaniu pędzelkiem jest już trochę lepiej ale nadal bez szału
i finalnie po myciu patyczkami kosmetycznymi wygląda to tak
Całe czyszczenie trwało godzinę ale już więcej już nie robię - no way
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Re: Krrizz ST 205
Pisałem post i wszystko mi się skasowało wiec będzie jeszcze raz
Po rozebraniu i wyczyszczeniu wentylatora zabrałem się za parownik. Być może pamiętacie z wcześniejszych wpisów, gdzie jadąc na PECM Robert miał mokre buty gdyż z obudowy parownika podczas jazdy w upale zaczęła kapać woda (tylko przy ostrych skrętach w prawo)
Do parownika wlatują wszystkie śmieci, zassane przez wentylator, także można tam znaleźć co nieco.
Wymontowałem jeża (opornik nagrzewnicy) i dzięki temu miałem mały, bo mały, ale jednak dostęp do wnętrza parownika
Tak to wyglądało
Więc rękawiczki w dłoń i jazda z czyszczeniem
Na początku używałem APC + szczotka do butelek oraz pędzel do grzejników, wstępnym wyszorowaniu i rozmoknięciu brudu wypsikałem wnętrze plakiem
Jak widać trochę towaru wyszło
Na ściereczce widać ile syfu tam musiało być, oraz miejsca skąd był przeciek
Po wstępnym oczyszczeniu wnętrza,
Zalepiłem pistoletem na gorąco dziurki, które jak się okazuje powstały gdyż kiedyś ktoś coś tam przykręcił…
Następnie pożyczyłem parownicę, która rewelacyjnie wyczyściła wszystkie trudnodostępne miejsca jak obudowę wentylatora od wewnątrz, kanały powietrzne itp., a także pokazała, że obudowa jest już szczelna
Po wszystkim rezultat widoczny jest na zdjęciu
Wnętrze tj., wszystkie plastiki są czyste, natomiast sam rdzeń został wyczyszczony na tyle na ile był do niego dostęp
Jest jeszcze wersja HARD dla bardziej zaawansowanych użytkowników, przy której można dużo lepiej wyczyścić parownik a mianowicie:
Wymaga ona spuszczenia gazu z układu klimatyzacji i tak:
1) Odpinasz 2 rurki klimatyzacji przy ścianie grodziowej samochodu (od strony silnika)
2) Wykręcasz 5 śrubek trzymających parownik, dostęp nie jest zły ale trzeba się chwilę pogimnastykować
3) Delikatnie ale jednak stanowczo wyciągasz parownik
4) Obudowa parownika w połowie jest spięta 4 klipsami, po ich rozpięciu uzyskujemy taki widok
5) Czyścisz ile wlezie i przy okazji zaglądasz do nagrzewnicy która znajduje się obok
6) Montujesz wszystko w odwrotnej kolejności
7) Cieszysz się świeżym zapachem
Po rozebraniu i wyczyszczeniu wentylatora zabrałem się za parownik. Być może pamiętacie z wcześniejszych wpisów, gdzie jadąc na PECM Robert miał mokre buty gdyż z obudowy parownika podczas jazdy w upale zaczęła kapać woda (tylko przy ostrych skrętach w prawo)
Do parownika wlatują wszystkie śmieci, zassane przez wentylator, także można tam znaleźć co nieco.
Wymontowałem jeża (opornik nagrzewnicy) i dzięki temu miałem mały, bo mały, ale jednak dostęp do wnętrza parownika
Tak to wyglądało
Więc rękawiczki w dłoń i jazda z czyszczeniem
Na początku używałem APC + szczotka do butelek oraz pędzel do grzejników, wstępnym wyszorowaniu i rozmoknięciu brudu wypsikałem wnętrze plakiem
Jak widać trochę towaru wyszło
Na ściereczce widać ile syfu tam musiało być, oraz miejsca skąd był przeciek
Po wstępnym oczyszczeniu wnętrza,
Zalepiłem pistoletem na gorąco dziurki, które jak się okazuje powstały gdyż kiedyś ktoś coś tam przykręcił…
Następnie pożyczyłem parownicę, która rewelacyjnie wyczyściła wszystkie trudnodostępne miejsca jak obudowę wentylatora od wewnątrz, kanały powietrzne itp., a także pokazała, że obudowa jest już szczelna
Po wszystkim rezultat widoczny jest na zdjęciu
Wnętrze tj., wszystkie plastiki są czyste, natomiast sam rdzeń został wyczyszczony na tyle na ile był do niego dostęp
Jest jeszcze wersja HARD dla bardziej zaawansowanych użytkowników, przy której można dużo lepiej wyczyścić parownik a mianowicie:
Wymaga ona spuszczenia gazu z układu klimatyzacji i tak:
1) Odpinasz 2 rurki klimatyzacji przy ścianie grodziowej samochodu (od strony silnika)
2) Wykręcasz 5 śrubek trzymających parownik, dostęp nie jest zły ale trzeba się chwilę pogimnastykować
3) Delikatnie ale jednak stanowczo wyciągasz parownik
4) Obudowa parownika w połowie jest spięta 4 klipsami, po ich rozpięciu uzyskujemy taki widok
5) Czyścisz ile wlezie i przy okazji zaglądasz do nagrzewnicy która znajduje się obok
6) Montujesz wszystko w odwrotnej kolejności
7) Cieszysz się świeżym zapachem
- Robert
- Site Admin
- Posty: 8003
- Rejestracja: 19-12-03, 23:41
Re: Krrizz ST 205
Testowałeś już świeżość powietrza?
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Re: Krrizz ST 205
W moim przypadku nie było z tym problemów,
- Pinio
- Miłośnik
- Posty: 91
- Rejestracja: 12-07-16, 17:52
Re: Krrizz ST 205
Jestem ciekaw jak w tym "drugim" przypadku
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- Malinaaa.17
- Klubowicz
- Posty: 101
- Rejestracja: 12-09-18, 11:25
Re: Krrizz ST 205
Powiem szczerze ze mi tez coraz bardziej VI sie podoba
Ma to coś tą linię
Ale mi również szkoda siódemy
Szóstek coraz mniej niestety
Ma to coś tą linię
Ale mi również szkoda siódemy
Szóstek coraz mniej niestety
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Re: Krrizz ST 205
Dawno się nic nie działo bo Celica zimowała w garażu i oprócz wypadu na Zlot Urodziowy w Toruniu nie była ruszana.
także czas obudzić się ze zimowego snu
Najgorsze jest to że przez cały okres zimowy mogłem coś przy niej porobić ale potem stwierdzałem że to tylko małe pierdoły i mi się nie chce..., no bo w sumie nie mam nic ważnego do ogarnięcia i mi się nudzi ...
ale znając życie pewnie zrobie wypad do rodziców na kanał i rozbiorę profilaktycznie hamulce, umyje podwozie, nadkola i dyfuzor....
także czas obudzić się ze zimowego snu
Najgorsze jest to że przez cały okres zimowy mogłem coś przy niej porobić ale potem stwierdzałem że to tylko małe pierdoły i mi się nie chce..., no bo w sumie nie mam nic ważnego do ogarnięcia i mi się nudzi ...
ale znając życie pewnie zrobie wypad do rodziców na kanał i rozbiorę profilaktycznie hamulce, umyje podwozie, nadkola i dyfuzor....
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Krrizz ST 205
Będę się powtarzał do znudzenia - ona jest przepiękna. Gdy tylko ją widzę, to robi mi się dobrze
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Krrizz ST 205
Otóż to, najpiękniejsza najbardziej wycackana VI ever.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Krrizz ST 205
Ja Ci Krzysiu powiem że na żywo to Twoja Celka jest piękna, ale na tych zdjęciach to jest PRZECUDOWNA
Duże piwo dla fotografa za strzały Na drugiej fotce prezentuje się FENOMENALNIE ^^
Duże piwo dla fotografa za strzały Na drugiej fotce prezentuje się FENOMENALNIE ^^
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Re: Krrizz ST 205
Dzięki chłopaki.. takie posty nakręcają do działania
Fotki strzelałem o 02:45 w nocy a i tak pełno ludzi się kręciło (żadna fotka nie została poddana obróbce
Fotki strzelałem o 02:45 w nocy a i tak pełno ludzi się kręciło (żadna fotka nie została poddana obróbce
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Krrizz ST 205
Dobry sprzęt, czym pstrykane?
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
Re: Krrizz ST 205
Przepiękne auto
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Re: Krrizz ST 205
klexmix pisze:Dobry sprzęt, czym pstrykane?
Nikon d5100 + 50 f1,4
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Re: Krrizz ST 205
Dzięki Śmigiemu udało mi się zdobyć brakujące elementy do systemu Premium Audio
* wtyczki do głośników średniotonowych
* blaszki maskujące (dzięki którym tworzy się pudło rezonansowe)
* gąbki wygłuszające
* śrubki i kołki
reszta systemu będzie już customowa ale to przyszłość ...
* wtyczki do głośników średniotonowych
* blaszki maskujące (dzięki którym tworzy się pudło rezonansowe)
* gąbki wygłuszające
* śrubki i kołki
reszta systemu będzie już customowa ale to przyszłość ...
- Wykas
- Użytkownik
- Posty: 1196
- Rejestracja: 03-06-09, 16:50
Re: Krrizz ST 205
Czolem Krizz,
pytanko, czy ty masz puszczona wiazke do tych sredniotonowych glosnikow?
pzdr.
Wykas
pytanko, czy ty masz puszczona wiazke do tych sredniotonowych glosnikow?
pzdr.
Wykas
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Re: Krrizz ST 205
Niestety nie, przy premium audio montowali jednak inne wiązki,
inna jest w drzwiach, a przede wszystkim inna jest główna wiązka znajdująca się pod deską rozdzielczą.
Mój pomysł to dorobienie wiązki w drzwiach, wykorzystując oryginalne wtyczki w drzwiach, chociaż totalnie jeszcze nie mam koncepcji jak to ugryźć
w Premium audio jest oddzielny wzmacniacz do głośników średnich i wysokich + tył oraz oddzielny do głośników niskotonowych 20cm w drzwiach.
w moim audio jest wyjście z radia na przód 20cm i tweeter + tył i myślałem żeby dać tu jakąś zwrotnicę np do niskich 20 i średnich ...
totalnie nie mam pojęcia
inna jest w drzwiach, a przede wszystkim inna jest główna wiązka znajdująca się pod deską rozdzielczą.
Mój pomysł to dorobienie wiązki w drzwiach, wykorzystując oryginalne wtyczki w drzwiach, chociaż totalnie jeszcze nie mam koncepcji jak to ugryźć
w Premium audio jest oddzielny wzmacniacz do głośników średnich i wysokich + tył oraz oddzielny do głośników niskotonowych 20cm w drzwiach.
w moim audio jest wyjście z radia na przód 20cm i tweeter + tył i myślałem żeby dać tu jakąś zwrotnicę np do niskich 20 i średnich ...
totalnie nie mam pojęcia