Wyniki pomiarów naszych Celic - hamownia / G-Tech
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
RedSun pisze:no i ponoć wycięcie EGR daje poprawę
czego?
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- g.mario
- Użytkownik
- Posty: 3013
- Rejestracja: 28-11-08, 23:02
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
g.mario pisze:carsik pisze:RedSun napisał/a:
no i ponoć wycięcie EGR daje poprawę
czego?
no, jest mniejsza waga silnika, a wiadomo że waga jest wrogiem przyśpieszenia
słusznie, zapomniałem Marianie, więcej nie będę
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- g.mario
- Użytkownik
- Posty: 3013
- Rejestracja: 28-11-08, 23:02
-
- Użytkownik
- Posty: 95
- Rejestracja: 14-03-12, 11:12
Zrobiłem tak jak pisałeś ghost1077 i okazało się, że zawór pracuje rusza się, tylko, że robiłem to sam, wkręcając na obroty pod maską i nie wiem dokładnie przy jakich obrotach, ale na słuch zaskakiwał jakoś po przekroczeniu 5 tys, bynajmniej tak mi się wydaje, że nieco wyżej niż fabryczne 4800...
Czyli znaczy, że pracuje prawidłowo ?
To czemu na wykresie nie jest to tak widoczne ?
Czyli znaczy, że pracuje prawidłowo ?
To czemu na wykresie nie jest to tak widoczne ?
- dawid wm
- Użytkownik
- Posty: 609
- Rejestracja: 15-07-12, 20:42
-
- Użytkownik
- Posty: 95
- Rejestracja: 14-03-12, 11:12
Nie wiem czy silnik może być w kiepskiej kondycji, skoro jeździ na pełnym syntetyku 5w50 i przez ostatnie 6,5 tyś km nie ubyło oleju na bagnecie, pali zawsze od strzała i nie miewa złych humorów, co prawda to do czego mogę się przyczepić, to według mnie trochę za niskie obroty na wolnych przy rozgrzanym silniku 750-800 i strzałka potrafi czasem lekko zafalować. Chciałbym podnieść trochę moment tylko nie wiem od czego najlepiej zacząć.
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
diasku86 pisze:Zrobiłem tak jak pisałeś ghost1077 i okazało się, że zawór pracuje rusza się, tylko, że robiłem to sam, wkręcając na obroty pod maską i nie wiem dokładnie przy jakich obrotach, ale na słuch zaskakiwał jakoś po przekroczeniu 5 tys, bynajmniej tak mi się wydaje, że nieco wyżej niż fabryczne 4800...
Czyli znaczy, że pracuje prawidłowo ?
To czemu na wykresie nie jest to tak widoczne ?
Ok, a przypomnij mi-jak sprawdzaliśmy u Ciebie kody błędów to jaki błąd wyskoczył? Czy usunąłeś już ten błąd? No i jeszcze proponuje sprawdzić zapłon....
Z drugiej jednak strony przeglądałem kilka wykresów poliftów rev3 i wypluwały nie wiele więcej jak Twój...sam nie wiem. Nie znam się, ale na słuch Twój silnik pracuje bardzo ładnie.
-
- Użytkownik
- Posty: 95
- Rejestracja: 14-03-12, 11:12
- dawid wm
- Użytkownik
- Posty: 609
- Rejestracja: 15-07-12, 20:42