Zewusowa Grubaska czyli ST182 WB
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
Zewusowa Grubaska czyli ST182 WB
Samochód:
*Toyota Celica ST182 WB
Silnik:
*3S-GE rev II
*przewody NGK
Przeniesienie napędu:
*Sprzęgło EXEDY
Zawieszenie:
*Seria
Hamulce:
*tarcze z ST185 CS
*klocki Kashiyama Black series
Układ wydechowy:
*seria
Układ dolotowy:
*seria
Koła:
*lato felgi 16", OZ Superturismo
*zima seria 15" z Turbo opony GoodYear UltraGrip 7+
Wnętrze:
*Seria
Audio:
*CD/MP3/USB Panasonic
* LiveSound tył
Body:
*Seria
Przygoda zaczęła się 11.03.2009 roku
Auta szukałem chyba z rok. Najpierw chodziły po głowie różne modele ale coraz częściej przechodziła myśl żeby zaszaleć i kupić wymarzoną CELICE, samej Celicy szukałem pól roku śledząc pół roku allegro.... Dość historycznych pierdół czas na konkrety i fotki
Zdjęcia z ogłoszenia:
Na pierwszy ogień (poza wymiana rozrządu płynów itp) poszły hamulce, wymiana tracz, klocków, szczek itp Pełen komplet +malowanie zacisków
Wymiana koła zapasowego na dojazdówkę i szybka przymiarka
Wymiana kabli WN na nówki NGK
Akcja oświetlenie:
Żarówki XTEC + Diody w postojach
Bierzemy się za Car Audio:
Puszki LIVE SOUND tył + nowa instalacja
Małe poprawki lakiernicze (tymczasowe zabezpieczanie przed korozja)
Akcja fele z VII kupione 5felg z 4oponami naprawdę okazyjnie na Alledrogo
Przed renowacja:
Szlifowanie felg do gołego aluminium, szpachlówka, podkład i lakierowanie.
3warstwy podkładu, 4warstwy lakieru i 3 claru.
Efekt końcowy:
Dla porównania przed wymianą:
Po:
Oryginalne 15 zostają na zimę, na 16 jeszcze nie ma docelowych opon 205/50/16.
Parę fotek extra:
Przymiarka do Se7enowych felg:
Czyste 3SGE:
100TYŚ po raz Nty
Mini spot przy pracach naprawczych:
Parę fot z wielkiego czyszczenia:
Piesek jako bonusik
Na dziś tyle, sporo fotek szyło ale się zebrało z roku użytkowania auta, wątek będzie na bieżąco aktualizowany.
Co chcę osiągnąć??
Pełna seria, potem delikatny skłon w kierunki JDM. Auto użytkuję na co dzień dlatego przede wszystkim funkcjonalność!
Plany:
- Lakierowanie Karoserii i naprawa blacharska
- Małe zmiany w środku (wkrótce)
- Poprawa Hamulców
- Skompletowanie LIVESOUND
- Gumowe chlapacze (w trakcie)
- Dystanse
- Wymiana kompletnego sprzęgła -zrobione klp exedy
*Toyota Celica ST182 WB
Silnik:
*3S-GE rev II
*przewody NGK
Przeniesienie napędu:
*Sprzęgło EXEDY
Zawieszenie:
*Seria
Hamulce:
*tarcze z ST185 CS
*klocki Kashiyama Black series
Układ wydechowy:
*seria
Układ dolotowy:
*seria
Koła:
*lato felgi 16", OZ Superturismo
*zima seria 15" z Turbo opony GoodYear UltraGrip 7+
Wnętrze:
*Seria
Audio:
*CD/MP3/USB Panasonic
* LiveSound tył
Body:
*Seria
Przygoda zaczęła się 11.03.2009 roku
Auta szukałem chyba z rok. Najpierw chodziły po głowie różne modele ale coraz częściej przechodziła myśl żeby zaszaleć i kupić wymarzoną CELICE, samej Celicy szukałem pól roku śledząc pół roku allegro.... Dość historycznych pierdół czas na konkrety i fotki
Zdjęcia z ogłoszenia:
Na pierwszy ogień (poza wymiana rozrządu płynów itp) poszły hamulce, wymiana tracz, klocków, szczek itp Pełen komplet +malowanie zacisków
Wymiana koła zapasowego na dojazdówkę i szybka przymiarka
Wymiana kabli WN na nówki NGK
Akcja oświetlenie:
Żarówki XTEC + Diody w postojach
Bierzemy się za Car Audio:
Puszki LIVE SOUND tył + nowa instalacja
Małe poprawki lakiernicze (tymczasowe zabezpieczanie przed korozja)
Akcja fele z VII kupione 5felg z 4oponami naprawdę okazyjnie na Alledrogo
Przed renowacja:
Szlifowanie felg do gołego aluminium, szpachlówka, podkład i lakierowanie.
3warstwy podkładu, 4warstwy lakieru i 3 claru.
Efekt końcowy:
Dla porównania przed wymianą:
Po:
Oryginalne 15 zostają na zimę, na 16 jeszcze nie ma docelowych opon 205/50/16.
Parę fotek extra:
Przymiarka do Se7enowych felg:
Czyste 3SGE:
100TYŚ po raz Nty
Mini spot przy pracach naprawczych:
Parę fot z wielkiego czyszczenia:
Piesek jako bonusik
Na dziś tyle, sporo fotek szyło ale się zebrało z roku użytkowania auta, wątek będzie na bieżąco aktualizowany.
Co chcę osiągnąć??
Pełna seria, potem delikatny skłon w kierunki JDM. Auto użytkuję na co dzień dlatego przede wszystkim funkcjonalność!
Plany:
- Lakierowanie Karoserii i naprawa blacharska
- Małe zmiany w środku (wkrótce)
- Poprawa Hamulców
- Skompletowanie LIVESOUND
- Gumowe chlapacze (w trakcie)
- Dystanse
- Wymiana kompletnego sprzęgła -zrobione klp exedy
Ostatnio zmieniony 25-03-12, 15:46 przez Zewus, łącznie zmieniany 5 razy.
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
ale bajer, też mam taką apteczkę w swojej celi
a tak na poważnie to ładna cela
dużo czasu Ci zajeło wymiana okablowania i złożenia spowrotem?
jakich kabli użyłeś? (zwykłe audio czy specjalne jakies?)
a tak na poważnie to ładna cela
dużo czasu Ci zajeło wymiana okablowania i złożenia spowrotem?
jakich kabli użyłeś? (zwykłe audio czy specjalne jakies?)
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- -=Arti=-
- Użytkownik
- Posty: 436
- Rejestracja: 27-07-10, 19:02
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- Piotrek
- Klubowicz
- Posty: 3567
- Rejestracja: 21-05-07, 23:04
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
autem śmigam bardziej na co dzień niż na tor itp, poprzednie zakładał były właściciel pewnie jeszcze we Włoszech, ja na nich zrobiłem ponad 30tys i jeszcze nie były mocno zużyte, cena nie była zła wiec jak dla mnie wyjście chyba najlepsze. Poliuretanu nie trzeba smarować co jakiś czas?Piotrek pisze:wyrób łączniko-podobny
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- siwy1988_88
- Użytkownik
- Posty: 695
- Rejestracja: 05-12-08, 14:18
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- Pszemo89
- Użytkownik
- Posty: 140
- Rejestracja: 07-07-08, 00:26
Kołeczków nie trzeba wiercić w blachę, zarówno z tyłu, jak i z przodu powinno być miejsce na umocowanie oryginalnego chlapacza. Na to miejsce umocuj swoje i masz pewnośc, że go nie zgubisz.
Teroia jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dlaczego!!!
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dlaczego!!!
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- Pszemo89
- Użytkownik
- Posty: 140
- Rejestracja: 07-07-08, 00:26
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46