Moja Czarnulka V Sti

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
grid3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 125
Rejestracja: 21-07-08, 12:26

Postautor: grid3 » 11-02-13, 23:33

Niezła robota ! :) sam nie dawno grzebałem hamulce w swojej V więc wiem jak dużo trzeba czasu i mrozu wycierpieć , ledwo zdjąłem, tarczę :) taki syf był w środku ...

Awatar użytkownika
Padaj2003
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1024
Rejestracja: 29-10-11, 15:17

Postautor: Padaj2003 » 11-02-13, 23:39

Oj ale warto :) po zrobieniu samego przodu juz byla roznica, nawet ostatnio myslalem, ze przegielem przed zakretem (90stopni) sasiad mnie blokowal cala droge i przed zakretem zrobil luke ;) no to rura, po heblach i z przyzwyczajenia do starych hamulcy myslalem ze wstydu sobie zaraz narobie i wlece na trawke a ostatecznie wewnetrzna zakretu wszedlem bez problemow, takze dokoncze tyl i mysle, ze bede zadowolony :D

Awatar użytkownika
Padaj2003
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1024
Rejestracja: 29-10-11, 15:17

Postautor: Padaj2003 » 12-02-13, 12:24

Uklad odpowietrzony autko hamuje jak nalezy ale mysle ze po dotarciu dopiero pokaze co potrafi ;) niestety reczny slaby ale juz jest, da sie go jakos podciagnac bo lapie na sam koniec :( cos mi sie obilo o uszy ze mozna linke w tunelu srodkowym podkrecic ale wolale spytac, moze ktos juz to robil?

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 12-02-13, 12:34

można ją podkręcić w tunelu - najlepiej go rozebrać i tam powinna być nakrętka na klucz 10 o ile dobrze pamiętam :-)

Awatar użytkownika
Padaj2003
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1024
Rejestracja: 29-10-11, 15:17

Postautor: Padaj2003 » 12-02-13, 12:44

dzieki za szybka odpowiedz :) juz sie za to zabieram PS. Jak cos gotowy na spocik :D

Awatar użytkownika
Padaj2003
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1024
Rejestracja: 29-10-11, 15:17

Postautor: Padaj2003 » 01-03-13, 19:31

A to tak Urodzinkowo :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Turlo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1962
Rejestracja: 05-07-09, 20:45

Postautor: Turlo » 01-03-13, 20:23

Stooo laaaatt :airborne:
Celica ST182 - GTi (2.0) 1990 R.I.P.

Awatar użytkownika
Padaj2003
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1024
Rejestracja: 29-10-11, 15:17

Postautor: Padaj2003 » 19-04-13, 13:48

Dzis stwierdzilem, ze moje felgi juz wygladaja tragicznie, ranty poobrzierane jeszcze przez poprzedniego wlasciciela, zarysowaniaaz do golego amelinium i stad moja inicjatywaspolerowania rantow :D Zastanawialem sie nad papierem sciernym i jechac na mokro ale balem sie o glebokie rysy i ze cos spapram, stad zaczelm od kupienia srodka do usowania powlok lakierniczych i bez uzywania papieru po namoczeniu powoloka lakiernicza pieknie schodzila. Zostaje jeszcze spolerowac papierem wodnym glebsze rysy, bo wygladaja jakby mi ktos spagetti rzucil na felge i troche mocniej sam rant ale to dopiero jak kupie koncowki do polerowania i paste do polerowania amelinium ;) ale poki co efekt jaki dotychczas uzyskalem.

Efekty przed i po:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po koncowej polerce pokaze dalsze efekty moich wypocin, bo wierzcie mi jest to czasochlonne zajecie.
Ostatnio zmieniony 06-05-13, 18:08 przez Padaj2003, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dawid wm
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 609
Rejestracja: 15-07-12, 20:42

Postautor: dawid wm » 19-04-13, 20:50

Widziałem efekty takich prac. Chłopaki zaczynali od papieru 60, potem co raz drobniejszy, aż kończyli na kilka tysięcy i filcu.
Gratuluję pomysłu, bo nie ma jak to polerowane amelinium, jednocześnie czasu potrzebujesz od groma mimo wszystko wierzę w Ciebie :)

Awatar użytkownika
Padaj2003
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1024
Rejestracja: 29-10-11, 15:17

Postautor: Padaj2003 » 24-04-13, 13:45

I taki maly upgrade :) nowy komplecik paputkow na lato FALKEN ZE-914 195/45/16

ObrazekObrazek

Autko troszke opadlo, zrobilo sie wiecej miejsca w nadkolach i juz nie ociera bo niestety przy profilu 55 na mocniejszych chopkach dostawalo sie blotnikowi troszeczke ;).... teraz zastanawiam sie na springami Jamexa (na codzienna eksploatacje mysle, ze zupelnie by wystarczyly)

Awatar użytkownika
cccp88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 918
Rejestracja: 21-03-10, 22:11

Postautor: cccp88 » 24-04-13, 17:44

Padaj2003 pisze: teraz zastanawiam sie na springami Jamexa (na codzienna eksploatacje mysle, ze zupelnie by wystarczyly)


U mnie takie leżą i czekają na montaż :)

Awatar użytkownika
koso
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: 12-08-11, 17:13

Postautor: koso » 24-04-13, 17:49

cccp88 pisze:
Padaj2003 pisze: teraz zastanawiam sie na springami Jamexa (na codzienna eksploatacje mysle, ze zupelnie by wystarczyly)


U mnie takie leżą i czekają na montaż :)


a u mnie jezdza i do jazdy codziennej stykna za ta cene :P chyba ze cena nie gra roli to eibach
ST 182+ :)
ST 184 RIP

Awatar użytkownika
Padaj2003
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1024
Rejestracja: 29-10-11, 15:17

Postautor: Padaj2003 » 24-04-13, 18:19

tak sie tylko zastanawiam czy do nich musialbym wymieniac amorki czy przy takim obnizeniu nie zniszcze ich dajac nizsze springi o te 30-35mm, bo same amorki wyszly mi na przegladzie 96-94 to chyba zle jeszcze nie sa?

Awatar użytkownika
Balbek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1031
Rejestracja: 18-01-11, 13:43

Postautor: Balbek » 24-04-13, 18:47

Padaj2003 pisze:tak sie tylko zastanawiam czy do nich musialbym wymieniac amorki czy przy takim obnizeniu nie zniszcze ich dajac nizsze springi o te 30-35mm, bo same amorki wyszly mi na przegladzie 96-94 to chyba zle jeszcze nie sa?

Widziałem lejące amory które pokazywały ponad 60% skutecznosci :P więc to nie wyznacznik ale nie mówie też że musisz odrazu kupować nowe choć jest to zalecane

Awatar użytkownika
cccp88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 918
Rejestracja: 21-03-10, 22:11

Postautor: cccp88 » 24-04-13, 18:57

Ja sobie też profilaktycznie kupiłem nowe amorki choć obecne też są jeszcze w dobrej kondycji :)

Awatar użytkownika
Padaj2003
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1024
Rejestracja: 29-10-11, 15:17

Postautor: Padaj2003 » 24-04-13, 19:24

coz pozyjemy zobaczymy, autko teraz wyglada jakby mialo za male kola ;) i pewnie cos z tym bede robil ale chyba nie za szybko ze wzgledow finansowych... kurcze zawsze cos wyskoczyc musi :(

Awatar użytkownika
cccp88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 918
Rejestracja: 21-03-10, 22:11

Postautor: cccp88 » 24-04-13, 19:30

moje 16 też wyglądają jakby to były jakieś 14 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Padaj2003
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1024
Rejestracja: 29-10-11, 15:17

Postautor: Padaj2003 » 05-05-13, 21:29

Efekt koncowy (na ten rok) polerowania felg :) na przyszly rok zostawiam sobie ranty do spolerowania bo po zalozeniu mniejszej gumy bardziej sie odslonily i wymagaja dopieszczenia ale wzgledem wczesniejszych zdjec oto co udalo mi sie uzyskac metodami domowymi:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

teraz zastanawiam sie na jaki kolor pomalowac zaciski, chodzi mi po glowie krwista ciemna czerwien (nic zarowiastego)
Obrazek

Awatar użytkownika
cccp88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 918
Rejestracja: 21-03-10, 22:11

Postautor: cccp88 » 05-05-13, 21:45

pomaluj na czarno, nic wyzywającego i będzie git.

PS co to za tarcze?

Awatar użytkownika
rider016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 661
Rejestracja: 03-05-12, 20:15

Postautor: rider016 » 05-05-13, 21:48

czy mi się wydaje czy masz lekki naciąg coś ala german style?
AT180