AT180+ST182 RED
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
AT180+ST182 RED
Nadeszła ta chwila aby po wielu latach zacząć mój temat:
Samochody:
*Toyota Celica V AT180 & ST182
Zacznę od mojej starej Sti:
Silnik:
*4A-FE-po remoncie chyba w 2013r
*przewody NGK
*chłodnica oleju z Cariny
*chłodnica wody z Gti
*LPG
*pierścienie NPR
*przeróbka Dash Pot-a
Przeniesienie napędu:
*seria+sprzęgło Aisin
Zawieszenie:
*amortyzatory KYB
*sprężyny OEM
*tuleje wachaczy poli na cały tył
*łaczniki+gumy stabilizatorów poli kpl
Hamulce:
*SWAP, hebli z bębnowych na tarczowe
*tarcze polift przód
Układ wydechowy:
*za kolektorem seria
*kolektor wydechowy rurowy od corolli ae101
*rozwiercony kat
Układ dolotowy:
*seria
Koła:
*felgi 15" AEZ Raver
*felgi zima Borbet 14"
*oponki lato Toyo+Yokohama
*oponki zima Nokian
Wnętrze:
*wyklejenia bagażnika kocem
*fotele Sti
Audio:
*Głośniki Blaupunkt w większości podjarane
*Sub własnej produkcji Bandpass
*Radyjko Clarion
*Wzmacniacz własnej produkcji
*Okablowanie
Body:
*polift
*przednie lampy Clear-glass + żarówki X-TEC
*cały nowy lakier
*lampy do jazdy dziennej hella
*klapa ze szwajcarskiego z rzadkim spojlerem+
doróbka wycieraczki i sprysku
*naba do maski
*hak holowniczy ORI
*elektryczne lusterka
Krótki opis/historia samochodu:
Auto kupione w 2005r w komisie.Cos lekko bite w prawy tył.Jak się okazało po czasie nie do końca dobrze naprawione.Auto służyło mi przez te wszystkie lata non stop bez żadnych nagłych niespodzianek.Nie będę się rozpisywał bo to 12 lat to już historia.Przez lata wiadomo sporo tematów robione.W 2013 szersza blacharka i mały remont silnika ze względu na pobór oleju.W 2014 LPG.Ostatnie lata mam młyn i nawet ją zbytnio nie myłem była to tu obita to tam.Robota malarzy spartaczona wyszło po 1.5 roku czasu itp.Nadszedł teraz czas na lekką poprawę tego auta.
Gti:
Silnik:
*3S-GE rev II -nie do końca znany stan
*osprzęt OEM
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*seria
Hamulce:
*seria Gti polift
Układ wydechowy:
*kolektor leży pod dachem i odcinek z sondą
Układ dolotowy:
*seria
Koła:
*2szt aluminiowe 14"+2szt stalowe 15"
*opony jakieś się znajdą
Wnętrze:
*seria
*fotele Gti
*klima
Audio:
*brak
Body:
*polift
*narrow body
*antena wysuwana
*spojler "z boczkami" bez stopu
*podgrzewane elektryczne lusterka i elektryczne szyby
Krótki opis/historia samochodu:
Gti to zakup pod blachę.Miała być przekładka budy a zrobiło się ,że będzie 2szt. Auto jest rozbebeszone,instalacja trochę pocięta ale te graty w większości od niej mam a resztę kompletuje.Blacha stała 3 lata nie jeżdżona.W klubie jestem chyba trzecim właścicielem.
Krótki opis planów zmian(bez kolejności):
AT180
*sprzęgło Exedy
*podmiana skrzyni
*elektryczne szyby
*klima
*wymiana przewodów hamulcowych
*wprasowanie tulei poli na przód
*poduszki do silnika z innej z przeróbką
*bieżąca rdza od spodu
*<strike>głośniki Magnat lub Hertz</strike>
*tuning wzmacniacza Sub
*lepsze wtryski LPG
*wymiana kloszy clear
*naprawa przetarcia w fotelach i luzu
*uporządkowanie instalacji
ST182
*sprawdzenie-reaktywacja silnika lub SWAP RevIII
*dalsze kompletowanie gratów-skrzynia półosie...
*naprawa instalacji
*reaktywacja klimy
*tuleje poli
*nowy wydech-podoba mi się u Padaj
*głośniki jak w drugiej +SUB JBL+wzmak
*obszycie foteli
*przemalowanie na czarno z VI gen
*kierunki, lampy clear
*światła do jazdy dziennej
*radio jakiś bajer z wyswietlaczem
*internet
*felgi coś jak OZ Racing białe 16" i moze od VII
*kierownica od VII
*opony się okaże
*malowanie wszystkiego i naprawa
*wywalenie ABS?
*piaskowanie elementów lub całośc?
*wyklejenie bagażnika
*oczywiście regeneracja wszystkiego co potrzeba
*cynkowanie śrub
*wymiana przewodów hamulcowych paliwowych
.....Pojawienie się kiedyś na zlocie
Zdjęcia:
*wkrótce ale raczej mało mam
CDN....
Sukcesywnie przy czasie będę uzupełniał na tą chwilę infrastruktura jeszcze nie jest do końca gotowa na przyjęcie auta.
Samochody:
*Toyota Celica V AT180 & ST182
Zacznę od mojej starej Sti:
Silnik:
*4A-FE-po remoncie chyba w 2013r
*przewody NGK
*chłodnica oleju z Cariny
*chłodnica wody z Gti
*LPG
*pierścienie NPR
*przeróbka Dash Pot-a
Przeniesienie napędu:
*seria+sprzęgło Aisin
Zawieszenie:
*amortyzatory KYB
*sprężyny OEM
*tuleje wachaczy poli na cały tył
*łaczniki+gumy stabilizatorów poli kpl
Hamulce:
*SWAP, hebli z bębnowych na tarczowe
*tarcze polift przód
Układ wydechowy:
*za kolektorem seria
*kolektor wydechowy rurowy od corolli ae101
*rozwiercony kat
Układ dolotowy:
*seria
Koła:
*felgi 15" AEZ Raver
*felgi zima Borbet 14"
*oponki lato Toyo+Yokohama
*oponki zima Nokian
Wnętrze:
*wyklejenia bagażnika kocem
*fotele Sti
Audio:
*Głośniki Blaupunkt w większości podjarane
*Sub własnej produkcji Bandpass
*Radyjko Clarion
*Wzmacniacz własnej produkcji
*Okablowanie
Body:
*polift
*przednie lampy Clear-glass + żarówki X-TEC
*cały nowy lakier
*lampy do jazdy dziennej hella
*klapa ze szwajcarskiego z rzadkim spojlerem+
doróbka wycieraczki i sprysku
*naba do maski
*hak holowniczy ORI
*elektryczne lusterka
Krótki opis/historia samochodu:
Auto kupione w 2005r w komisie.Cos lekko bite w prawy tył.Jak się okazało po czasie nie do końca dobrze naprawione.Auto służyło mi przez te wszystkie lata non stop bez żadnych nagłych niespodzianek.Nie będę się rozpisywał bo to 12 lat to już historia.Przez lata wiadomo sporo tematów robione.W 2013 szersza blacharka i mały remont silnika ze względu na pobór oleju.W 2014 LPG.Ostatnie lata mam młyn i nawet ją zbytnio nie myłem była to tu obita to tam.Robota malarzy spartaczona wyszło po 1.5 roku czasu itp.Nadszedł teraz czas na lekką poprawę tego auta.
Gti:
Silnik:
*3S-GE rev II -nie do końca znany stan
*osprzęt OEM
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*seria
Hamulce:
*seria Gti polift
Układ wydechowy:
*kolektor leży pod dachem i odcinek z sondą
Układ dolotowy:
*seria
Koła:
*2szt aluminiowe 14"+2szt stalowe 15"
*opony jakieś się znajdą
Wnętrze:
*seria
*fotele Gti
*klima
Audio:
*brak
Body:
*polift
*narrow body
*antena wysuwana
*spojler "z boczkami" bez stopu
*podgrzewane elektryczne lusterka i elektryczne szyby
Krótki opis/historia samochodu:
Gti to zakup pod blachę.Miała być przekładka budy a zrobiło się ,że będzie 2szt. Auto jest rozbebeszone,instalacja trochę pocięta ale te graty w większości od niej mam a resztę kompletuje.Blacha stała 3 lata nie jeżdżona.W klubie jestem chyba trzecim właścicielem.
Krótki opis planów zmian(bez kolejności):
AT180
*sprzęgło Exedy
*podmiana skrzyni
*elektryczne szyby
*klima
*wymiana przewodów hamulcowych
*wprasowanie tulei poli na przód
*poduszki do silnika z innej z przeróbką
*bieżąca rdza od spodu
*<strike>głośniki Magnat lub Hertz</strike>
*tuning wzmacniacza Sub
*lepsze wtryski LPG
*wymiana kloszy clear
*naprawa przetarcia w fotelach i luzu
*uporządkowanie instalacji
ST182
*sprawdzenie-reaktywacja silnika lub SWAP RevIII
*dalsze kompletowanie gratów-skrzynia półosie...
*naprawa instalacji
*reaktywacja klimy
*tuleje poli
*nowy wydech-podoba mi się u Padaj
*głośniki jak w drugiej +SUB JBL+wzmak
*obszycie foteli
*przemalowanie na czarno z VI gen
*kierunki, lampy clear
*światła do jazdy dziennej
*radio jakiś bajer z wyswietlaczem
*internet
*felgi coś jak OZ Racing białe 16" i moze od VII
*kierownica od VII
*opony się okaże
*malowanie wszystkiego i naprawa
*wywalenie ABS?
*piaskowanie elementów lub całośc?
*wyklejenie bagażnika
*oczywiście regeneracja wszystkiego co potrzeba
*cynkowanie śrub
*wymiana przewodów hamulcowych paliwowych
.....Pojawienie się kiedyś na zlocie
Zdjęcia:
*wkrótce ale raczej mało mam
CDN....
Sukcesywnie przy czasie będę uzupełniał na tą chwilę infrastruktura jeszcze nie jest do końca gotowa na przyjęcie auta.
Ostatnio zmieniony 19-03-19, 23:03 przez Fryc85, łącznie zmieniany 3 razy.
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Cos napiszę zeby nie było ,że spoczałęm na laurach
Duże graty do 2.0 praktycznie się skompletowały i została posprzątana i wydzielona na nie kanciapa.
W miejscu przedniego zawiasu została zamontowana tymczasowa belka i z wielką trudnoscią w ulewnym deszczu auto zostało wciągnięte pomiedzy domami w stronę garażu.
Miało być rozebrane do reszty jeszcze w tym roku ale wieloetapowe pozbywanie się wilgoci z kanału nie zostało zakończone i uniemożliwiło pracę wieć kanał został zalepiony folią na zimę i mozna było wstawić szkielet.
Międzyczasie robi się przy STi
Kupują się graty
Nareszcie świeci jak należy (lewa stara a prawa nowa)
Wyprane fotele do Gti
No 1.6 teraz wygląda troszkę inaczej(może kiedyś uda się zrobić jakieś foto po myciu)
W Sti została skorygowana przepustnica bo z wolnymi obrotami nie szło wyczaić skąd jest problem a tu drugi raz w moich rekach zużyła się ośka i ma luz.
Wymieniona skrzynia i sprzęgło na Exedy.
W starej nie szło redukować na 3 bieg
Teraz jest skrzynia którą kupiłem z 10 lat temu z małym przebiegiem i niestety nie chodzi idealnie.
Biegi jakby się scieśniły i całe przesunęły w lewo ,że zanim się przyzwyczaiłem nie mogłem wrzucić 5 biegu.
Czasem jest stuknięcie(narazie nie chrupnięcie) z 2 na 3 a co dziwne jakbym nie próbował redukować na 3 bieg nic się na nim nie dzieje.
Może tym razem to kwestia korekcji na linkach może ktoś coś doradzić w tej kwestii?
Duże graty do 2.0 praktycznie się skompletowały i została posprzątana i wydzielona na nie kanciapa.
W miejscu przedniego zawiasu została zamontowana tymczasowa belka i z wielką trudnoscią w ulewnym deszczu auto zostało wciągnięte pomiedzy domami w stronę garażu.
Miało być rozebrane do reszty jeszcze w tym roku ale wieloetapowe pozbywanie się wilgoci z kanału nie zostało zakończone i uniemożliwiło pracę wieć kanał został zalepiony folią na zimę i mozna było wstawić szkielet.
Międzyczasie robi się przy STi
Kupują się graty
Nareszcie świeci jak należy (lewa stara a prawa nowa)
Wyprane fotele do Gti
No 1.6 teraz wygląda troszkę inaczej(może kiedyś uda się zrobić jakieś foto po myciu)
W Sti została skorygowana przepustnica bo z wolnymi obrotami nie szło wyczaić skąd jest problem a tu drugi raz w moich rekach zużyła się ośka i ma luz.
Wymieniona skrzynia i sprzęgło na Exedy.
W starej nie szło redukować na 3 bieg
Teraz jest skrzynia którą kupiłem z 10 lat temu z małym przebiegiem i niestety nie chodzi idealnie.
Biegi jakby się scieśniły i całe przesunęły w lewo ,że zanim się przyzwyczaiłem nie mogłem wrzucić 5 biegu.
Czasem jest stuknięcie(narazie nie chrupnięcie) z 2 na 3 a co dziwne jakbym nie próbował redukować na 3 bieg nic się na nim nie dzieje.
Może tym razem to kwestia korekcji na linkach może ktoś coś doradzić w tej kwestii?
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
outatime pisze:czyli że robisz dwie jednocześnie ? STi i GTi ?
Tak Sti ostatnie lata nic się nie robiło bo nie było czasu.Teraz powoli nadrabiam ale czas na to będzie tak naprawdę od wiosny.Parę jest tematów które chcę dołożyć w to auto i się realizują powoli.Auto generalnie jeździ cały czas odkąd jest w moich rękach.
Gti jak rozbebeszę do zera pewnie dużo czasu spędzi piaskowanie-blacharz-lakiernia
W przyszłym tygodniu silnik daję do sprawdzenia w jakim on jest stanie ten 2.0
KaroLGTR pisze:Kierowała pani z dzieckiem.
Tak
Dziwne pytania macie do kobiet z dzieckiem
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Na dzień dzisiejszy regulowałem działanie skrzyni.
Szukałem w necie i może być pozytywny efekt jeśli albo jest problem z górnymi albo dolnymi biegami.
Przesunąłem lewarek do tyłu i jak narazie górne wchodzą normalnie ale widzę coś ze chyba dwójka teraz gorzej więc będę musiał to podregulować jeszcze.
Tak czy inaczej tydzień jazdy i jest lepiej ale nie wiadomo jak długo to potrwa...
Kupiłem osłony na przekładnie kier. uniwersalne SKF bedzie musiało być ale wszystkie są inne niż te oryginały.Fotkę strzelę dla porównania.
Jest lekka różnica na srednicach ale do przyjęcia,dlugośc także
Szukałem w necie i może być pozytywny efekt jeśli albo jest problem z górnymi albo dolnymi biegami.
Przesunąłem lewarek do tyłu i jak narazie górne wchodzą normalnie ale widzę coś ze chyba dwójka teraz gorzej więc będę musiał to podregulować jeszcze.
Tak czy inaczej tydzień jazdy i jest lepiej ale nie wiadomo jak długo to potrwa...
Kupiłem osłony na przekładnie kier. uniwersalne SKF bedzie musiało być ale wszystkie są inne niż te oryginały.Fotkę strzelę dla porównania.
Jest lekka różnica na srednicach ale do przyjęcia,dlugośc także
Ostatnio zmieniony 11-06-18, 11:58 przez Fryc85, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Coś tam się dzieje w maju zrobiłem zakupy sprzętów sprężone powietrze itp więc wziąłem się za piaskowanie malowanie itp
Audio zamontowane w sti i nie jestem zadowolony z Alpine firma to już badziewie za większą kwotę niż inne z tego co widzę.
Wybrałem do zacisków i tarczy kolor rzadziej wybierany a odmładzający nieco auto.
Tak wygląda osłona pomalowana epoxydem novola oraz zaciski i tarcza
(ta pordzywiała) malowana motipem-dupli-komentarz zbedny.Chyba 3 lata
Osłona tylko kilka lekkich ognisk a podklad nie miał nic na osłonę.
Malowanie epoxyd
Foliatec i grzanie w piekarniku
Stara a nowa gumka ten sam numer ASO-i polecam tylko ASO zamiennik za ciasny albo za luźny,w ASO czerwony smar na którym sworzeń w gumce nie staje po 24 godzinach.
NA aucie
Przy okazji okazało się ze trzeba było poszukać szybko nowej rury do baku.Przy okazji korzystając z dobrodzejstwa kompresora nadkola dostały świeżą wartswę baranka.
To samo robi się dla 2.0
Silnik w rozbiórce
Graty skompletowane,piaskowanie malowanie podwozia,przestrzeni pod maską w lipcu.Kompletuje farby i środki na podwozie.I postawienie fury na koła.
Audio zamontowane w sti i nie jestem zadowolony z Alpine firma to już badziewie za większą kwotę niż inne z tego co widzę.
Wybrałem do zacisków i tarczy kolor rzadziej wybierany a odmładzający nieco auto.
Tak wygląda osłona pomalowana epoxydem novola oraz zaciski i tarcza
(ta pordzywiała) malowana motipem-dupli-komentarz zbedny.Chyba 3 lata
Osłona tylko kilka lekkich ognisk a podklad nie miał nic na osłonę.
Malowanie epoxyd
Foliatec i grzanie w piekarniku
Stara a nowa gumka ten sam numer ASO-i polecam tylko ASO zamiennik za ciasny albo za luźny,w ASO czerwony smar na którym sworzeń w gumce nie staje po 24 godzinach.
NA aucie
Przy okazji okazało się ze trzeba było poszukać szybko nowej rury do baku.Przy okazji korzystając z dobrodzejstwa kompresora nadkola dostały świeżą wartswę baranka.
To samo robi się dla 2.0
Silnik w rozbiórce
Graty skompletowane,piaskowanie malowanie podwozia,przestrzeni pod maską w lipcu.Kompletuje farby i środki na podwozie.I postawienie fury na koła.
Ostatnio zmieniony 11-06-18, 12:00 przez Fryc85, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Co do piaskowania po przewertowaniu neta jedynym polecanym chinolem był Kraft&Dele
Niby mają nie piaskowac takie kompresory a idzie to doskonale,jak się nie wytrąca woda.
Ale mam 3-tłokowy 200l bo wydajnosc tu musi byc duza. Oczywiscie "piaskowane" korundem.
Pistolet to chyba jakiś zwykły,wymienne dysze ceramiczne itp
Podziekowania należą się tutaj Vegecie za porady i on tez ma konpresor tej firmy.
Niby mają nie piaskowac takie kompresory a idzie to doskonale,jak się nie wytrąca woda.
Ale mam 3-tłokowy 200l bo wydajnosc tu musi byc duza. Oczywiscie "piaskowane" korundem.
Pistolet to chyba jakiś zwykły,wymienne dysze ceramiczne itp
Podziekowania należą się tutaj Vegecie za porady i on tez ma konpresor tej firmy.
Ostatnio zmieniony 11-06-18, 22:28 przez Fryc85, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Pany co myslicie o maglownicach?
Leżą mi dwie jedna idealnie niezapocona.
Ma/Nie ma sensu profilaktyczne wymienienie uszczelnień w maglu i osłon jak nie zaczynają pękać?
Co o tym myślicie?
Nie powiem ,że kasa się nie liczy bo niepotrzebnie też nie chcę wydawać ale auto ma być jak nowe aby nie grzebać później przy nim przez kilka lat(chodzi o 2.0)
Swoją drogą jak kto ruszy magla i później kilka lat to wytrzyma to też pierdziele.Na wysyłkę w razie "w' w sumie mam.
Leżą mi dwie jedna idealnie niezapocona.
Ma/Nie ma sensu profilaktyczne wymienienie uszczelnień w maglu i osłon jak nie zaczynają pękać?
Co o tym myślicie?
Nie powiem ,że kasa się nie liczy bo niepotrzebnie też nie chcę wydawać ale auto ma być jak nowe aby nie grzebać później przy nim przez kilka lat(chodzi o 2.0)
Swoją drogą jak kto ruszy magla i później kilka lat to wytrzyma to też pierdziele.Na wysyłkę w razie "w' w sumie mam.
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Coś tam się dzieje porobiłem troche przy sti nowe odbojniki klapy-przeróbka i ustawienie.
Reaktywowałem te dodatkowe uszczelki klapy co są do niej przytwierdzone u góry bo pokapywało przy ulewie.
Radio clarion padlo więc wpadł pioneer.Różnią się ponad dekadą a clarion nie wyłapywał trzeszczeń przy słabym sygnale.
Jade przyspawać nową końcówkę wydechu i zrobić sterowanie lamp.
Co do gti temat się przeciąga bo okazuje się że mobilni piaskarze nie mają jak dojechać pod garaż który jest za domem.Może być tak że sam bede robił ale to będzie na raty po kawałku auta.
Na dniach piaskowanie wszystkiego co wyjęte i malowanie.
Chodzi mi po głowie ,że jak skończę 2.0 to 1.6 pójdzie na sprzedaż a wpadnie VI turbo z przekładki albo VII WTLI
Reaktywowałem te dodatkowe uszczelki klapy co są do niej przytwierdzone u góry bo pokapywało przy ulewie.
Radio clarion padlo więc wpadł pioneer.Różnią się ponad dekadą a clarion nie wyłapywał trzeszczeń przy słabym sygnale.
Jade przyspawać nową końcówkę wydechu i zrobić sterowanie lamp.
Co do gti temat się przeciąga bo okazuje się że mobilni piaskarze nie mają jak dojechać pod garaż który jest za domem.Może być tak że sam bede robił ale to będzie na raty po kawałku auta.
Na dniach piaskowanie wszystkiego co wyjęte i malowanie.
Chodzi mi po głowie ,że jak skończę 2.0 to 1.6 pójdzie na sprzedaż a wpadnie VI turbo z przekładki albo VII WTLI
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Pany co robić z tym zbiornikiem bo cały jest git oprucz tego miejsca z tyłu?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Zbiornik kupiony lepszy
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Zbiornik kupiony lepszy
Ostatnio zmieniony 31-10-18, 22:01 przez Fryc85, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Nie nie, to profesjonalny sprzet mobilny.
Wydajnośc 1.5 m3 dlatego osłony w garażu nie wytrzymały tej wihury pomimo otwartych drzwi.Swoim domowym to syfu nie robie ale to tylko na pojedyncze graty się nadaje,zaprawki itp a oni wszyscy z korundu raczej zeszli.To jest odpad wszystkiego syfu pierwiastków z wytopu miedzi.
Jakby się udało zgadać to może bym to zoorganizował żeby mi to zrobił korundem ale przy tej maszynie nie jest jak przy takim domowym piaskowaniu.
Mówił gośc że wszystko znowu by było czarne.Wiec z dwojga złego lepszy chyba naturalny piasek.
Niestety są i straty na aucie jak tylna szyba...
Malowanie epoksyd a wiadome miejsca z wzmocnieniami do wycinki,tylko jeszcze nie wiem kto mi to zrobi.
Wydajnośc 1.5 m3 dlatego osłony w garażu nie wytrzymały tej wihury pomimo otwartych drzwi.Swoim domowym to syfu nie robie ale to tylko na pojedyncze graty się nadaje,zaprawki itp a oni wszyscy z korundu raczej zeszli.To jest odpad wszystkiego syfu pierwiastków z wytopu miedzi.
Jakby się udało zgadać to może bym to zoorganizował żeby mi to zrobił korundem ale przy tej maszynie nie jest jak przy takim domowym piaskowaniu.
Mówił gośc że wszystko znowu by było czarne.Wiec z dwojga złego lepszy chyba naturalny piasek.
Niestety są i straty na aucie jak tylna szyba...
Malowanie epoksyd a wiadome miejsca z wzmocnieniami do wycinki,tylko jeszcze nie wiem kto mi to zrobi.
-
- Użytkownik
- Posty: 311
- Rejestracja: 27-07-16, 13:42