ST205 BEAMS
- Grzegorz
- Użytkownik
- Posty: 2039
- Rejestracja: 06-01-04, 18:26
OK to lecimy dalej z tematem
na ten sezon(do końca sierpnia ) zaplanowałem :
1.zrezygnowałem z standardowych kubełkowych gajgerów
na rzecz tabletu będzie on poprzez "blututa" łączył się z emu
2. wystrojenie LC na sucho/mokro
3.wymiana deski i plastików flok/hydrografika
4. zmiana tapicerki wraz z podsufitką alkantara/alkantara
5. rezygnacja z całego audio
6. zaprojektowanie(dorobienie) tylnego dyfuzora oraz przedniej dolnej osłony silnika
cdn...
na ten sezon(do końca sierpnia ) zaplanowałem :
1.zrezygnowałem z standardowych kubełkowych gajgerów
na rzecz tabletu będzie on poprzez "blututa" łączył się z emu
2. wystrojenie LC na sucho/mokro
3.wymiana deski i plastików flok/hydrografika
4. zmiana tapicerki wraz z podsufitką alkantara/alkantara
5. rezygnacja z całego audio
6. zaprojektowanie(dorobienie) tylnego dyfuzora oraz przedniej dolnej osłony silnika
cdn...
430hp/580Nm
480hp/610Nm
6xxhp/6xxNm in progres
480hp/610Nm
6xxhp/6xxNm in progres
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
budolf pisze:zastanów się jeszcze raz czy chcesz pozbyć się audio, dobra muza nie jest zła, zawsze jak coś pyrka to jest rażniej.
No chyba, że idziesz w full mega wieght reduction imba function over fashion pro perfomarmance
+1
Ja wywaliłem audio jak miałem 2.0 NA i każdy kg się liczył, ale teraz jak mam 3sgte żałuję, że nie mam muzy...
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- Grzegorz
- Użytkownik
- Posty: 2039
- Rejestracja: 06-01-04, 18:26
Marcin pisze:budolf pisze:zastanów się jeszcze raz czy chcesz pozbyć się audio, dobra muza nie jest zła, zawsze jak coś pyrka to jest rażniej.
No chyba, że idziesz w full mega wieght reduction imba function over fashion pro perfomarmance
+1
Ja wywaliłem audio jak miałem 2.0 NA i każdy kg się liczył, ale teraz jak mam 3sgte żałuję, że nie mam muzy...
zawsze jest opcja na
...
gumki założone
430hp/580Nm
480hp/610Nm
6xxhp/6xxNm in progres
480hp/610Nm
6xxhp/6xxNm in progres
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- kutan86
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: 02-04-11, 10:28
Z tego co słyszałem "Topowe" firmy nie robią felg z dwoma rozstwami
Moja Czarnula
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
- Piotrek
- Klubowicz
- Posty: 3567
- Rejestracja: 21-05-07, 23:04
Matus pisze:to czemu na obu zdjęciach jest inaczej?
W którym miejscu?
Porównujesz podwójny rozstaw 5x100 i np 5x 114,3 z felgą która ma 4x100 i 5x100...
Nie sądzicie, że Rays projektując te KUTE felgi nie zrobił by maniany? Ja bym prędzej zaufał tym CV niż DragWheels. To, że w 2 śrubach stożek nie jest pełny to nie znaczy, że trzyma 2 śruby trzyma "1 mm alu". Trochę wyobraźni, stożki w tych otworach są prawie zamknięte. Miejsce to jest osłabione, ale i tak pewnie bardziej wytrzymałe niż w zwykłych felgach.
Parafrazując klasyka "można jeździć bez obawień"
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
Oczywiście ze to oryginalne otwory i rays nie jest jedyną firmą która takie coś stosuje.
E11 wagon luna 1.6 - Daily
JZS147 - daily
E11 terra 3D 1.4 - rally
ST182 3sgte rev3 - na weekendy
RA40 - classic
https://www.facebook.com/Toyota-SOPOT-1099780696785030/
JZS147 - daily
E11 terra 3D 1.4 - rally
ST182 3sgte rev3 - na weekendy
RA40 - classic
https://www.facebook.com/Toyota-SOPOT-1099780696785030/
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
kutan86 pisze:Z tego co słyszałem "Topowe" firmy nie robią felg z dwoma rozstwami
źle słyszałeś, nawet w OZ to norma
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
ok, przejrzałem google, znalazłem 2-3 zdjęcia z takimi otworami, reszta jest normalna (jeden rozstaw)
Volk jak chciał dwa rozstawy to robił tak jak pokazałem na DR(proof: https://static.baza.farpost.ru/v/147240 ... _hugeBlock).
Nadal uważam, że nawet jeśli to fabryczne rozwiązanie to nieźle zwalone... W życiu bym tego nie założył :/
Kute 2mm aluminium - na pewno masa wytrzymałości
Volk jak chciał dwa rozstawy to robił tak jak pokazałem na DR(proof: https://static.baza.farpost.ru/v/147240 ... _hugeBlock).
Nadal uważam, że nawet jeśli to fabryczne rozwiązanie to nieźle zwalone... W życiu bym tego nie założył :/
Kute 2mm aluminium - na pewno masa wytrzymałości
- Piotrek
- Klubowicz
- Posty: 3567
- Rejestracja: 21-05-07, 23:04
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Jaka ładna flock robi robotę. Ja jednak zrezygnowałem z czarnego i uderzylem w szary - nie widać na nim kurzu, i lepiej kryje (optycznie) niedociągnięcia po cięciu deski. W Twoim aucie jednak musi wszystko współgrać i czarna jest bdb i podejrzewam że kurzu na niej nie będzie
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Grzegorz
- Użytkownik
- Posty: 2039
- Rejestracja: 06-01-04, 18:26
bartek_asik pisze:Jaka ładna flock robi robotę. Ja jednak zrezygnowałem z czarnego i uderzylem w szary - nie widać na nim kurzu, i lepiej kryje (optycznie) niedociągnięcia po cięciu deski. W Twoim aucie jednak musi wszystko współgrać i czarna jest bdb i podejrzewam że kurzu na niej nie będzie
też sie zastanawiałem na szarym -grafit
ale... hu.. ma byc czarno na białym
wiem będzie trudno ... ale raz w tygodniu sprężonym powietrzem i będzie lalunia
430hp/580Nm
480hp/610Nm
6xxhp/6xxNm in progres
480hp/610Nm
6xxhp/6xxNm in progres