Hondokiller Celca GT
-
- Użytkownik
- Posty: 58
- Rejestracja: 06-08-13, 12:06
Hondokiller Celca GT
Samochód:
Toyota Celica GT 1999rok
Silnik:
3s-ge JDM + ostre wałki + Ecu 3
Przeniesienie napędu:
E56 + 4,933+ lekki zamach
Zawieszenie:
Full spec K-Sport
Hamulce:
Downgrade na 255 przód + Ds2500 + płyn DS
Układ wydechowy:
4w2w1 przedlif + 80 cm wydłyzony 2w1 + przelot 2,5 cala
Układ dolotowy:
CAI
koła:
Intra 13"
opony 200/50/15 Yokohama Advan F3
Wnętrze:
Fotel Sparco + kiera Sparco + pasy 4 pkt Sparco + deska flock + klatka sparco
Audio:
Układ wudechowy
Body:
Na razie brzydko ale będzie laminat + kolor biały igła
Krótki opis/historia samochodu:
Auto odkupiłem od Seby , w czasach gdy on startował tym autem klasa do 2000 było dość mizerna , auta po 150 koni ( GSI i Vtec ) teraz przecietna EP3 ma 220 kuca a CRXy po 250+
musiałem auto diametralnie przebudowac co przynosi jakies efekty ale o tym później.
Krótki opis planów zmian:
-100 kg
przesunąć odcinke bo ORI ecu blokuje cos ta z ECU 3
Zdjęcia:
Foto i film
mam filmik z pierszego startu >> http://www.youtube.com/watch?v=b7FIe9GkItk
Dodam ze w pierwszym starcie auto było 2gim FWD na 60 aut FWD ( 110 załóg w całej imprezie ) poległem tylko z CRXem 850kg i 240ps
czyli o 300 kg lżejszy a waga to cos ważniejszego niż konie których jak wiecie w Celcy nie można dużo mieć ...
Toyota Celica GT 1999rok
Silnik:
3s-ge JDM + ostre wałki + Ecu 3
Przeniesienie napędu:
E56 + 4,933+ lekki zamach
Zawieszenie:
Full spec K-Sport
Hamulce:
Downgrade na 255 przód + Ds2500 + płyn DS
Układ wydechowy:
4w2w1 przedlif + 80 cm wydłyzony 2w1 + przelot 2,5 cala
Układ dolotowy:
CAI
koła:
Intra 13"
opony 200/50/15 Yokohama Advan F3
Wnętrze:
Fotel Sparco + kiera Sparco + pasy 4 pkt Sparco + deska flock + klatka sparco
Audio:
Układ wudechowy
Body:
Na razie brzydko ale będzie laminat + kolor biały igła
Krótki opis/historia samochodu:
Auto odkupiłem od Seby , w czasach gdy on startował tym autem klasa do 2000 było dość mizerna , auta po 150 koni ( GSI i Vtec ) teraz przecietna EP3 ma 220 kuca a CRXy po 250+
musiałem auto diametralnie przebudowac co przynosi jakies efekty ale o tym później.
Krótki opis planów zmian:
-100 kg
przesunąć odcinke bo ORI ecu blokuje cos ta z ECU 3
Zdjęcia:
Foto i film
mam filmik z pierszego startu >> http://www.youtube.com/watch?v=b7FIe9GkItk
Dodam ze w pierwszym starcie auto było 2gim FWD na 60 aut FWD ( 110 załóg w całej imprezie ) poległem tylko z CRXem 850kg i 240ps
czyli o 300 kg lżejszy a waga to cos ważniejszego niż konie których jak wiecie w Celcy nie można dużo mieć ...
Ostatnio zmieniony 24-03-14, 20:45 przez roboM, łącznie zmieniany 1 raz.
uzywane opony sportowe
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
fajnie że kolejna celina służy do zabawy po to te auta stworzono! gratuluje
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Zazdroszczę umiejętności Widzę po filmiku, że sporo jeździsz bokiem jak na FWD.
Jak masz ustawioną geometrię w tym aucie?
Czy coś daje Ci szpera na takim torze asfaltowym?
Ten krótki skok lewarka jest fabryczny, czy coś przerabiałeś?
Jak masz ustawioną geometrię w tym aucie?
Czy coś daje Ci szpera na takim torze asfaltowym?
Ten krótki skok lewarka jest fabryczny, czy coś przerabiałeś?
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
-
- Użytkownik
- Posty: 58
- Rejestracja: 06-08-13, 12:06
Marcin, Marcin , staram się jak najmniej bokiem , ustawiałem hamulce na przejazdach i co przejazd miałem inny setup , teraz mam siłe 70/30 jakos tak wiec tył prawie nie hamuje przy lekkim nacisnieciu ale liniowo wstaje jak mocniej depne na hample co widać na lesie ( ten bok na kartingu to mój błąd bo przyciałem po piachu wcześniej i opony były brudne )
Cambery sa na 2 stopnie wstępnie
ale już wiem ze ide mocniej bo opony jeszcze się podwijają mocno ( slicki z f2-czy f3 maja dość miękkie boki i lubia duże katy ) Lewarek ma szorta ale tu to pomaga , w innych autach zawsze miałem serie
RedSun, Raczej średnio znałeś to auto jak mówisz ze było odchudzone , wyjecie mebli z srodka to nie odchudzenie auto już wazy 100 kg mniej niż setup seby , ja chce jeszcze kolejna 100 oddac na złom...
Cambery sa na 2 stopnie wstępnie
ale już wiem ze ide mocniej bo opony jeszcze się podwijają mocno ( slicki z f2-czy f3 maja dość miękkie boki i lubia duże katy ) Lewarek ma szorta ale tu to pomaga , w innych autach zawsze miałem serie
RedSun, Raczej średnio znałeś to auto jak mówisz ze było odchudzone , wyjecie mebli z srodka to nie odchudzenie auto już wazy 100 kg mniej niż setup seby , ja chce jeszcze kolejna 100 oddac na złom...
uzywane opony sportowe
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
roboM pisze:Cambery sa na 2 stopnie wstępnie
Tył pewnie masz zbieżnie, a przód zbieżnie, neutral czy rozbieżnie?
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
-
- Użytkownik
- Posty: 58
- Rejestracja: 06-08-13, 12:06
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
roboM pisze:Fotek nie ma ale zapodam jak zrobie ja na tip top
o nie ma tak kolego, fotki muszą być w temacie, potem najwyżej dorzucisz inne
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
-
- Użytkownik
- Posty: 58
- Rejestracja: 06-08-13, 12:06
Kawasaki, nie był , jak doprowadzę wydech do perfekcji to pojade na profi strojenie
ale sprawdziłem się po przejziedzie z Civicem 5cen z b18C6 z ITRa co mam 200 koni to go odchodziłem lekko , a nie wspomnę ze wazy mniej.
ghost1077, tak Det 3 . nie wiem ale licze na serie + 10%
RedSun, no to słabo się rozgladałes teraz to inne auto w 50%
ale sprawdziłem się po przejziedzie z Civicem 5cen z b18C6 z ITRa co mam 200 koni to go odchodziłem lekko , a nie wspomnę ze wazy mniej.
ghost1077, tak Det 3 . nie wiem ale licze na serie + 10%
RedSun, no to słabo się rozgladałes teraz to inne auto w 50%
uzywane opony sportowe
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
-
- Użytkownik
- Posty: 58
- Rejestracja: 06-08-13, 12:06
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32