ST185 JDM GT FOUR A by Krzychu
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Płyn tak jak r2f pisze, mi swift niedomagał na zwykłym dot4, po zalaniu rbf'a już problemów nie było
Zwracaj uwagę na te cambery czy pękać nie będą bo już trochę opinii o nich czytałem
Zwracaj uwagę na te cambery czy pękać nie będą bo już trochę opinii o nich czytałem
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Piotrek
- Klubowicz
- Posty: 3567
- Rejestracja: 21-05-07, 23:04
r2f pisze:Dzięki. Cienkie trochę te tarcze. W 16 cali to wejdzie, czy 17 minimum?
Sporo brakło żeby weszły u mnie w 16" :/
Są 2 wyjścia:
- bardzo nietypowa konstrukcja felgi
- tłuste dystanse (~30mm)
Odpuściłem. Poszukam wyższych tarczy albo mniejszych i wyższych. Nie chcę pakować dystansów, ani nie mam gdzie przy NB.
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- vegeta_84
- Użytkownik
- Posty: 978
- Rejestracja: 04-02-09, 20:12
A taka felga nie uratuje sytuacji w zwykłej budzie, omijając dystansy ? adrianh92 cuś takiego ma co wrzucił w shoutboxie
Może to byłby ratunek, tylko ramiona wysunięte za obrys koła.
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59266E69
Może to byłby ratunek, tylko ramiona wysunięte za obrys koła.
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59266E69
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
Ja akurat mam z 911 turbo plus custom dzwony, bo są skręcane. Mimo że wiercone nawet nie pękają [img][img]https://images78.fotosik.pl/295/270bbe575170e7f2med.jpg[/img][/img]
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
r2f, dzięki za podpowiedź.
Będzie hejt za koła ale co tam
W niedzielę pierwsze upalanie na torze. Sprężyny Lesjofors są bardzo sztywne. W porównaniu do serii to jest brak komfortu. Jest o tyle dobrze że auto nie podskakuje jak na gwincie. Jestem zadowolony.
Extreme Tires VR-1 type R twarda mieszanka.
Kąty z przodu 2,5 stopnia
Kąty z tyłu 4 stopnie
Zbieżność na 0
Jak to będzie jeździć? Przypuszczam ze będzie mocno nadsterowne.
Będzie hejt za koła ale co tam
W niedzielę pierwsze upalanie na torze. Sprężyny Lesjofors są bardzo sztywne. W porównaniu do serii to jest brak komfortu. Jest o tyle dobrze że auto nie podskakuje jak na gwincie. Jestem zadowolony.
Extreme Tires VR-1 type R twarda mieszanka.
Kąty z przodu 2,5 stopnia
Kąty z tyłu 4 stopnie
Zbieżność na 0
Jak to będzie jeździć? Przypuszczam ze będzie mocno nadsterowne.
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
A jaki rozmiar tych opon?
EDIT:
Znalazłem, 225/45R17
EDIT:
Znalazłem, 225/45R17
Ostatnio zmieniony 21-03-17, 22:02 przez Marcin, łącznie zmieniany 1 raz.
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46