Celica VII Burbo by Jerzu
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
Póki co wiele się nie zmienia, w zasadzie główne poczynania to będzie kwiecien/maj z autem.
Jestem umówiony do lakiernika, by zrobił wszystkie duperele, które mnie męczyły.
Zaraz po tym auto trafia na detalling a w międzyczasie gdy auto będzie lakierowane, koła letnie trafią na malowanie proszkowe (kolor wybrany).
Z najważniejszych rzeczy - uporać się wreszcie z parowaniem lamp
Dodatkowo zakładam nowe zaciski/tarcze/klocki w komplecie.
Zaciski oczywiscie będą malowane - kolor tez będzie niespodzianką ;D
Dodatkowo trafiła się wymiana płynów ustrojowych, a co za tym idzie, założyłem podkładkę pod filtr oleju, czujnik temperatury oleju już na miejscu, reszta jeszcze leci
Olej jaki zalałem to Millers EE (z serii Proffesional z nano) poprzedony płukanką Millers Engine Flush.
Wymianiony filtr oleju już standardowo na hengsta.
Foto auta na dzień dzisiejszy:
(Po myciu, suszeniu, woskowaniu)
W tym sezonie zdążyłem już autem odwiedzić parę miejsc.
Między innymi spontaniczny JDM Poznań (niestety po trasie brudasem zajechałem):
(Jak widać na załączonym obrazku)
Gdzie to wybrałem sie z częścią załogi HaTeKa (foto pod stadionem jak wracaliśmy).
Dodatkowo spota JDM Wrocław w zeszłą niedziele w którą pogoda kompletnie nie dopisywała, ale za to frekwencja dopisała w 100%:
No i na koniec, oczywiscie dwie moje miłosci, czyli #MyjniaDay Celic:
Celica VII oraz Celica V - tak zwana 500+ (Celica 500+ na facebooku, uratowałem auto, które miało trafić na złom, bo wrastało dwa lata w ziemie, za całe 500zł(z LPG!!!))
Jestem umówiony do lakiernika, by zrobił wszystkie duperele, które mnie męczyły.
Zaraz po tym auto trafia na detalling a w międzyczasie gdy auto będzie lakierowane, koła letnie trafią na malowanie proszkowe (kolor wybrany).
Z najważniejszych rzeczy - uporać się wreszcie z parowaniem lamp
Dodatkowo zakładam nowe zaciski/tarcze/klocki w komplecie.
Zaciski oczywiscie będą malowane - kolor tez będzie niespodzianką ;D
Dodatkowo trafiła się wymiana płynów ustrojowych, a co za tym idzie, założyłem podkładkę pod filtr oleju, czujnik temperatury oleju już na miejscu, reszta jeszcze leci
Olej jaki zalałem to Millers EE (z serii Proffesional z nano) poprzedony płukanką Millers Engine Flush.
Wymianiony filtr oleju już standardowo na hengsta.
Foto auta na dzień dzisiejszy:
(Po myciu, suszeniu, woskowaniu)
W tym sezonie zdążyłem już autem odwiedzić parę miejsc.
Między innymi spontaniczny JDM Poznań (niestety po trasie brudasem zajechałem):
(Jak widać na załączonym obrazku)
Gdzie to wybrałem sie z częścią załogi HaTeKa (foto pod stadionem jak wracaliśmy).
Dodatkowo spota JDM Wrocław w zeszłą niedziele w którą pogoda kompletnie nie dopisywała, ale za to frekwencja dopisała w 100%:
No i na koniec, oczywiscie dwie moje miłosci, czyli #MyjniaDay Celic:
Celica VII oraz Celica V - tak zwana 500+ (Celica 500+ na facebooku, uratowałem auto, które miało trafić na złom, bo wrastało dwa lata w ziemie, za całe 500zł(z LPG!!!))
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
Lecimy z tematem dalej, po przyszłym weekendzie powinno wpaść coś nowego w aucie, co będzie dopełnieniem "całości" w body.
Jednym z tych dodatków to canardsy(zamówione w styczniu przyszły wczoraj xD), ale sam nie wiem... Nawet mi się to podoba, ale zbieram opinie
Jak Wam sie to widzi?
Póki co przyczepione "na sztuke" do zdjęcia poglądowo.
Jednym z tych dodatków to canardsy(zamówione w styczniu przyszły wczoraj xD), ale sam nie wiem... Nawet mi się to podoba, ale zbieram opinie
Jak Wam sie to widzi?
Póki co przyczepione "na sztuke" do zdjęcia poglądowo.
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
Cisiel pisze:Wyrwane zupełnie z kontekstu te canardsy. Jest tyle innych ładniejszych dostępnych... Te wyglądają jakby je ciosali z kamienia.
Miała byc to jedna z części modów - fakt faktem, zrobiłem kolejną rzecz i stwierdziłem, że canardsy wlecą, ale w nieco zmodyfikowanej formie Te są faktycznie jakieś takie masywne i przestały mi się podobać - za to już jest wizja na ciekawsze. Dzięki za opinie, przydała się;D
Ruszyłem do przodu - spełniłem w końcu swoją wizje od grudnia chyba - kawał ABSu, trochę narzędzi, marker, kolega który pomoże i wychodzą cuda - full custom splitter pod dokłądke TS, własnego projektu Siadło?
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
- eXcential
- Użytkownik
- Posty: 666
- Rejestracja: 11-11-10, 16:22
Jerzu pisze:A czemu miałby być problem?:)
Bo wyglądają na zamienniki albo na rynek USA.
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
eXcential pisze:Jerzu pisze:A czemu miałby być problem?:)
Bo wyglądają na zamienniki albo na rynek USA.
Homologacja europejska jest na lampach, na przeglądzie żadnych problemów
Świecą bardzo elegancko.
anticorr pisze:Ty Jerzy ale już widzę zrobiłeś w końcu je że nie parują
Jest o wiele lepiej, ale nie idealnie w weekend ostatnia poprawka i powinien być już spokój do końca;D
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
No to lecimy dalej, stwierdziłem, że na przyszły sezon zmieniam i tak felgi, wiec polakieruje je sam
Oczywiscie prawilnie - kompresor + pistolet.
Felgi na sam poczatek wyszlifowałem, dla uzyskania gładkiej powierzchni, wszystkie obcierki wyrównane. Na to podkład akrylowy, baza i na koniec klar.
Robiłem to w niestety spartańskich warunkach, wiec i tak będę je jeszcze poprawiał, a podkład na sam koniec zrobił mi psikusa. Jednakże jak na moje pierwsze malowanie felg, jestem zadowolony
Tutaj mała fotorelacja z moich spartanskich warunków, lakierowanka i na koniec fajna wiadomość!
Felgi wyszlifowane, przygotowane na podkład:
Felgi zapodkładowane, baza na nich leży, klar też, czyli robota skonczona:
Na początku myślałem, że kolor jest taki sam jak miałem, ale po doschnięciu wszystkiego, faktycznie wyszedł troszkę jaśniejszy - jak chciałem.
No i na koniec - fajna wiadomość, którą podsumuje znanymi już na tym forum słowami - Oby do JF2k17
Pozdro!
Oczywiscie prawilnie - kompresor + pistolet.
Felgi na sam poczatek wyszlifowałem, dla uzyskania gładkiej powierzchni, wszystkie obcierki wyrównane. Na to podkład akrylowy, baza i na koniec klar.
Robiłem to w niestety spartańskich warunkach, wiec i tak będę je jeszcze poprawiał, a podkład na sam koniec zrobił mi psikusa. Jednakże jak na moje pierwsze malowanie felg, jestem zadowolony
Tutaj mała fotorelacja z moich spartanskich warunków, lakierowanka i na koniec fajna wiadomość!
Felgi wyszlifowane, przygotowane na podkład:
Felgi zapodkładowane, baza na nich leży, klar też, czyli robota skonczona:
Na początku myślałem, że kolor jest taki sam jak miałem, ale po doschnięciu wszystkiego, faktycznie wyszedł troszkę jaśniejszy - jak chciałem.
No i na koniec - fajna wiadomość, którą podsumuje znanymi już na tym forum słowami - Oby do JF2k17
Pozdro!
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Opisałbyś trochę bardziej jak zrobiłeś splitter a jakimiś fotkami? Gdzie kupiłeś te mocowania?
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59